Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4538
Hei, har noe her som vistnok skal være makka, den er veldig gul og smaker salt, er i en rock og noe småbøss.
han jeg kjøpte av solgte meg først bruspulver (sånn som til kidsa)
men før jeg ringte opp for å klage så ringte han opp o sa at han hadde gitt meg feil pose. jeg var rimelig på rockern i går noe annet jeg fikk av en bekjente grunnet bruspulveret. Men når jeg våknet i dag så fikk jeg veldig lyst på en justering, så for sikkerhets skyld spå smakte jeg litt på tunga, veldig liote kjemisk, men litt, men det smakte absolutt mer salt.
Noen som vet om dette faktisk kan være makka? ut i fra farge og smak.

Takk på forhånd

http://www.notmywar.com/hva-er-amfetamin-salt-combo/

kan det har vært noe sånt?
kommer ikke til å kaste det

før jeg er 100% på at det ikke er speed

Det ert faktisk helt likt det de to gule hauene som ligger der.
Men skarpr akkurat av litt, de var den plutselig hvitt inni, og det var smakløst.
Sist endret av KjellFresh; 4. september 2016 kl. 12:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ingen vits for oss å spekukere i noe slikt. Svarene du får vil være basert på 99% gjetning.

PS: Jeg ville ikke inntatt noe slikt.
Sist endret av Mirage; 4. september 2016 kl. 13:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vanligvis ikke jeg heller, men de gule haugene er prikk like.. å er så depresiv i dag i tillegg at aldri har hatt mer lyst å ta det

etter nermere titt kan det være et psykedelic eller rc
Sist endret av KjellFresh; 4. september 2016 kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enig med det Fuglern sier, skal du hive i deg noe stoff så må du ihvertfall vite hva det er. Du har ikke lyst å eksperimentere med ting du ikke vet er på kroppen din, det kan i værste fall være dødelig, men det regner jeg med du allerede vet?
Ta å last opp et bilde av hva du har og evt kjøp deg et test kit.
https://www.eztest.com/product-tag/amphetamine/
Sist endret av slappegodt; 4. september 2016 kl. 22:53.
Masse av det er gult osv kan være bra selv om det ikke er hvitt.. At det smaker salt er rart :-)
Sikkert bare en dæsj "engelsk-salt".
ut i fra det jeg har klart å google meg fram til var at det ligner mest på "Phenyl-2-nitropropene"
Det ser helt likt ut som på det bildet jeg linka til.. Noen som har vært borti dette stoffet? Men det jeg syntes var rart var at det var hvitt på insiden, men det smakte ingenting...
han jeg kjøpte det av solgte stort bare psykedeliske stoffer og amfetamin.

Bump.....................

lITEN UPFATE. fIKK TESTET DET PÅ TO FORSKJELLIGE KITS. pÅ DET ENE SLO DET HARDT UT PÅ METH, PÅ DET ANDRE STERKT PÅ AMFETAMIN...sP TOK SJANSEN Å TESTET DET, MEN FIKK LANGT I FRA NOE MAKKA FORM, SOVNET I LØPET AV 30 MIN.. MERKELIG.

sorry for capslock
Sist endret av KjellFresh; 6. september 2016 kl. 02:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være utbøffet med frukt sukker, var noe en gammel freaker fortalte meg engang. Hvis makkaen var gul så var det antageligvis pga den er utbøffet med frukt sukker..
Sitat av Kreativungdomm Vis innlegg
Kan være utbøffet med frukt sukker, var noe en gammel freaker fortalte meg engang. Hvis makkaen var gul så var det antageligvis pga den er utbøffet med frukt sukker..
Vis hele sitatet...
Hvilket fruktsukker smaker salt?
Jeg hadde en så dårlig dag at jeg lur nok som jeg var mekka nesten en halving å smalt den, fy faen det var mye bedre enn jeg hadde trodd!
Jeg hadde egentlig forventa null funk eller at noe værre skulle skje.
Bra gikk det hvertfall, selvom jeg var idiotisk korttenkt.