Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202080
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Koselig spill, men noen som anbefaler PS3/xbox-ish kontrollere til pc? Har sett utgaver som kan kobles til via USB og liknende, men jeg trenger litt anbefalinger :P
Kult!... Gleda meg til dette spillet, har fri idag og hadde ingen mulighet til og starte download før nå... Laster ned på 300KB/s

FML
Noen som kan si hvor stort dette spillet er? Altså GB i størrelse på nedlasting fra Steam?
Er på jobb, så får ikke sjekka det ut.

Må tenke litt på om jeg skal kjøpe det eller ikke. har jo kjøpt alle nye spill i høst, så kan kanskje ikke gå glipp av dette heller.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Noen som kan si hvor stort dette spillet er? Altså GB i størrelse på nedlasting fra Steam?
Er på jobb, så får ikke sjekka det ut.

Må tenke litt på om jeg skal kjøpe det eller ikke. har jo kjøpt alle nye spill i høst, så kan kanskje ikke gå glipp av dette heller.
Vis hele sitatet...
Ca. 6gb står det hos meg
Thanks m8
Da tar det vell 30 min å laste ned
Dårlig ui, skuffende grafikk til å være pc, og konsollport. Alt er vel sagt, men synes likevel spillet er kult og jeg sier meg enig at om du har en gamepad så bruk den, mus og keyboard funker liksom ikke helt optimalt.
Sitat av ZaiRoX Vis innlegg
Fatter ikke hvordan Bethesda klarer å ødelegge et sååååå bra spill med en så ELENDIG UI!
Trodde de hadde lært NOE siden Oblivion, men Skyrim har ikke engang quickswap.

Den knotete favorittmenyen holder ikke.

Men det var nok syting for en dag
Vis hele sitatet...
Jeg er enig at meny systemet kan være litt knotete med mus/tastatur, men spillet har quickswap som Oblivion.

Gå inn i favoritt menyen, hold musepekeren over eks. et sverd trykk 1-8.
Dette fungerer for alt som kan assignes som favoritt.

Med en gang jeg fant ut det, så ble alt så mye bedre
Jeg synes det var mye syting og klaging til nå i tråden. Selv har jeg ikke testet det og skal kjøpe dette til PS3 neste uke. Er ikke spillet verdt en 5 eller 6 på terningen? Er heldigvis ingen grafikkhore, og ser kun frem til spillopplevelsen
Sitat av Ser Kenji Vis innlegg
Gå inn i favoritt menyen, hold musepekeren over eks. et sverd trykk 1-8.
Dette fungerer for alt som kan assignes som favoritt.

Med en gang jeg fant ut det, så ble alt så mye bedre
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Skal prøve når jeg kommer hjem.
PC gamer ga spillet 94/100, så dette blir bra for meg uansett hva slags feil dere peker ut, er bare pirk.

Tregeste dag på jobb noensinne.
Sist endret av F4celess; 11. november 2011 kl. 12:43.
Enig der F4celess.
om ikke Skyrim ligger klar i postkassa hjemme så skal jeg gjøre ferdig fan-art bildet jeg begynte å mekke på etter oppfordring i IRC kanalen.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg synes det var mye syting og klaging til nå i tråden. Selv har jeg ikke testet det og skal kjøpe dette til PS3 neste uke. Er ikke spillet verdt en 5 eller 6 på terningen? Er heldigvis ingen grafikkhore, og ser kun frem til spillopplevelsen
Vis hele sitatet...

Misforstå meg rett, jeg bitcher ikke om selve opplevelsen av spillet som er helt konge. Jeg føler det er hakket opp fra Oblivion (grafikk messig, som jeg også hadde på pc), men sant, ikke vits å syte. Spillet er fett og jeg ser frem til å ha det moro i helgen. Som en annen poster påpeker, treg jævla dag på jobben.
Sist endret av Improbusvisio; 11. november 2011 kl. 13:05.
Fantastisk spill! Ikke noe spess å klage på. Uvant meny, det er alt. Men så kjøpte jeg først Ps3 idag kun for å kunne kjøre dette spillet. Levde opp til ryktet!
Jeg sitter her, i stua, og ser ut igjennom vinduet. Postbilen må jo komme snart! For inni postbilen ligger det største av det beste. Skyrim.

