Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4244
Så igjennom bildene på dataen min, og kom over noen bilder fra forrige år, da jeg og et par venninner tok oss turen til et forlatt og ganske falleferdig hus i hjembyen min i Nordland.

Historien bak er ganske interessant. (Legger ved et par avisartikler nederst om noen vil lese hele historien, ene er et intervju med damen)

Huset tilhørte en eldre dame som hadde bodd der alene i 40 år, helt frem til 2008. I mars 2008 tok en mann seg inn i huset og gikk berserk, han brukte øks for å ødelegge inventar o.l.
Damen ble heldigvis ikke skadet, men etter angrepet valgte hun å ikke flytte inn igjen, og siden da har huset stått.

Alt av klær, møbler og div inventar stod der da jeg var der. Dog noe preget av narkomane etc som har bodd der i ettertid.













Ikke de beste bildene, da jeg kun hadde telefon for hånden. På den turen valgte vi også å ikke gå opp i andre etasje, siden trappa så alt for sketchy ut. Men i andre etasje lå det strødd med klær og lignende. Ganske trist syn at alt ble forlatt på den måten.

Avisartikler:

https://www.helg.no/lokale-nyheter/i...s/1-63-3410416 (Herlig dame, haha!)

https://www.helg.no/lokale-nyheter/p...s/1-63-3404154
Sist endret av mentalmelt; 16. mai 2018 kl. 02:34. Grunn: fjernet irrelevant lenke
Blomzterkasse
Skal være bra desperat før en flytter inn der
Denne fyren kan ikke ha det greit. Å gå løs på et hus er nå én ting, men å behandle en gammel dame på det viset er for meg det ultimate lavmål.
Ble han tatt?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyren ble tatt ja.
Hahahaha! Det der var en av mine røykeplasser når jeg gikk på FHS-en rett ovenfor der. Det var også lagringssted for en del alkohol som ikke var lov på skolen. Pleide å sitte/mekke på den gamle tv-en der.

Hendte også jeg satt i det lille treskuret du ser på øverste bildet. Satt på en bøtte som var snudd opp ned, mulig den står der enda.
(Hadde vært kult med et bilde for nostalgiens del, om du gidder/fortsatt får opp døra)

Tviler forøvrig sterkt på at det har bodd noen narkiser der. Dog har nok flere en meg benyttet det som røykeplass. Husker jeg fant gamle flaskebonger der, fra den tiden flaskene fortsatt var laget av hardplast.
Sist endret av Chillipølse; 16. mai 2018 kl. 02:07.
Nordicoffice's Avatar
Trådstarter
4 2
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Hahahaha! Det der var en av mine røykeplasser når jeg gikk på FHS-en rett ovenfor der. Det var også lagringssted for en del alkohol som ikke var lov på skolen. Pleide å sitte/mekke på den gamle tv-en der.

Hendte også jeg satt i det lille treskuret du ser på øverste bildet. Satt på en bøtte som var snudd opp ned, mulig den står der enda.
(Hadde vært kult med et bilde for nostalgiens del, om du gidder/fortsatt får opp døra)

Tviler forøvrig sterkt på at det har bodd noen narkiser der. Dog har nok flere en meg benyttet det som røykeplass. Husker jeg fant gamle flaskebonger der, fra den tiden flaskene fortsatt var laget av hardplast.
Vis hele sitatet...
Haha! Ja kunne nesten tenke meg at toppen elever hang der fra tid til tid Jeg har flytta til Oslo så det blir vanskelig med bilde, også med tanke på at jeg snakka med venninna mi og hu sa huset brente ned en gang forrige år dessverre..
Nei jeg skal ikke si det sikkert at noen har bodd der, vet bare at vi så noen som sov der en gang vi var der, snudde rimelig kjapt i døra da haha!