Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4352
Hei alle. Drev å søkte rundt her men fant ikke noen som hadde anbefalt noen av de seriene jeg har litt lyst til at flere skal få kjennskap til så here goes.


True Blood: handler om en liten by i USA hvor vampyrer og menensker lever side om side, har fått sett de 3 første episodene hittil i og med at det er så langt denne serien har kommet, men det får så være, og dette virker sånn passe bra og sært til å bli en serie som kan bli spennende å følge med på i lengre tid fremover.

Sons Of Anarchy: handler om en gjeng lovløse bikere som driver stort med salg av våpen til forskjellige folk, og av de fire første episodene som er lekket ser dette ut til å bli en virkelig actionpreget dramaserie som jeg også ikke kan vente med å få sett mer av.


Og bare sånn for å få tilføyd det for få litt mer tekst her så vil jeg jo også gjerne få si at de under gjerne er serien jeg sterkt vil anbefale.


- Dexter
- Nip/Tuck
- House
- That 70`s Show
- Queer As Folk
Personlig kan jeg anbefale Dexter, Farscape, Battlestar Galatica, Nip/tuck, Entourage, Heroes, JEricho, Angel, Dark Angel(kanskje ikke en bra serie, men grei underholdning, samme får for Bionic Woman)
Sist endret av Dice; 29. september 2008 kl. 02:35.
Trailer Park Boys burde helt klart sjekkes ut.
Tror den startet i 1999, men jeg hadde iallefall ikke hørt noe om denne serien inntil nylig, muligens fordi den er Kanadisk og sikkert ikke vist på flest kanaler.
Handler om livet i en trailer park, filmet som en dokumentar noe ala The Office, men ganske annerledes humor. Jeg så iallefall 4 sesonger i en session når jeg først hadde sett piloten
24 er en veldig bra serie, er spennedne hele tiden blir avhengig av dem
Big Bang Theory er en glimrende komiserie. Anbefaler på det sterkeste. Handler om en gjeng nerder som elsker å spille dataspill. Men ting forandrer seg litt når nabokjærringa flytter inn (Hun er meget pen) Sesong 2 har startet i USA nå.

Liker du "Friends" og "That 70`s Show" så liker du denne
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Stargate SG-1 og Stargate Atlantis er 2 bra serier, du bør se filmen som er fra 1994 før du ser serien, du får med deg mer av historien da. Stargate Atlatis er en spin-off serie av Stargate SG-1, og den startet sammtidig som sesong 9 av Stargate-SG1.
Her er det jeg følger med på og liker.

Dexter, Criminal Minds, Flashpoint, Psych, Heroes, How I met your mother, Two and a half men, Chuck m.m. Kommer ikke på alt i farta, når man er arbeidsløs får man god tid til å se på serier. :P
Jeg syns ihvertfall alle disse seriene er verdt å se på, noen er kanskje ikke verdens beste, men underholdene.
Dexter, Psych, Heroes, How I Met Your Mother, Scrubs, Californication, Entourage, The Office(US), Big Bang Theory +++
Lost må være den beste!

Ellers er Kongen av Queens noe jeg aldri blir lei av.
jeg anbefaler Heroes og favoritten min WEEDS
Two and a half men
True Blood, Heroes, Sopranos, Lost, Californication.. 5 veldig bra serier!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Zepplin
Dexter, Psych, Heroes, How I Met Your Mother, Scrubs, Californication, Entourage, The Office(US), Big Bang Theory +++
Vis hele sitatet...
Seriøst? Du vil anbefale den amerikanske versjonen av the office fremfor den britiske?
heroes, jericho, 4400, taken, futurama - blir aldri lei Carnivale, john adams, entourage, house, og den gamle children of dune miniserien
Ingen som har nevnt "The Wire"?

Skamme seg. Uten tvil den beste serien. Så kommer Dexter og The shield etter den igjen
Sitat av z0p
Seriøst? Du vil anbefale den amerikanske versjonen av the office fremfor den britiske?
Vis hele sitatet...
Absolutt min anbefaling også. Den amerikanske har hjerte og en annen type humor enn den britiske.
*kremt* Macgyver...
Ingen som har nevnt "dool" (Days of our lives) ?

http://www.imdb.com/title/tt0058796/

Helt klart den beste serien ever!
Sitat av z0p
Seriøst? Du vil anbefale den amerikanske versjonen av the office fremfor den britiske?
Vis hele sitatet...
Ikke fremfor, men hvorfor ikke anbefale begge to, når begge er jævlig morsomme?
Flight of the conchords
Scrubs, Nip/tuck, Seinfelt.
Jeg har fulgt med på Prison Break helt opp til episode 6 i sessong 4 - Genial serie
Ny serie baser på boken av Evan Wright: Generation Kill. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=uSQ_7u2v_zs
z0p: Jeg sa vel aldri fremfor den britiske, men ettersom den amerikanske er den jeg følger med på kan jeg vel neppe anbefalle den britiske?

Noen som vil anbefalle flere nye serier? Virker som de samme gamle går om igjen.
Bundy
American Dad
Family Guy
Heroes
Scrubs
Office US
Arrested Development (om du ikke har sett den, se den!)
.....
Hvis man er av den typen som klarer å se en time med godt drama, uten å savne skyting, spesialeffekter og aliens, så er "advokatserien" Damages midt i blinken. Det er en sammenhengende historie i løpet av de 13 episodene i sesong en, og det er enormt engasjerende fordi historien nøstes sakte opp, samtidig som den endrer seg hele tiden. Det er twists hele tiden, spesielt med tanke på hvem som er "gode" og "onde", og man føler hele tida et sterkt ønske om å se hva som skjer videre. Glenn Close er forøvrig fantastisk i en av hovedrollene. Den er sammenligna med Mad Men, mest fordi det strengt tatt er en serie for voksne, og fordi den ikke behandler seeren som en idiot, noe jeg setter stor pris på.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Zepplin
z0p: Jeg sa vel aldri fremfor den britiske, men ettersom den amerikanske er den jeg følger med på kan jeg vel neppe anbefalle den britiske?