Holycrap som jeg gleder meg. Er som å vente på orgasme uten å vite når den kommer, så plutselig sniker'n seg innpå. Herregud som jeg gleder meg. Både jeg og min forlovede sitter å ser ut ruta mens vi venter.
Sitter med Skyrim i skolesekken og venter på å få gå hjem nå
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Fantastisk spill! Ikke noe spess å klage på. Uvant meny, det er alt. Men så kjøpte jeg først Ps3 idag kun for å kunne kjøre dette spillet. Levde opp til ryktet!
Vis hele sitatet...
Hvordan er menyen? Hørte det bare skule være tekst og tall, ikke en figur av characteren din som i Oblivion.

Isåfall blir jeg skuffa, å se armor og våpen på kloss hold var jo noe av det kuleste.. :/
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet hvordan man gjør sånn at man kan skifte mellom våpnene fort? er litt stress å gå inn i inventory hver gang man skal skifte fra bue til sverd..
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet hvordan man gjør sånn at man kan skifte mellom våpnene fort? er litt stress å gå inn i inventory hver gang man skal skifte fra bue til sverd..
Vis hele sitatet...
I oblivion var det vel slik at du holdt inne et tall fra 1-9 samtidig som du trykket på våpenet du vil skal være på det nummeret.
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet hvordan man gjør sånn at man kan skifte mellom våpnene fort? er litt stress å gå inn i inventory hver gang man skal skifte fra bue til sverd..
Vis hele sitatet...
Legg dem til som favoritter med å trykke "Y" (xbox) og så velger du ned på d-pad for å velge mellom favoritter...
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet hvordan man gjør sånn at man kan skifte mellom våpnene fort? er litt stress å gå inn i inventory hver gang man skal skifte fra bue til sverd..
Vis hele sitatet...
Spiller du på PC eller?
For på PC så kan du favorisere items, magic osv. Så åpner du dem ved å bruke hurtigtasten Q i spillet, så velger du bare det du har favorisert fra en liste.

Hvis du ikke har det på PC, så sjekk om du har en knapp du kan bruke til å favorisere ting med
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvordan er menyen? Hørte det bare skule være tekst og tall, ikke en figur av characteren din som i Oblivion.

Isåfall blir jeg skuffa, å se armor og våpen på kloss hold var jo noe av det kuleste.. :/
Vis hele sitatet...
Dessverre. Er bare tekst. Men så kan du jo ta third person å da.

Sitat av mabe140 Vis innlegg
Jeg sitter her, i stua, og ser ut igjennom vinduet. Postbilen må jo komme snart! For inni postbilen ligger det største av det beste. Skyrim.

Holycrap som jeg gleder meg. Er som å vente på orgasme uten å vite når den kommer, så plutselig sniker'n seg innpå. Herregud som jeg gleder meg. Både jeg og min forlovede sitter å ser ut ruta mens vi venter.
Vis hele sitatet...
Isåfall har jeg ventet på orgasmen i over 500 dager. Var godt med utløsning, ja.

http://www.youtube.com/watch?v=VudJp...&feature=inbox <- Her er forøvrig karakterer min på Skyrim. Og ja, det er jeg som er på top comments. "MetalNgames"
Sist endret av TheGloryHole; 11. november 2011 kl. 14:29.
Skyrim er drittawesome, er nettopp ferdig med rømmningen etter dragen har kommet, og er nå i den lille landsbyen
prøv å unngå spoilere folks, er folk her som fortsatt gleder seg til å få spille.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av CodeBarbarian Vis innlegg
Spiller du på PC eller?
For på PC så kan du favorisere items, magic osv. Så åpner du dem ved å bruke hurtigtasten Q i spillet, så velger du bare det du har favorisert fra en liste.

Hvis du ikke har det på PC, så sjekk om du har en knapp du kan bruke til å favorisere ting med
Vis hele sitatet...
Spiller på pc ja takker
Helsikke da.
Fortsatt 5 min igjen av arbeidsdagen

Må komme seg hjem for å lage middag og laste ned skyrim
Cookie Monstah ^_^
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Skyrim er drittawesome, er nettopp ferdig med rømmningen etter dragen har kommet, og er nå i den lille landsbyen
Vis hele sitatet...
SHHHHHHHHHHHHH, vil oppleve det selv, ikke spoil...
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Helsikke da.
Fortsatt 5 min igjen av arbeidsdagen

Må komme seg hjem for å lage middag og laste ned skyrim
Vis hele sitatet...
dude, 15 min her + 50min buss ++
Sitat av F4celess Vis innlegg
dude, 15 min her + 50min buss ++
Vis hele sitatet...


