Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 11135
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått (uventet) en liten gave i posten. Ett fentanyl plaster, 120mg.

Tanken var å injisere dette, jeg har ingen tidligere erfaring med opiater, men har en partner in crime som har en fremgangsmåte vi er temmelig sikre på.

Men fint om noen har erfaringer eller en konkret fremgangsmåte, så går dette trygt for seg
Du har ingen erfaring med opiater og går rett på et skudd med fentanyl?? Høres ut som en veldig dårlig ide.
Det er livsfarlig å eksperimentere med fentanyl hvis man ikke er helt sikker på hva man driver med.
Du skal vite 100 % hva du driver med hvis du skal ekstrahere ut virkestoffet fra et plaster, for så å skyte det. Og sa du ETT plaster med 120mg? Høres meget dødelig ut,det sterkeste fentanyl plasteret som tilbys i norge gir 100MIKROgram i timen https://www.felleskatalogen.no/medis...-sandoz-573660. Du har virkelig ikke peiling på hva du driver med og sjansen for at du stryker med er stor.

Jeg har erfaring fra å snorte fentanyl. Du blir grise rusa av ekstremt lite. Deiligste rusen jeg har hatt, men ikke noe jeg tar sjansen på å gamble med igjen, pusten min ble ekstremt svak, turte ikke å legge meg til å sove.

Faren for pustestans er STOR ved uforsvarlige doser.
Når man kjøper piller eller skal ekstrahere det selv kan du ikke være sikker på at dosen er korrekt, feil kan skje, og en feil i dette tilfellet er fatal. For å sette det i perspektiv, bildet nedenfor viser to overdoser, like kraftige, den ene er heroin, den andre er fentanyl.

Det er langt tryggere å leke med heroin enn å leke med fentanyl.

EDIT: Regner med du skrev feil når du skrev at plasteret inneholdt 120mg, for det kan ta livet av veldig mange mennesker. Det viser igjen at du ikke er klar hvis du ikke vet forskjellen på mg og µg. Vet du at depotplasteret gjør at virkestoffet skilles gradivs ut over en gitt tidsperiode, mens når du setter skuddet så får du hele dosen på en gang.



Noe annet jeg vil nevne er at hvis du skal ruse deg på opiater med denne kompisen så tåler du betydelig svakere doser enn han hvis han holder på med slikt og har bygget toleranse. Dropp hele prosjekt fentanyl ihvertfall, hvorfor gå på det hardeste av det harde når man ikke engang har prøvd svakere, dog meget potente, stoffer. Mange blir "lurt" av at siden man får det av legen så er det ikke så farlig.
Sist endret av pkk1990; 23. oktober 2017 kl. 20:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et sånt plaster skal sitte på i 3 døgn før det skiftes, og selv da er det sikkert en del fentanyl igjen i det. Det gir deg altså 72*120mcg++
Er vel bare å klippe det opp, løse det i isopropanol, filtrere og så la isopropanolet fordampe (https://drugs-forum.com/threads/how-...-patches.68554)

Bare husk at det er nok dop til å drepe deg mange ganger, samt dersom du overlever så kommer du sikkert til å bli junkie
Anonym bruker
"Bred Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja, siden noen av dere tydeligvis har litt peiling på det. Vil Fentanyl over tid være mer vanedannende en oxycontin, og hvordan i alle dager skal man beholde sertifikat med doser så høye ? Ligger i grenseland allerede på oxy så kan være interessant.
Nei nei nei nei..... KAST DET... Du dauer garantert..... kjøp deg en subutex i stedet. eller heroin... faen har du ikke sett nyhetan a gutt.....!!!

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...de/a/23977465/

sjekk videolinken
Sist endret av NoLimits; 24. oktober 2017 kl. 03:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Isopropanol altså, wish me Lucky
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker litt uforsiktig å bare løse opp hele i isopropanol, noen som har litt mer konkret fremgangsmetode?
Du har fått link til en komplett guide. Hva mer trenger du?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har fått link til en komplett guide. Hva mer trenger du?
Vis hele sitatet...
Hadde lyst til å høre om dette faktisk er blitt gjort av en freaker før.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som flere har presisert så er fentanyl et utrolig potent opiat, mellom 50 og 100 ganger mer potent enn morfin.