Noen som vil anbefalle flere nye serier? Virker som de samme gamle går om igjen.
Vis hele sitatet...
Så sant, så sant My bad. Det er vel også en smakssak, men jeg vil anbefale den britiske fremfor den amerikanske. Jeg må innrømme at det gikk noen episoder før jeg fikk tak på hele greie, men jeg tror de fleste som liker litt særere humor vi sette mer pris på den britiske.
sopranos band of brothers(miniserie) america dad family guy og alt med CHUCK NORRIS
WWE(world wrestling entertainment) er vel ikke serie, men faen så underholdenes
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg vil anbefale Black Books.
Dylan Moran og Bill Bailey driver en bokbutikk i London, og med de to sammen i sitt ess kan det ikke bli annet enn veldig veldig bra underholdning
Jeg kan også anbefale Generation Kill, en svært god serie som viser ulike sider ved Irak-invasjonen. Ellers er "Life" med Damian Lewis en av de beste jeg vet. Hva angår Arrested Development må vel det være den beste komiserien noen gang produsert, om ikke Seinfeld er hakket bedre.
Jeg vil anbefale Fringe . Med den geniale skuespilleren John Noble som spiller en ganske forstyrret professor. Dette er en god serie som tar ganske mye ifra X-files, men gjør det på en god måte.
Dette er virkelig et tv program som kommer til å slå igjennom .
Smallville er min favoritt-serie, og den anbefales.
Supermann som ung må jo være bra!
Chuck (Gudommelig pen dame/superagent for CIA i serien)
Dexter (Artig å sitte og sympatisere med en seriemorder, fordi han er egentlig "snill")
Arrested Development (!)
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Extras (Serie av Ricky Gervais/Stephen Merchant, gutta bak britiske The Office)
Firefly + filmen Serenity (Space-western, bestandig vært skeptisk til sci-fi, men jeg ble solgt)
Sist endret av Demolith; 8. oktober 2008 kl. 18:13. Grunn: Glemte Firefly (o m g)
One Tree Hill
Prison Break
House
Lost
The 4400
Criminal Minds
CSI: Miami
Dexter
Prison Break
Burn Notice
Heroes
Weeds
Smallville
Entourage
Eureka
Kyle XY
House
Jericho
Numb3rs
NCIS
Kan anbefale 2 mini serier jeg nettopp har sett ferdig.

1: Generation Kill (imdb)
2: Band of Brothers (imdb)

Begge er utrolig underholdene
1: GENERATION KILL er en mini serie som omhandler inasjonen i Irak, sinnsygt spennenes
2: Sopranos er en serie fordelt på 6 sesonger, som omhandler Familien sopranos og dens leder Anthony Sopranos og Junior Sopranos
3:THE SHIELD en serie på rundt 6 sesonger med politi mannen Vic som styrer en taskeforce i LAPD

topp 3en min vertfall
Lost, Seinfeld, Sopranos, CALIFORNICATION!
Entourage definitift. men også serier som tiligere nevnt som Sopranos, Californication er også meget bra. The office, family guy og american dad kan være en meget morsom ting å se.
Sitat av Synderen
Stargate Atlatis er en spin-off serie av Stargate SG-1, og den startet sammtidig som sesong 9 av Stargate-SG1.
Vis hele sitatet...
SGA Startet samtidig som SG-1 sesong 8. Ikke 9..


Ellers kan jeg anbefale:

Eureka
Stargate
Weeds
My Name is Earl
Painkiller Jane
24
LOST
The 4400
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Må backe opp the shield som blir nevt 2 ganger her. Ikke min favorittserie, men absolutt i toppen. de er nå inne på den 7ende sesongen (jeg har bare sett 2.5) men startet for 2 uker siden.
En meget god politiserie, som kan sammenlignes litt lit NYPD -Blue, bare med mye mer innhold.
Jøss, ingen som har nevnt ROME enda. Den gikk bare to sesonger, men det er den beste serien jeg har sett.

Ellers er Eureka god underholdning for tiden (litt nerdete sci-fi serie)

Liker også Lost, Heroes, Prison break, Californication, Sopranos, True Blood.
Heroes - Nevnt såpass mange ganger nå, men jeg nevner det likevel.

Chuck - En av de beste seriene som går nå IMO. Sitter klistret til skjermen hver mandag(av en eller annen merksnodig grunn får jeg ikke meg selv til å laste det ned).

Dexter - Denne serien trekker meg også framfor TVen. Får ikke meg selv til å laste ned denne serien heller, men fortsatt en av det beste seriene nå for tiden IMO.

Firefly - Say no more.

Undeclared - Komiserie som burde sjekkes ut. Laget av Judd Apatow, og på rollelista er bl.a Seth Rogen og Jay Baruchel.
Sist endret av Joseph Kerr; 9. oktober 2008 kl. 16:39.
Heroes, Prison break & My name is Earl.
Disse seriene følger jeg med på ATM, Anbefalt d ja
Arrested development
The Office US
The Office UK
Heat Vision and Jack
South Park
Chad Vader
Family Guy
American dad
Sopranos
Home and away
The Simpsons
Dexter
Heroes
Futurama
Smallville
Lost
Supernatural
Prison break
Spaced
Seinfeld
War at home
Fringe