Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1920
Jeg lurer på om noen vet om 2cb kan slå ut på rustester hos politiet pr dags dato.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"The test for 2C-B is specialized, expensive and not part of any standard drug tests." Så nei, ingenting å bekymre seg over.
Urinprøver må fryses ned for og finne psykadelika.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Urinprøver må fryses ned for og finne psykadelika.
Vis hele sitatet...
Hæ?
Det her må du elaborere om for det høres ut som tull.

Jeg tror du missforstår litt. Ser man på alle rusmidler er psykedelika det som er vanskeligst å finne i urinprøver fordi stoffene er ute av kroppen så fort (innen 48 timer). Så med mindre de klarer å ta deg like etter en tripp så vil ingen psykedeliske stoffer slå ut på urinprøver.

Cannabis derimot er den store taperen her, det kan spores i lang tid om man er kronisk bruker, og i flere dager etter førstegangsbruk.

Erowid: Testing vault
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hæ?

Jeg tror du missforstår litt. Ser man på alle rusmidler er psykedelika det som er vanskeligst å finne i urinprøver fordi stoffene er ute av kroppen så fort (innen 48 timer). Så med mindre de klarer å ta deg like etter en tripp så vil ingen psykedeliske stoffer slå ut på urinprøver.



Erowid: Testing vault
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at det er forskjell på grad av testing som er mulig og hva som er hensiktsmessig. Som du ser kan div. stoffer finnes ved test av hår ganske lenge. Men når/hvor gjør de det ?

Kan vel anta at mer avanserte tester kan gjøres ved tungtveiende grunner, som en alvorlig ylykke/straffesak hvor f.eks. tiltalt var på tripp under hendelsen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av [protus] Vis innlegg
Jeg vil tro at det er forskjell på grad av testing som er mulig og hva som er hensiktsmessig. Som du ser kan div. stoffer finnes ved test av hår ganske lenge. Men når/hvor gjør de det ?

Kan vel anta at mer avanserte tester kan gjøres ved tungtveiende grunner, som en alvorlig ylykke/straffesak hvor f.eks. tiltalt var på tripp under hendelsen.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er Urinprøver det som vanligvis tas, blodprøver tas når politiet tar folk i trafikkuhell o.l. for å dokumentere at de var påvirket i gjerningsøyeblikket.

Hårprøver er lite brukt, jeg ser rustelefonen.no svarer slik:
Hårprøver for påvisning av narkotikabruk er lite brukt både i Norge og internasjonalt. Nettbutikken SafeTest tilbyr imidlertid håranalyser som påviser stoffene amfetamin, kokain, opiater (f.eks. heroin), cannabis, phencyclidiner (PCP/englestøv), ecstasy (MDMA) og metamfetamin i opptil 90 dager etter bruk.
Vis hele sitatet...