Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2773
Jeg ble akkurat hacket fra MSN min.
Noen som har noen råd mot og fikse og få den tilbake.

Husker ikke alternativ mail eller hemmelig spm.
Men jeg sitter fortsatt med en rute oppe fra innpå www.hotmail.com.
(altså innlogga på mailen)

Beklager liten dritt tråd, men er smådesp nå.
Kan du ikke endre passordet via innstillinger som du finner i hotmail-vinduet?
Sitat av Lille My
Kan du ikke endre passordet via innstillinger som du finner i hotmail-vinduet?
Vis hele sitatet...
Da må jeg kunnne det vedkommende har endra det til.
Sitat av Teigland
Da må jeg kunnne det vedkommende har endra det til.
Vis hele sitatet...
Ja det er jo sant... litt rart at han har fått logga på og endre passordet samtidig som du satt pålogga selv? Han har ikke bare fryst kontoen din da? Da funker den vel etter et døgn eller noe, søk litt på forumet om det.
Sitat av Lille My
Ja det er jo sant... litt rart at han har fått logga på og endre passordet samtidig som du satt pålogga selv? Han har ikke bare fryst kontoen din da? Da funker den vel etter et døgn eller noe, søk litt på forumet om det.
Vis hele sitatet...
Han sitter as we speak, og snakker med folka på MSN min.
Så han er nok på den.
SEnd alle kontakter en mail da og si ifra hva som skjer... det skal jo funke..
Du kan egentlig bare gi opp dessverre! Bruk heller energien din på å lage ny mail og bytt om mail adresse på alt du er medlem på, til den nye

Lykke til : )
lag ny mail legg din egen mail til og bruk social engineering så lurer du ut informasjon av han =) Late som man er hemmeligbeundrer eller ei jente som er betatt/kåt på han pleier å funke på fjortisser som driver med slikt =)
Hvis du er innlogget, eller ikke har logget ut og det ennå er igjen tid av den logg ut automatisk-saken, kan du velge "Send yourself a password reset e-mail message."
Det står mer om dette her.
Har på følelsen av at det har vært en del tråder om dette før ? og de fleste har blitt stengt ? ( når du lager en hotmail account så ikke lag dumme passord heller)

Uannsett så skjønner jeg ikke hvordan folk får tak i passordene til andre så lett.
Sist endret av Swordfish; 22. desember 2006 kl. 00:00.
er du sikker at accounten din er hacka? det kan jo være at noen har vært litt "morsome" og brukt et Msn Account blokker...som gjør at du ikke kan logge deg in på accounten før den som har startet programe enten stopper programet eller avslutter det
Hvis du ikke er sikker, prøv og logg in om noen dager.

EDIT: ooops..leste ikke alt jei...
Sist endret av kakebak; 22. desember 2006 kl. 00:16.
aldri åpne meldinger fra microsoft på hotmail da er det virus
Sitat av produsenten
aldri åpne meldinger fra microsoft på hotmail da er det virus
Vis hele sitatet...
jeg har åpna mail ifra microsoft før...har ikke fått noe virus jeg
etses forslag er ikke dumt... Det du også kan gjøre er å bruke en sånn blokkegreie, som gjør at msnen din ikke kan logges inn på - på din egen mail. For å redusere hvor mye skade denne parasitten kan gjøre. Når du har vunnet tilbake kontroll over mailen din, kan du skru av blokkern. Lykke til uansett!
Last ned et program som blokker DIN msn, vent noen dager. Så prøver du med hemmlig passord osv.

Eller som sagt prøv å få ut info!
Prat med kundeservice, derfor de er der. (Har brukt de før så ikke kom med noe tull)
Hvis du ikke får det til, frys din egen mail og lag en ny.. er det så vanskelig?
Det er så enkelt som å sende en email til Hotmail support, også må du gi litt informasjon om kontoen din for å bevise at den er din, så får du den tilbake.
Sitat av Vangen
Prat med kundeservice, derfor de er der. (Har brukt de før så ikke kom med noe tull)
Vis hele sitatet...
Jeg har pratet med dem også over mail.
Jeg fikk et svar som veldig tydelig bare hadde blitt generert av templates eller noe, fordi jeg fikk svar på noe helt annet enn det jeg hadde spurt om. (Jeg spurte om hvordan jeg fjernet kontakter som det var flere kopier av i forskjellige grupper, jeg fikk svar på hva jeg kunne gjøre for å klare å logge på kontoen min)
Jeg vet ikke om det var bare et automatisk svar, fordi de oppga faktisk svar. (I form av 'Hilsen x' på bunnen)
Sist endret av boblehest; 22. desember 2006 kl. 19:14.
Problemet er han fucker opp ALT..

