Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 963
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Noen her som har opplevd rus på Imovane og som vil dele hvordan den oppleves? Har 3 7,5 mg her, har null toleranse (litt på sobril) vil det gi meg noe?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig angstdempende hvis du tar en halv en under angst, det fungerer også veldig bra imot fyllesyle, men hold deg til en halv en.
Du burde lese på noen gamle poster på forumet her så ser du at rusen ikke er noe serlig, men effekten av en tablett mot angst/tankekjør før innsovning er fantastisk
Kommer i knallform av 15mg.

Formen er litt som benzodiazepiner.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Talk for snar har tatt to 7,5 mg å ble skikkelig ustø etter bare 5-6 min.. Håper det skjer litt mer hehe. Angst demp er der.. Litt små fnising
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis du uvirkelig har angst, vil du merke det ganske bra. Bruker du det mot angst vil du også fort avhengighet, om du har fri tilgang. Det står spesifikt i felleskatalogen at imovane at det ikke bør brukes mot angst og depresjoner.
Imovane er deilig, men i en kortere periode. Har aldri tatt svære doser slik at jeg har fått halliser og den slags men fått mild eufori, gi fan følelse, veldig pratsom faktisk litt kreativ. Men kun etter en liten time blir jeg ustø, uggen litt svimmel og vil bare legge meg. Hukommelsen drar på sykkeltur værdt å nevne