Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 10450
Hei!

Er en relativ oppegående kar i 20 årene, går på skole har jobb. Har hatt mye av samme rutine i det siste. Har nettopp startet i røyke i helgene sammen med kompiser.

Etter at jeg har startet å røyke føler at jeg er ganske ustabil i humøret, små ting som ikke har noen betydning påvirker meg veldig. Kan gå rundt å tenke på det og føler panikk også blir det borte og jeg føler meg bare dum.

Kanskje weed ikke er noe for meg, føler der og da at jeg blir rolig, men kanskje det er effekten etterpå.
Uanst om det er ettervirkninger eller selve rusen som på virker deg, ville lat røyken lige på hylla.
Sitat av Hacker Vis innlegg
Etter at jeg har startet å røyke føler at jeg er ganske ustabil i humøret, små ting som ikke har noen betydning påvirker meg veldig. Kan gå rundt å tenke på det og føler panikk også blir det borte og jeg føler meg bare dum.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er litt rart at du føler deg såpass ustabil i humøret når du kun røyker i helgene. Minner meg litt om meg selv når jeg røykte daglig, men med en gang jeg gikk over til å bare røyke i helgene ble det borte.

Synes du burde legge hasjen på hylla om du føler at det påvirker humøret ditt for mye.
Jeg personlig, hvis jeg virkelig elsket rusen, hadde fortsatt et par mnd for å se om det gikk seg til, dersom det ikke hadde gått seg til hadde jeg ikke røyket weed noe mer. Isåfall bare en gang i året max.
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av svartbønne Vis innlegg
Jeg synes det er litt rart at du føler deg såpass ustabil i humøret når du kun røyker i helgene. Minner meg litt om meg selv når jeg røykte daglig, men med en gang jeg gikk over til å bare røyke i helgene ble det borte.

Synes du burde legge hasjen på hylla om du føler at det påvirker humøret ditt for mye.
Vis hele sitatet...
Føler jeg har mye stress pga skole og kjæresten. Får ikke så mye tid sammen lenger. Får bare panikk.
Sitat av Hacker Vis innlegg
Føler jeg har mye stress pga skole og kjæresten. Får ikke så mye tid sammen lenger. Får bare panikk.
Vis hele sitatet...
Om det er mye skolestress burde du ikke røyke. Er vel ikke noe nytt at hasj og skole går dårlig sammen, men en joint i helgene hadde ikke hatt mye å si for min del hvertfall.

Men folk reagerer forskjellig og cannabis er jo ikke for alle.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Hacker Vis innlegg
Føler jeg har mye stress pga skole og kjæresten. Får ikke så mye tid sammen lenger. Får bare panikk.
Vis hele sitatet...
Om du ikke for en god opplevelse av å røyke, slutt å røyk? Dette gjelder jo egentlig alle ting i livet, du burde ikke gjøre ting som du ikke synes er kjekt eller for noe fornuftig utav.
Sitat av Hacker Vis innlegg
Føler jeg har mye stress pga skole og kjæresten. Får ikke så mye tid sammen lenger. Får bare panikk.
Vis hele sitatet...
Har inntrykk av at det er individuelt forskjellig hvordan man takler
røyking i forhold til hverdagsrutiner. Om du føler det er konflikt
mellom røyking og dagligliv, bør du kanskje bremse røyken.

Et annet moment er hvis du ikke røyker tobakk eller sigaretter til
vanlig, men bruker dette i jointer e.l., vil nikotin også ha innvirkning
på dagsformen. Nikotinabstinenser påvirker gjerne humøret, hos
enkelte i større grad enn hos andre.
Om det her er hva du sitter igjen med etter et moderat bruk av cannabis 1-2 ganger i uken;
"Etter at jeg har startet å røyke føler at jeg er ganske ustabil i humøret, små ting som ikke har noen betydning påvirker meg veldig." - Så lurer du nok sikkert selv også på hvorfor du fortsatt røyker--
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Greier og la være å røyke når jeg trenger full fokus på skole eller noe annet. At humøret er ustabilt er bare blitt verre og verre for hverdag som går selvom jeg ikke røyker., dette har kjæresten fortalt meg at jeg freaker ut for unødvendige ting en del ganger.

