Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4338
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har et lite case her.
I går lagde jeg 3 muffins med 0.7g hasj fordelt utover de 3. Jeg spiste en og to kompiser tok hver sin. Det tok ikke lang tid før jeg begynte å spy og måtte gå å legge meg. Jeg lot ingenting stå fremme når jeg la meg, det var ikke noe å la stå fremme engang, men jeg fikk med meg at hunden min har vært borti spyet mitt og spist.

Når jeg våknet idag oppfører hun seg veldig rart. Hun sjangler, har trøtte øyne, ligger bare å slapper av, og hun gjør noe rart med tungen som gir inntrykk av at hun er tørr i munnen. Kan dette rett og slett være fordi hun spiste oppkastet mitt etter jeg hadde spist hasjen? Eller fordi hun var i samme hus når vi smeltet hasjen i smøret? Eller er det bare tilfeldig og det er ingenting gale med hun?
Godt spørsmål. Tror ikke hunden din ble fjern av at dere smeltet hasjen i smøret. Om hun har spist oppkastet ditt som inneholder muffins som inneholder hasj, så blir hun sikkert fjern. Men det betyr ikke at det er noe gale med den. Kjenner til hunder som tilsynelatende liker å være fjerne. Så lenge hun er rolig og slapper av, ville jeg ikke bekymret meg. Regner med at du har satt frem vann slik at hun har drikke hvis hun føler seg tørst.
Dersom hunden din slikker seg rundt munnen og på nesen er dette et tegn på angst. Dersom hunden din ellers ikke virker helt 100% indikerer det at det er noe feil. Dersom det vedvarer til imorgen får du dra til vetrinær. Det er generelt sett ikke farlig for hunder å få i seg litt cannabis.
Den vil ikke bli slik dårlig av å være i samme hus/rom som dere har laget muffins i.
Da skal du først grille et par kg i ovnen.
Har et par kompiser som har husdyr og som røyker, flere ganger dyrene har fått i seg en liten kicker eller to uten at det har vært noe problem.
Dyrene oppholder seg også gjerne i samme rom som det røykes i, dette har heller aldri vært noe problem.
Har vært 1 gang en kompis ble litt bekymret for hunden sin etter den fikk i seg litt over 4g, men ettersom han er førstegangseier er det ganske så normalt at han ble det.
Vetrinær ga han beskjed om at hunden bare trengte litt ro og hvile og dagen etter var den frisk og rask igjen.
Får hunden nok vann, da?
Passer på at hun får mye vann. Det ser ut som det går bedre med henne, hun ligger mye å sover/slapper av, men jeg er hele tiden borte og sjekker at det går bra med henne.

Edit: Oops, der forsvant litt av poenget med anonym tråd..
Sist endret av Stekesmør; 11. juni 2017 kl. 13:40.
Har hørt at katter og hunder kan bli retarda ut livet om de får i seg hasj, er dette sant?
Hvorfor skulle de det? Enste grunnen til det måtte være at bikkja blir fylt med såpass angst at den ikke kommer seg til normal gjenge igjen.
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Passer på at hun får mye vann. Det ser ut som det går bedre med henne, hun ligger mye å sover/slapper av, men jeg er hele tiden borte og sjekker at det går bra med henne.

Edit: Oops, der forsvant litt av poenget med anonym tråd..
Vis hele sitatet...
Alle kan være uheldig i blandt. Det går nok helt fint og det viktigste er at du passer på at hunden din har det bra. Jeg har selv hatt en lignende opplevelse, trodde hunden hadde spist en klump med hasj fra gulvet. Føltes helt jævlig da jeg aldri hadde gjort noe sånt med vilje, men det viste seg at klumpen ikke hadde vært på gulvet i det hele tatt.

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Har hørt at katter og hunder kan bli retarda ut livet om de får i seg hasj, er dette sant?
Vis hele sitatet...
Ja. Bare én hasjplante er nok til at dyret blir zombie for alltid...

Neida, det stemmer nok ikke, men det kan være ganske farlig for et dyr der og da om de får i seg for mye. En liten mengde er ikke skadelig.

Det ImnotEmo. sier er også noe å tenke på. Det kan nok være en ganske traumatisk opplevelse for et dyr som ikke engang vet hva rusmidler er. Vær ansvarlige med rusmidler rundt dyr, aldri la noe ligge tilgjengelig der dyret kan komme til. Cannabis lukter nok veldig interessant for de fleste dyr, men de vet jo ikke at om de spiser 5g hasj blir det et jævlig døgn.
Sist endret av topdogg; 11. juni 2017 kl. 17:05.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Har hørt at katter og hunder kan bli retarda ut livet om de får i seg hasj, er dette sant?
Vis hele sitatet...
Kattene til en kompis måtte avlives hvertfall, de ble helt mongolide..
For å komme med en liten oppdatering så ser det ut til at det endte bra. Hun er nå oppe å springer igjen, og ser ikke ut til å ha tatt noe varig skade.