han sitter og prater dritt til ALT av familie og venner.
Og jeg får umulig sagt i fra til 150 stykker, at det har skjedd.
Da får du annmelde det.
Du kan jo bare prøve enten å snakke med kundehjelp på hotmail, ellers kan du prøve den metoden jeg likte best, social engineering Jeg klarte å lure til meg en god del gull av en scammer på WoW ved å bli vennen hans, så skal nok ikke være så vanskelig. Men si at du er kameraten din og snakk dritt om deg selv og vær enig i alt han sier og gjør. Men det tar jo 2 minutter å lage ny hotmail da :P
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva kan ein lære av dette? Ta hintet om å velge et spørsmål som du sjølv og få andre veit svaret på, men som du aldri vil gløyme...
Sitat av vidarlo
Kva kan ein lære av dette? Ta hintet om å velge et spørsmål som du sjølv og få andre veit svaret på, men som du aldri vil gløyme...
Vis hele sitatet...
Eller et som ingen, inkludert deg selv, noen gang kommer til å finne ut svaret på På min gamle MSN adresse hadde jeg "Jeg er kul" som spørsmål... Husker ikke svaret selv, og så ut som om ingen andre kunne det helle xD
Sitat av Teigland
Problemet er han fucker opp ALT..

han sitter og prater dritt til ALT av familie og venner.
Og jeg får umulig sagt i fra til 150 stykker, at det har skjedd.
Vis hele sitatet...
Så bare bruk icecold reloaded og frys dritten i noen dager, helt til han tror at du har deaktivert kontoen eller noe. Da slutter han å logge inn.
Sitat av Acin
Så bare bruk icecold reloaded og frys dritten i noen dager, helt til han tror at du har deaktivert kontoen eller noe. Da slutter han å logge inn.
Vis hele sitatet...
Im On it :]
Har du prøvd med fødselsdatoen din på det hemmelige spørsmålet?
Hadde litt problemer en gang. Det hemmelige spørsmålet var: Favorittmat, og svaret var fødselsdatoen min
tror hverken hotmail support hjelper deg eller å anmelde det hjelper deg noe. tror ikke akkurat politiet hadde prioritert en liten sak som dette forøvrig så finnes det mange 0day xss angrep til hotmail. og da er det nok att du bare åpner mailen eller klikker en link, så er cookien din sendt på email til en annen. hotmail cookies har som regel en expiry på 24 timer og hvis man er litt sofistikert kan man endre passet med cookien. gmail har bedre beskyttelse mot xss og slikt, derfor jeg byttet til gmail.
vanligvis når noen loger seg på accounten din med en annen ip vil du bli kasta ut(du ser ikke dette før du har oppdatert sia), og må da logge inn på nytt. =s
90%(kanskje mer) av tilfellene er det at brukeren av accounten sin er uforsiktig, og ikke at vedkommende har "hacka" seg inn på accounten ^^
hvis du sitter i MSN programmet blir du logget av, og så får du en melding om at du ble logget på på en annen maskin.
Sitat av fulloggal
hvis du sitter i MSN programmet blir du logget av, og så får du en melding om at du ble logget på på en annen maskin.
Vis hele sitatet...
Ikke hvis man sitter på www.hotmail.com
Vel du får vel prøve å kontakte de. Hvis du ikke vet passordet han har satt eller det registrering spørsmålene og svar er det ikke mye å gjøre.

Hvis jeg noen gang fanger en som lager virus og ødelegger for andre så er det uvist hva jeg hadde gjort.

Vet ikke så mye om hacking, men det jeg har hørt er at det tar sikkelig lang tid å cracke et passord som er vell lagd selv med et bra passord cracking prog?
Er ikke særlig mye du får gjort, uten om å fryse kontoen.. Men det har du vel gjort, har bare skumlest kommentarene her så
om du sender mail til hotmail staben kan du få vite ditt hemmelige spørsmål.
▼ ... noen uker senere ... ▼
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
MAn skifter jo glatt det hemmelige sporsmaalet. man trenger ikke kunne det gamle..
Enough! Send meg pm om noen har noe vettugt å komme med...