Jeg føler meg jeg kommer til å sprekke, greier meg ganske bra på skolen men tanken slår meg at jeg må slutte hele tiden. Blir stressa får høy puls, hjerte banker og jeg vil bare vekk fra der jeg er.

Har snakket med nære venner og familie, venna oppfordrer til å fyre opp en mens familie ber meg gå til legene og få antidepressivt eller psykolog.
Håper det går bra, og om du bestemmer deg for å slutte så klarer du det.

...Men er virkelig rusen av cannabis så fristende at du ikke klarer å la være og røyke når du har dannet deg et bilde av at cannabis er såpass negativt for deg(?). Du røyker jo forsåvidt lite om du bare bruker det i helgene og det burde ikke ha noe spesiell innvirkning på humøret ditt i ukedagene. Nå har ikke jeg akkurat noe medisinsk grunnlag til å hevde det men de fleste som opplever en slik effekt av et moderat bruk av cannabis, er som regel personer som ikke nyter det og være ruset på stoffet heller - Så da er vel det og slutte med det en god ide istedet for og vurdere hvor mye av stoffet kan du bruke og likevell fungere--
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av hideout Vis innlegg
Håper det går bra, og om du bestemmer deg for å slutte så klarer du det.

...Men er virkelig rusen av cannabis så fristende at du ikke klarer å la være og røyke når du har dannet deg et bilde av at cannabis er såpass negativt for deg(?). Du røyker jo forsåvidt lite om du bare bruker det i helgene og det burde ikke ha noe spesiell innvirkning på humøret ditt i ukedagene. Nå har ikke jeg akkurat noe medisinsk grunnlag til å hevde det men de fleste som opplever en slik effekt av et moderat bruk av cannabis, er som regel personer som ikke nyter det og være ruset på stoffet heller - Så da er vel det og slutte med det en god ide istedet for og vurdere hvor mye av stoffet kan du bruke og likevell fungere--
Vis hele sitatet...
Jeg har bestemt meg for å slutte å ikke røyke igjen, men nå er det den følsen og panikken jeg sitter igjen med som jeg ikke forstår noe av.
Bytt over til å røyke bønne/hasj. Se om det hjelper - det pleier å være mer indica enn weed. Det skal være bedre for personer som sliter med angst/stress...
Det er ingen regel som sier at all hasj/bønne er indica (cbd/cbn), men det pleier som regel være det oftere enn weed i hvertfall...

Den mest markante effekten av indica vs sativa er at indica kjennes bedre i kroppen, men sativa foregår mer "oppe i hodet".
Så du setter igrunn din lit til at det er det faktum at du har prøvd og slutte med cannabis røyking i helgene som kan være årsaken til ustabilt humør og panikkangst? Smått fascinerende plan du landet på iallefall! Tror jeg på det varmeste må få lov og anbefale deg og ikke prøve noe sterkere stoffer
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av hideout Vis innlegg
Så du setter igrunn din lit til at det er det faktum at du har prøvd og slutte med cannabis røyking i helgene som kan være årsaken til ustabilt humør og panikkangst? Smått fascinerende plan du landet på iallefall! Tror jeg på det varmeste må få lov og anbefale deg og ikke prøve noe sterkere stoffer
Vis hele sitatet...
Panikken av ting jeg tenker på, tror ikke det er cannabisen. Har fått råd om å røyke mer for å roe meg ned. Men vet ikke om det er så lurt. Nei kommer ikke til å prøve noe annet.

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Bytt over til å røyke bønne/hasj. Se om det hjelper - det pleier å være mer indica enn weed. Det skal være bedre for personer som sliter med angst/stress...
Det er ingen regel som sier at all hasj/bønne er indica (cbd/cbn), men det pleier som regel være det oftere enn weed i hvertfall...