Jeg vil sterkt fraråde å prøve å utvinne noe fra plasteret for å injisere det. Uten noen erfaring med opiater har du ingen toleranse som kan virke til din favør om du får i deg for mye fentanyl og du har ingen kunnskap om opiatoverdoser.
For å presisere helt klart: det her er å leke med døden.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som flere har presisert så er fentanyl et utrolig potent opiat, mellom 50 og 100 ganger mer potent enn morfin.

Jeg vil sterkt fraråde å prøve å utvinne noe fra plasteret for å injisere det. Uten noen erfaring med opiater har du ingen toleranse som kan virke til din favør om du får i deg for mye fentanyl og du har ingen kunnskap om opiatoverdoser.
For å presisere helt klart: det her er å leke med døden.
Vis hele sitatet...
Er veldig klar over dette, men er nå fast bestemt uansett.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ? Alt er mer safe så da er det nå bedre å kjøpe heroin el.l og skyte det om en absolutt skal gå etter noe av dei sterkeste stoffene ?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ? Alt er mer safe så da er det nå bedre å kjøpe heroin el.l og skyte det om en absolutt skal gå etter noe av dei sterkeste stoffene ?
Vis hele sitatet...
Titegn feil
Sist endret av Carmex; 24. oktober 2017 kl. 16:52.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er veldig klar over dette, men er nå fast bestemt uansett.
Vis hele sitatet...
But why?
Unnskyld meg, men det her virker ekstremt teit. Det finnes en haug med andre stoffer man kan skyte i kroppen om det absolutt er greia. Er ikke akkurat slik at heroin er så jævlig vanskelig eller dyrt å få tak i om du vil bli skækk. Veldig mye enklere å holde på med.
Om planen er å dø så ser jeg jo greia men da finnes det andre måter enn å skyte shitten i åra som ikke er et helt prosjekt, for eksempel kan du jo bare putte plasteret i munnen(skal gi et bra nok rush det også om du vil gå ut med et smell)...
Hvis du er så overbevist selv etter å ha lest alle advarsler er det fint lite vi kan gjøre. Men, kunne du utdypet hvorfor du absolutt skal sette sprøyte? Biotilgjengeligheten ved andre inntaksmetoder er relativt høy:
92% (transdermal)
89% (intranasal)

Og hvor mange mg inneholder egentlig dette plasteret ditt?Sjekk ut denne dokumentaren fra Vice
Sist endret av pkk1990; 24. oktober 2017 kl. 17:03.
Tråden her virker jo mer som en som prøver seg på selvmord
Som alle andre her inne skriver høres dette ut som en darwin award in the making. Om du likevel er fast bestemt på å gjøre noe såpass dumt, har jeg et råd til deg: Ikke gjør dette ute i distriktet ett eller annet sted hvor du er død før ambulansen kommer frem, ta en tur inn til byen og gjennomfør den dårlige planen der. Om du har en partner som ikke ruser seg er sjansen større for at h*n får skaffet hjelp før det er for sent større. Det er en grunn til at de mest hardbarka narkomane ofte setter seg til midt i parken etter et skudd, når det går galt ser noen hva som skjer og skaffer dem hjelp.

Utover det synes jeg nesten denne tråden er litt på grensen til hva som burde være akseptabelt. Her er det ikke lenger snakk om å gi anvisninger for relativt "sikker" rusbruk, men heller noe som med stor sannsynlighet kommer til å gå galt. Når ting når det punktet burde man vel heller la vær å gi råd, annet enn å la være?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå handler det ikke kun om rus, heroin er ikke noe alternativ.
Vi er nok ikke fullt så store tullinger som det kan fremstå her.

Kommer nok levende ut av det skal dere se
Poster rapport etter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå handler det ikke kun om rus, heroin er ikke noe alternativ.
Vi er nok ikke fullt så store tullinger som det kan fremstå her.

