Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4208
Hei. Jeg drar til statene imorgen og lurer på om det er noen her som har hatt erfaring med å dra med snus?

jeg drar til NY. og lurer evt på om snus selges der. Også mitt siste spørsmål er om det er lovlig å ta med røyk inn i usa..

håper på svar så fort som mulig!
Du har lov å ta med snus og tobakk til USA, men det er ulovlig å selge snus der.
Sist endret av Elemental; 4. oktober 2008 kl. 16:07.
MERK: Portion snus vil du neppe få med deg gjennom tollen, da det er ulovelig med portion i statene.
Pga at man feks kan hide ting i posen.
Sitat av Corsair
MERK: Portion snus vil du neppe få med deg gjennom tollen, da det er ulovelig med portion i statene.
Pga at man feks kan hide ting i posen.
Vis hele sitatet...
Ulovlig med porsj nei...? Hvor har dere dette fra da?
Jeg hadde 5 bokser porsj med meg til Texas i sommerferien, gikk helt fint det.

Men nei, de selger ikke porsj visstnok. De selger løs da. Og ser ikke hvorfor du skal ta med deg røyk bort til statene, da de selger det mye billigere der borte...


Men ja. For all del. Disse lovene er jo forskjellige fra stat til stat vil jeg tro.
lovene er vel og forskjellige fra stat til stat
Okei, beklager. Men enkelte steder kommer du ikke lange veien med porsj. Feks New jersy

Mr.kilmister, Ja det er det.
DEt jeg ville frem til.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg kjøpte snus, både porsjon og løs i New York gjennom de tre månedene jeg var der. Ikke noe problem det. Vær bare obs på at snus bare selges på utvalgte steder. Tvilsomt at du kommer til å finne det i dagligvarebutikken for å si det sånn. Og jada, er nok lovlig å ta med røyk inn i Statene. Hvorfor du vil gjøre det er en annen sak. En 20pk i NY koster ~$6. Er ikke mye gevinst i å kjøpe med seg fra taxfree for å si det sånn. ^^ Hvor mye man får lov å ta med seg er jeg derimot usikker på. Går ut ifra at det er en kartong som er kvoten, men jeg er neimen ikke sikker. Det går det nok derimot an å google seg frem til.

Corsair, Elemental: Hvorfor gidder dere poste? Er dette ren tipping eller er det bare søpling? Det er uansett feil det dere sier.