Den mest markante effekten av indica vs sativa er at indica kjennes bedre i kroppen, men sativa foregår mer "oppe i hodet".
Vis hele sitatet...
Har veldig lite kjennskap til forkskjellen på disse, men har greid å roe meg ned uten å røyke noe mer. Røyker alltid grønnt.
Sist endret av Hacker; 27. oktober 2014 kl. 20:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hacker Vis innlegg
Panikken av ting jeg tenker på, tror ikke det er cannabisen. Har fått råd om å røyke mer for å roe meg ned. Men vet ikke om det er så lurt. Nei kommer ikke til å prøve noe annet.



Har veldig lite kjennskap til forkskjellen på disse, men har greid å roe meg ned uten å røyke noe mer. Røyker alltid grønnt.
Vis hele sitatet...
Panikk av tinger du tenker på? Hva da?
Roe deg ned?

Høres mer ut som angst. Trenger ikke å ha noe med røykingen å gjøre.
Sist endret av Lacertosus; 27. oktober 2014 kl. 20:13.
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Panikk av tinger du tenker på? Hva da?
Roe deg ned?

Høres mer ut som angst. Trenger ikke å ha noe med røykingen å gjøre.
Vis hele sitatet...
Har hatt eksamen på tankene, greier ikke tenke på noe annet. Går jeg i butikken får jeg dårlig samvittighet, greier ikke følge med på mennesker, forelesninger. Føler meg dårlig fordi jeg bør sitte hjemme og lese.
Jeg tror du kanskje lider av "indoktrineringsangst" Du har i et antall år blitt lært av samfunn og foreldre (?) at det du nå driver med sannsynligvis gjør deg til narkovrak og uansett storkriminell. Men dette er bare en tanke som slo meg, og et av hundrevis mulige scenarioer.

At du kanskje har anlegg for angst og nevroser (sjekk slektshistorikk) kan være minst like sannsynlig.

Også kanskje underbevisstheten din ikke liker denne nye utviklingen. Kanskje Hippocampus ikke liker endringer og at du er følsom for akkurat det. Uansett ville jeg som de fleste sier lagt godsakene på hylla en stund. Og se an om plagene gir seg, om ikke annet. Det kommer sannsynligvis mange muligheter for mer morro.-) Er ikke noe poeng i å røyke kun med det grunnlag at du har kamerater som trives med sporten.-
Sitat av Hacker Vis innlegg
Har veldig lite kjennskap til forkskjellen på disse, men har greid å roe meg ned uten å røyke noe mer. Røyker alltid grønnt.
Vis hele sitatet...
Det er jo derfor jeg skriver det til deg, sånn at du skal bli klar over den vesentlige forskjellen mellom hasj og weed. Mange kan reagere nevrotisk av lang bruk av weed, fordi det er mer psykoaktivt enn hasj (her kommer thc-innhold vs cbd/cbn-innhold inn i bildet).

Om du får negative effekter av å røyke, så kan det være pga weeden gjør deg edgy og oppspent. Derfor tipser jeg deg om å prøve hasj, fordi cbd/cbn-stoffene i den vil mest sannsynlig roe deg ned på en annen måte enn weed.
Ville bare at du skal være klar over det.
Sist endret av Alzo88; 27. oktober 2014 kl. 21:25.
Sitat av Hacker Vis innlegg
Hei!

Er en relativ oppegående kar i 20 årene, går på skole har jobb. Har hatt mye av samme rutine i det siste. Har nettopp startet i røyke i helgene sammen med kompiser.

Etter at jeg har startet å røyke føler at jeg er ganske ustabil i humøret, små ting som ikke har noen betydning påvirker meg veldig. Kan gå rundt å tenke på det og føler panikk også blir det borte og jeg føler meg bare dum.

Kanskje weed ikke er noe for meg, føler der og da at jeg blir rolig, men kanskje det er effekten etterpå.
Vis hele sitatet...
Kan du nevne eksempler på disse "små ting" ?

Generelt blir man mer sensitiv i sanser og sinn når man bruker weed eller hasj.
Du bor (her Norge) også i et primitivt, moralisistisk forbudsregime på narkotikafeltet,
noe som kan utløse grader av paranoia og panikk i seg selv.