Kommer nok levende ut av det skal dere se
Poster rapport etter.
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt din egen skyld om folk her på bruket ser på dette som idioti å tenker at du/dere er tullinger.
Du har ikke akkurat kommet med særlig mere informasjon eller spørsmål, annet enn hvordan for guds skyld koke ned å skyte Fentanyl plaster.
isopropanol løser sikkert opp limet og materialet i plasteret, så da får du det med inn i kroppen. Sikkert ikke så bra. På den annen side så er det helt irrelevant, ettersom du like gjerne kunne prøvd å dosere nervegass som Fentanyl.
Sitat av lyspære Vis innlegg
...så er det helt irrelevant, ettersom du like gjerne kunne prøvd å dosere nervegass som Fentanyl.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så vanskelig å dosere dersom man gjør det volumetrisk. Si man har 8640mcg fentanyl pulver i en kopp. Tilsetter 100ml vann, lar stoffet løse seg under omrøring. 1ml vil da være 86,4mcg som muligens er et greit sted å starte. Vanlige sprøyter har mililitermål på siden, så det er ikke vanskelig å måle ut 1ml.
En uke siden denne uforsvarlige planen skulle gjøres. Mon tro om trådstarter gir lyd fra seg?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
hva tror folk har skjedd?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, beklager sen respons, men vi gjennomførte ikke.
Godt å se du fortsatt er her
Dette kunne gått veldig galt.
*insert tittel her*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, beklager sen respons, men vi gjennomførte ikke.
Vis hele sitatet...
Får vi vite hvorfor det ikke ble gjennomført?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Får vi vite hvorfor det ikke ble gjennomført?
Vis hele sitatet...
Er det ikke innlysende?
Fentanyl er et dødelig potent optiat, overdosering skjer titt og ofte, og trådstarter var smart nok til å droppe prosjektet pga manglende erfaring med slike ting.
Potensiellt har den avgjørelsen reddet liv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: det var et 25 mg plaster og ble tilslutt gjennomført likevel.

Klipte av en liten bit og kokte 5ml til 3ml

Gikk bra
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Update: det var et 25 mg plaster og ble tilslutt gjennomført likevel.

Klipte av en liten bit og kokte 5ml til 3ml

Gikk bra
Vis hele sitatet...
En kan nesten bli religiøs av mindre...
Anonym bruker
"Begeistret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For future references: dette er det mest idiotiske man kan gjøre.

En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen når han åpnet et fentanyl plaster og spiste deler av innholdet. Noen i familien fant han dagen etterpå, kald og livløs på sofaen morningen etter. Han ble 24 år gammel.

Har man likevel lyst til å ta noe liknende, foreslår jeg å ta heroin som er 100 ganger safere. Har lest at å overdose på opiater og få pustestans, er en forferdelig måte å gå på...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Update: det var et 25 mg plaster og ble tilslutt gjennomført likevel.

Klipte av en liten bit og kokte 5ml til 3ml

Gikk bra
Vis hele sitatet...
Er det noen vits å spørre hvorfor du valgte å skyte det, av alle ting du kunne gjort annerledes?

Fint det gikk bra, men håper ingen prøver seg på det samme.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Er det noen vits å spørre hvorfor du valgte å skyte det, av alle ting du kunne gjort annerledes?

Fint det gikk bra, men håper ingen prøver seg på det samme.
Vis hele sitatet...
Handler vel om en mix av nysgjerrighet og pushing av grenser, har egentlig ikke et veldig bra svar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Har man likevel lyst til å ta noe liknende, foreslår jeg å ta heroin som er 100 ganger safere. Har lest at å overdose på opiater og få pustestans, er en forferdelig måte å gå på...
Vis hele sitatet...
Jeg har lest det motsatte , at man er i en deillig rus og at man bare ikke vet man dør.
Si ja til gluten
6 2
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Jeg har lest det motsatte , at man er i en deillig rus og at man bare ikke vet man dør.
Vis hele sitatet...
Det er én variant av overdose på opioider, den andre er respirasjonsstans uten at du mister bevisstheten. Det regnes som en kjip måte å dø på, det tar ikke så mange minutter, men de minuttene er lange. Det får waterboarding til å fremstå som komfortabelt.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet ikke om det var interesse for det, men kan skrive kort hvordan rusen var:

Slags super-slapp god-form, følte ikke at jeg hadde behov for å puste engang, måtte nesten minne meg selv på å ta et åndedrag her og der.
Følte meg koselig? (og bittelitt kvalm)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
OMG..~<3♡♡♡☆
♤♡◇♧...
Bruker selv 50ng..
Godt det gikk bra.
Kan noen si om det gir høyere "tall" gjennom urinen, når det tas opp i magen?
xxx