Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2107
Ok, så jeg har en venn som skal kjøpe den gamle ps3'en min og jeg lurer på hvor mye kan jeg kreve for den??

Det er en PS3 slim 128gb med kontroll (selfølgelig) og er CA. 1 år gammel.

Jeg forventer ikke å få så mye for den, men hva burde jeg selge den for??
Er det 12 gb du mener? http://www.finn.no/finn/torget/annon...station+3+slim

eller her har du en 500 gb http://www.finn.no/finn/torget/annon...station+3+slim

Jeg ville sagt 1000,- enkelt beløp :-)
Trådstarter
6 0
Nei, det er en sånn en:

http://www.blogcdn.com/www.joystiq.c...s3-slim-01.jpg

Og da er det vel 150gb ellerno..
Si 1000kroner. En respektabel pris
Hvis du mener det er 128GB, så er det nok det, og ikke 12GB. Jeg har selv 128GB på min, så vet at det finnes.
1000kr er greit
Start med 1500 og se hva han sier..
Hustler
650 kr mere kroner enn det er røveri
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
650 kr mere kroner enn det er røveri
Vis hele sitatet...
Kødder du eller? En ny ps3 idag koster jo 1500kroner, og kontrolleren i seg selv er jo 500kroner ny. Er snakk om salg til en kompis, så han driter nok i at det er brukt, mtp. at det er vennen hans som har brukt det. Synes 1000kroner er toppers, ikke noe mer ihvertfall.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Kødder du eller? En ny ps3 idag koster jo 1500kroner, og kontrolleren i seg selv er jo 500kroner ny. Er snakk om salg til en kompis, så han driter nok i at det er brukt, mtp. at det er vennen hans som har brukt det. Synes 1000kroner er toppers, ikke noe mer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
1000 kroner for en konsoll som er utdatert og brukt, er ikke rimelig. Ville maks ha punget ut med 700, noe mer enn det ville jeg sett på som svindel med mindre det var en SSD eller noen spill med.
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Kødder du eller? En ny ps3 idag koster jo 1500kroner, og kontrolleren i seg selv er jo 500kroner ny. Er snakk om salg til en kompis, så han driter nok i at det er brukt, mtp. at det er vennen hans som har brukt det. Synes 1000kroner er toppers, ikke noe mer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
En ny koster 1500,- i dag. Den er ett år gammel. Slike ting faller veldig fort i pris. 500-800,- er en bedre pris enn 1000,- som blir ganske dyrt. Spesielt når man selger til en venn.
Sist endret av Fuzzybossen; 3. august 2013 kl. 23:14.
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Kødder du eller? En ny ps3 idag koster jo 1500kroner, og kontrolleren i seg selv er jo 500kroner ny. Er snakk om salg til en kompis, så han driter nok i at det er brukt, mtp. at det er vennen hans som har brukt det. Synes 1000kroner er toppers, ikke noe mer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
jøss.. hver gang jeg har kjøpt meg en ny konsoll har jeg alltid fått men en kontroll i esken.. ps3 500gig nypris 1750-2000 og noe.. så jeg vil si 650-700 for en brukt ps3 med 120 gig .. snart kommer ps4 og da vil prisen falle mere..

skal heller ikke se bort fra at hvis han heller kjøper en brukt ps3 på finn.no så får han med en hel haug med spill.
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
1000 kroner for en konsoll som er utdatert og brukt, er ikke rimelig. Ville maks ha punget ut med 700, noe mer enn det ville jeg sett på som svindel med mindre det var en SSD eller noen spill med.
Vis hele sitatet...
Vil vel ikke påstå at ps3 er helt utdatert.. Du får en 128gb ps3 og en kontroll til 1000kroner, det hadde jeg kjøpt med en gang om det ikke var for at jeg hadde en ps3 selv.

Og til deg warpiggy; ta en titt på finn.no, er ikke mange ps3'er du finner til under 1000 lappen.

La oss si at 800kr er en grei pris da, mtp. at det er til en venn? Synes fortsatt at 650kroner er helt uhørt.
Sitat av Nerd0 Vis innlegg

Og til deg warpiggy; ta en titt på finn.no, er ikke mange ps3'er du finner til under 1000 lappen.

La oss si at 800kr er en grei pris da, mtp. at det er til en venn? Synes fortsatt at 650kroner er helt uhørt.
Vis hele sitatet...
Vel fordi du får med en god del spill..

PS3 slim 120GB spillkonsoll med 2 kontroller og 7 spil:
Call of Duty Black Ops
Call of Duty Black Ops2
Call of Duty MW3
Call of Duty modern warfare 2
Call of Duty 4 Modern warfare
Battlefield Bad Company 2
Heavy Rain

pris 1500kr

dette var første treff på finn mobil
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
650 kr mere kroner enn det er røveri
Vis hele sitatet...
Billigeste PS3 en som ligger ute på finn.no er på 850kr
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Vil vel ikke påstå at ps3 er helt utdatert.. Du får en 128gb ps3 og en kontroll til 1000kroner, det hadde jeg kjøpt med en gang om det ikke var for at jeg hadde en ps3 selv.

Og til deg warpiggy; ta en titt på finn.no, er ikke mange ps3'er du finner til under 1000 lappen.

La oss si at 800kr er en grei pris da, mtp. at det er til en venn? Synes fortsatt at 650kroner er helt uhørt.
Vis hele sitatet...
PS3 er ikke utdatert enda, men den vanlige slim modellen er det (kunne vel ordlagt meg bedre). Uansett, ville ikke ha gitt mer en 700 fordi den er brukt noe som gir et kraftig pris dropp.

Forøvrig, de nye man kan kjøpe har både større harddisk, har en garanti som varer ett år lenger og er helt ny. Med mindre du er glad i å svindle venner, er 700 maks pris.
Jeg vil si at 700kr er en ganske så fair pris.