Kanskje du liker virkningen, men tenker:
- Er det verdt all den mulige trakassering og annen straffereaksjon man kan risikere fra "samfunnet"
hvis man velger weed som rusmiddel, medisin eller "livsstil" ?

Jeg har vært igjennom mange forskjellige faser med "weed",
men kan selvsagt kun forstå dette, og gi tilbakemeldinger,
utifra min egen personlige erfaring og forståelse.

Det er uansett en god ide å legge det vekk en gang i blant.
Da vet du at det er du som har kontroll.
- Og savner du det, virkelig ?

"velg dine avhengigheter og oppheng med omhu, alle har (får) sine"

;- )
Sist endret av radion; 27. oktober 2014 kl. 23:13.
Zux
Vicious :]
12 0
Jeg har røyka i 5 år, og jeg følte det bare slik når jeg røyka hver dag i 3 år, og hvis du føler deg såpass urolig og " panikkfylt " når du kun røyker hver helg evt så ville jeg lagt hasjishen & cannabis'n liggi på hylla mann
Stress og weed passer ikke bra sammen, ferdig med det. Samme faen hva alle andre sier. Stresser du til vanlig vil weeden hjelpe deg til å få angst ut av stresset
NFFs husbedreviter
Syntes pidget og radion er inne på noe her.

Når man går fra å røyke sporadisk en gang i måneden eller noe, til å bli mer systematisk i bruken, sånn som hver helg, så begynner det å skje litt oppi hodet.

Jeg opplevde selv at jeg fikk veldig mange nye perspektiver på ting, og ofte stresset disse perspektivene meg.
De føltes anderledes, ukjente og kanskje tildels litt forbutte.
Merket at ting jeg hadde tenkt ut når jeg hadde røyket, som var gode tanker med substans, ofte ble motatt med lite forståelse når jeg ytret dem i edru tilstand til edru mennesker.

Man dykker inn i en verden som vanlige mennesker ikke har del i, når man som oppegående menneske begynner med et moderat, fornuftig, men systematisk bruk av cannabis. Og jeg har enda ikke klart å kvitte meg med den dårlige samvittigheten for at jeg er en bruker, selv etter ganske mange år.

Personlig er jeg stor avhenger av moderasjon, men, cannabis er et vanskelig stoff å kontrollere om man prøver å ha et fornuftig bruk av det. Ofte blir det bare alt for lange perioder med hardt bruk.
Dette er ikke sunt, og jeg vil påstå at grunnen til at noen blir psykisk syke av cannabis, er at man ikke klarer å moderere bruken i starten, for så at hjernen/sinnet ikke klarer den store belastningen som finner sted.

Moderasjon er en dyd, og det er vanskeligere å moderere sitt bruk, enn å legge det på hylle - noe som er den løsningen de fleste tar.

Det er godt mulig cannabis ikke er noe for deg; det er ikke noe for veldig mange.

En annen side som må nevnes, er det cannabis også forandrer dem rundt oss. De begynner å se på oss på en litt annen måte. Spesielt om en har et åpent forhold til ens systematiske bruk. Man blir rett og slett tillagt endel verdier og holdninger. Så det er faktisk mulig at din kjæreste også har en liten finger med i spillet her.

Men, det eneste jeg vel kan si, er vær forsiktig..
Tenk over valgene du tar.
Sist endret av Dsverre; 1. november 2014 kl. 01:35.
Sitat av Dsverre Vis innlegg
Syntes pidget og radion er inne på noe her.

Når man går fra å røyke sporadisk en gang i måneden eller noe, til å bli mer systematisk i bruken, sånn som hver helg, så begynner det å skje litt oppi hodet.

Jeg opplevde selv at jeg fikk veldig mange nye perspektiver på ting, og ofte stresset disse perspektivene meg.
De føltes anderledes, ukjente og kanskje tildels litt forbutte.
Merket at ting jeg hadde tenkt ut når jeg hadde røyket, som var gode tanker med substans, ofte ble motatt med lite forståelse når jeg ytret dem i edru tilstand til edru mennesker.

