Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1702
hei! for 9 dager siden røyka jeg 1,5 g med brunt røyka 2 dager på rad. jeg har røyet en del og hatt litt opphold denne måneden. første jveldem jeg tok en spliff så hadde jeg tatt ish 300mg mdma utover en kveld. for 3 dager siden tok jeg 3 ectacsy tabletter tiksvarende 400mg ca med mdma. så fant jeg ut i dag at jeg skulle ta en hurtigtest for thc bare for å sjekke om det kanskje var ute av kroppen brukte da en sånn core test for thc den visste rart nok negativt. har aldri opplevd at thc har forsvunnet ut av kroppen så fort før kan det da ha noe med mdma en og gjøre? liksom at mdma kan rense kroppen for andre stoffer raskt..? andre som har opplevd lignende? takker for svar
Hørte fra en bekjent at amfetanin var så sterkt at det tok med seg sporingstoffet etter 72 timer, men trodde ikke helt på vedkommende. I tillegg er ikke hurtigtester 100% til å stole på heller
Jeg tror MDMA hadde veldig lite med at du var ren, og være ren etter 1-2 dagers røyking på 9 dager er ganske vanlig. Og grunnen for at du ikke har blitt ren på 9 dager før er nok mest sannsynlig fordi du har røyka lenger i strekk tenker jeg.
Nei, du blir ikke ren av MDMA. Du spiser forresten skadelige doser MDMA med et veldig usunt mellomrom.
jeg vet har bare hatt det litt kjipt det siste ukene så fant yt at det var en god ide å knaske ectacsy hehe.. forhåpentligvis fikser hjernen seg ettrr en god pause. føler meg litt tilbakestående etter å ha tatt så mye dog.. mem har ikke hatt noe nevneverdig nedtur eller følt meg dritt dagen etter rart nok
Emma & amfetamin kan hjelpe pga mye svette, men det er ikke snakk om flere dagers forskjell..
Hmm.. får ta en ny test på morgenen i slutten av uka for å se om det fortsatt viser det samme
Anonym bruker
"Slank Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes ingen stoffer som kan få THC raskere ut av kroppen. Muligens piller som forbrenner fett kan hjelpe, men ikke godt for kroppen.

Den naturlige måten å få THC raskt ut av kroppen på er å trene hver dag, spise sunt, og drikke masse vann.
Hmm er ikke noe stress sånn sett men om onkel skulle komme på døren eller stoppe meg i trafikken er det greit å være på den sikre siden.. bruker ritalin hver dag også kan det hanogenlunde innvirkning? Hadde lang pause og begynte ta 60mg igjenn hver dag for 2 uker siden
Er ikke sunt med trening hver dag
Anonym bruker
"Slank Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Albinots Vis innlegg
Er ikke sunt med trening hver dag
Vis hele sitatet...
Forskjell på vektløfting og fysisk aktivitet. Å nedslite en muskel som holder på å helbrede etter rift er ikke bra, men det er veldig sunt for kroppen å trene hver dag, minimum 30 minutter.

Mennesker er tross alt dyr, og egentlig skulle vi vært i en jungel og jaktet etter mat, løpt etter dyr og alt annet faenskap. Å si at det ikke er sunt å trene hver dag er noe av det dummeste jeg har hørt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forskjell på vektløfting og fysisk aktivitet. Å nedslite en muskel som holder på å helbrede etter rift er ikke bra, men det er veldig sunt for kroppen å trene hver dag, minimum 30 minutter.
Vis hele sitatet...

Trene hva hver dag? Springe på en tredemølle og slite ut ben musklene da de holder på å reperere muskelfibrene fra gårsdagen?

Til og me de som tar testosteron har hvile dager 1-2 ganger i uken selv om økt testosteron vil reparere de raskere. STORE muskelgrupper som rygg og ben trenger lang tid å repere seg 100%.
Jobber fysisk hver dag så trenkng får jeg nok av da jeg er i bevegelse minst 7,5 time hver dag.
Blomzterkasse
Albinots. Gi deg på denne. Trening er sundt. Ikke trene det samme hver dag nei men forskjellige aktiviteter. Bevegelse 7,5 timer i en fysisk krevende jobb er det samme som trening. Det skader ikke gå på fjellet om søndag selv om jobbet hele uken. Det som derimot er skadelig er å sitte hjemme å røyke hasj og gå til butikken og kjøpe cola og digg. Så når helgen kommer knaske mddma og andre psyko stoffer.
Sitat av Albinots Vis innlegg
Trene hva hver dag? Springe på en tredemølle og slite ut ben musklene da de holder på å reperere muskelfibrene fra gårsdagen?

Til og me de som tar testosteron har hvile dager 1-2 ganger i uken selv om økt testosteron vil reparere de raskere. STORE muskelgrupper som rygg og ben trenger lang tid å repere seg 100%.
Vis hele sitatet...
Ut fra de observerte effekter av fysisk aktivitet på dødelighet og ulike risikofaktorer samt dose-respons-forholdet mellom aktivitetsnivå og helsegevinst (risikoreduksjon) har vi kunnet konkludere med at en minste ”måldose” som gir betydelig helsegevinst for dem som lenge har vært fysisk inaktive, er aktivitet av moderat karakter som tilsvarer et energiforbruk på ca. 150 kcal (630 kJ) per dag (eller drøyt 1 000 kcal (4,2 MJ) per uke). Dette tilsvarer eksempelvis ca. 30 minutter gange i moderat tempo daglig. Aktivitetene kan deles opp i mindre bolker med fysisk aktivitet i løpet av dagen, for eksempel av 5 – 10 minutters varighet. En økning i aktivitetsnivå utover dette vil gi ytterligere helsegevinst. Variert fysisk aktivitet som inkluderer kroppens store muskelgrupper anbefales. Effekten av regelmessig fysisk aktivitet er praktisk talt like god hos eldre som hos yngre, og de samme generelle anbefalinger gjelder derfor for eldre.

Norsk legeforening

Og beinmusklene dine blir ikke nevnverdig slitt ut av å springe på en tredemølle med mindre du skal opp mot halvmarathonlengder. Forøvrig blir det å sammenligne styrketreningen seriøse kroppsløftere gjør og kondisjonstrening med tanke på nedbryting av muskelfibre latterlig.