Tok bilen til jobb idag istedenfor buss Og takk gud for det Hjem på 10 min
Lasta ned i går, kjører Xbox kontroll til windows, syntes det ble best da.
Spillet er konge!
Dro i fra skoletimen for å kjøpe det i dag. Har bygget opp en del forventninger iløpet av dagen.
Sitter nå å ser og hører på menyen, nesten så jeg ikke tør å begynne pga frykt for å få "my mind blown".
noen som vet om det går og blokke mens man dualwielder to sverd eller, evnt sverd/spell
Sitat av seimannen Vis innlegg
noen som vet om det går og blokke mens man dualwielder to sverd eller, evnt sverd/spell
Vis hele sitatet...
Går dessverre ikke =(
det suger....... noen som vet hvordan man vet hvilke spell man kan bruke står ikke noe om de når man kjøper spell tomes
Sitat av seimannen Vis innlegg
noen som vet om det går og blokke mens man dualwielder to sverd eller, evnt sverd/spell
Vis hele sitatet...
Dual-wielding går på bekostning av muligheten for å blocke, desverre.
Jeg har endelig spillet i henda etter verdens lengste dag på jobb! Nå har jeg en uke ferie, og det kommer til å bli AWESOOOOME.

MEN, steam serverne er for overknulla til at jeg kan få aktivert spillet..jeg har aldri før følt lignende smerte
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg har endelig spillet i henda etter verdens lengste dag på jobb! Nå har jeg en uke ferie, og det kommer til å bli AWESOOOOME.

MEN, steam serverne er for overknulla til at jeg kan få aktivert spillet..jeg har aldri før følt lignende smerte
Vis hele sitatet...
Føler med deg. sitter med det samme selv..

edit: Wee, kom gjennom tåka, nå har jeg en fin "gjør klar til å starte The Elder Scrolls V: Skyrim" på skjermen

fuuu, tregt nett gjør at patching tar 4 timer...
Sist endret av F4celess; 11. november 2011 kl. 16:32.
Wow. Dette er mitt første Steam. For en forferdelig treg og tungvindt greie! Har veldig lyst til å gå tilbake til piratversjonen nå.

Men ellers; Skyrim var akkurat som forventet! Helt fantastisk!
Yup sitter stuck på patch nå jeg også, viser seg at man kan bli kastet ut av nedlastninga dersom køa sprenges -_-
Kan tenke meg dette har en god del å gjøre med hackingen som skjedde nylig, er nok litt av en bikube på steam sine kontorer i dag (håper jeg).

Jeg har kjøpt to steam-spill den siste tida, dette og dead island, ingen av dem fikk jeg aktivert smertefritt...Dead Island tok 4 dager. Hadde jeg startet nedlastningen fra de kjente opplasterne noen timer etter de kom ut hadde jeg fått spilt leenge før. Dette gjelder jo også Skyrim. Som sagt hundre ganger før på internett; Skal de stoppe den ulovlige opp/nedlastningen burde de vel snart begynne å lage produkter og systemer som faktisk er minst like bra?
Da er skytim klart till å spilles, cdon klarte det vist gitt.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Skille(D) Vis innlegg
Da er skytim klart till å spilles, cdon klarte det vist gitt.
Vis hele sitatet...
Skytim...?
Sitat av lordstian Vis innlegg
Skytim...?
Vis hele sitatet...
Fra en skala mellom 1-10. Hvor stor sjanse tror du det er for at h*n bare skrev en bokstav feil?
Fant ut at eg måtte teste Skyrim eg også, så driver og laster ned as we speak.
Hvilken rase bruker dere, og hvorfor? Hva vil være best og "enklest" for meg som aldri har vært borti noen andre spill enn bil og fps spill?
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Fra en skala mellom 1-10. Hvor stor sjanse tror du det er for at h*n bare skrev en bokstav feil?
Vis hele sitatet...
hmmm, 0 tror jeg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er det noen her som muligens vil joine skype mens dere spiller? Så kan vi gi hverandre råd og diskutere spillet!
Herreguuud, oppdateringen tar så grenseløst lang tid! går mellom 40KB/s og 900KB/s -.-
Noen som vet hvordan jeg dual-wielder?
Bruk begge museknappene når du equiper.
ok, seriøst, trenger hjelp her! kompisen min brukte 20 min på å installere og spille, men sjeg har brukt 3 timer nå og enda ikke halvveis i oppdateringa.. det verste er at han sitter rett ved siden av meg! Desperat rop etter hjelp!