Man dykker inn i en verden som vanlige mennesker ikke har del i, når man som oppegående menneske begynner med et moderat, fornuftig, men systematisk bruk av cannabis. Og jeg har enda ikke klart å kvitte meg med den dårlige samvittigheten for at jeg er en bruker, selv etter ganske mange år.

Personlig er jeg stor avhenger av moderasjon, men, cannabis er et vanskelig stoff å kontrollere om man prøver å ha et fornuftig bruk av det. Ofte blir det bare alt for lange perioder med hardt bruk.
Dette er ikke sunt, og jeg vil påstå at grunnen til at noen blir psykisk syke av cannabis, er at man ikke klarer å moderere bruken i starten, for så at hjernen/sinnet ikke klarer den store belastningen som finner sted.

Moderasjon er en dyd, og det er vanskeligere å moderere sitt bruk, enn å legge det på hylle - noe som er den løsningen de fleste tar.

Det er godt mulig cannabis ikke er noe for deg; det er ikke noe for veldig mange.

En annen side som må nevnes, er det cannabis også forandrer dem rundt oss. De begynner å se på oss på en litt annen måte. Spesielt om en har et åpent forhold til ens systematiske bruk. Man blir rett og slett tillagt endel verdier og holdninger. Så det er faktisk mulig at din kjæreste også har en liten finger med i spillet her.

Men, det eneste jeg vel kan si, er vær forsiktig..
Tenk over valgene du tar.
Vis hele sitatet...
Må si jeg liker det du skriver. Det er så mange brukere/misbrukere som skal være helt overbevist oppe i hodet sitt om at det er helt ufarlig for deg og at det er bare å røyke så mye du klarer. Selv fikk jeg psykose av å holde på hver dag i 3-4 måneder ved å ikke røyke mer en 1 gram i uka. Trodde aldri at det skulle komme til å skje med meg, men her sitter jeg 6 måneder senere å er heldigvis litt bedre. Så hver forsiktig! Kan også meddele at en kamerat fikk noe lignende 3 gangen han røyket og det gikk sakte bort i løpet av 1 år. Kan garantere dere at dette er ikke noe dere har lyst til å oppleve!
Man burde ha sluttet og svare på den posten her for lengst. Personen har identifisert problemet sitt som er cannabis. Han har funnet ut flere ting det fører til, ustabilt humør, depresjoner, panikkangst. Noe som tydeligvis kicker opp når han prøver og slutte med stoffet. Fått mye gode tips fra venner om røyke så vil det gå over, og å fortsette og røyke og ikke slutte slik han engang vurderte. Er det bare meg eller er det her ren standup-komedie? Cannabis er et rusmiddel og har ingen positive innvirkninger på deg. Er du så svak at du med et moderat bruk i helgene ikke klarer og slutte med stoffet, så har du vel svart deg selv. Man MÅ ikke ta cannabis for det er en deilig rus og vennegjengen gjør det om baksiden av medaljen er såpass tydelig. Start med et glass vin eller 3 i helgen istedet
NFFs husbedreviter
Sitat av hideout Vis innlegg
Man burde ha sluttet og svare på den posten her for lengst. Personen har identifisert problemet sitt som er cannabis. Han har funnet ut flere ting det fører til, ustabilt humør, depresjoner, panikkangst. Noe som tydeligvis kicker opp når han prøver og slutte med stoffet. Fått mye gode tips fra venner om røyke så vil det gå over, og å fortsette og røyke og ikke slutte slik han engang vurderte. Er det bare meg eller er det her ren standup-komedie? Cannabis er et rusmiddel og har ingen positive innvirkninger på deg. Er du så svak at du med et moderat bruk i helgene ikke klarer og slutte med stoffet, så har du vel svart deg selv. Man MÅ ikke ta cannabis for det er en deilig rus og vennegjengen gjør det om baksiden av medaljen er såpass tydelig. Start med et glass vin eller 3 i helgen istedet
Vis hele sitatet...
?
Cannabis er et rusmiddel og har inge positive innvirkninger på deg, start heller med å drikke et glass vin eller tre i helgen?

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal poste, for å påpeke at man ikke burde poste. Og når du først poster, så bidrar du ikke med noen ting?

Hadde du lest mitt innlegg, så hadde du forstått at canabis har en helt anderledes natur når det kommer til bruk en det alkohol har. Å bruke canabis på en fornuftig måte er betraktelig mer vanskelig enn å bruke alkohol på en fornuftig måte, men, for sånne som meg, så får man da også ganske mye positivt ut av det.. Om rusmidler kan ha postitive effekter er dog en diskusjon som krever en helt egen tråd.

Selvom trådstarter kanskje har fått sine svar, så er freakforum et forum som ofte kommer opp når man bedriver googlesøk, av den grunn, så mener jeg at en slik post som denne ikke nødvendigvis er død når TS har fått sine svar. Vi på freak har et opplysningsansvar, da veldig mange unge ser på freak som en kilde til en mer oppriktig og nøytral kunnskap enn det de statlige institusjonene kommer med. Av den grunn, så syntes jeg posten din er helt på viddene...
Du er sikker på at du ikke får et ustabilt humør av at forholdet til kjæresten din blir borte i alt stress?
Love is a strong force, my man..

Kan jeg spørre hvorfor du velger å starte med weed når du er i 20 årene?

Har selv nytt cannabis siden jeg var 16 år. Er idag 27, snart 28 år.
Jeg ville dog anbefale deg å fyre på til du blir trygg på rusen. Du hører ikke en låt fra en artist for å gi en total bedømmelse. Skjønneru hva jeg snakker om?

Du kan ikke basere den avgjørelsen på et par opplevelser.
Det er mange faktorer som spiller inn. Dagsform, timeplan, sinnstilstand. Rusmidler forsterker vel den tilstanden du har før du gjør inntaket?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Hypotalamus Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du velger å starte med weed når du er i 20 årene?
Vis hele sitatet...
Føler bare for å poengtere at jeg synes det er en veldig god tid å introdusere seg til stoffet, hadde jeg kunne endret fortiden skulle jeg gjerne ha ventet til da.

Sitat av Hypotalamus Vis innlegg
Jeg ville dog anbefale deg å fyre på til du blir trygg på rusen.
Vis hele sitatet...
Dette vil jeg absolutt ikke anbefale, liker du ikke hva rusen gir deg nå så tar du en pause og om du vil så prøver du det en senere gang, når du føler at rusen vil gi noe ekstra i stedet for at rusen er alt: bruk cannabis i godt lag, i godt humør.
Sist endret av Dodecha; 2. november 2014 kl. 14:16.
Dodecha: Takk for tilbakemeldingen.

Bakgrunnen for at jeg spurte om hvorfor han ville starte i 20 årene er at min erfaring er at de fleste eksperimenterer med dette i ungdomsårene. Og i mine kretser så holdt de seg unna de som ikke eksperimenterte. Også etter fylte 20.
Men er til dels enig med deg at det er en god ide å la hjernen få utvikle seg "ferdig" før man tilsetter andre stoffer til den.

Hvis hensikten er å bli kjent med rusen så syns jeg det er fornuftig å si at man bør gjøre det litt for å se alle sidene ved det.
Men jeg er helt enig i at det bør benyttes i godt og og i godt humør. Det er vel en boost på hvordan du føler deg fra før av..

Ha en fin dag :-)
Sist endret av Hypotalamus; 2. november 2014 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar, tips og råd. Det var aldri weed som var problemet mitt, jeg slet med lavt testosteron som gjorde meg ustabil.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Bytt over til å røyke bønne/hasj. Se om det hjelper - det pleier å være mer indica enn weed. Det skal være bedre for personer som sliter med angst/stress...
Det er ingen regel som sier at all hasj/bønne er indica (cbd/cbn), men det pleier som regel være det oftere enn weed i hvertfall...

Den mest markante effekten av indica vs sativa er at indica kjennes bedre i kroppen, men sativa foregår mer "oppe i hodet".
Vis hele sitatet...
Så vidt som jeg vet var det omvent? Hasj har alt fra 40-70% THC mens cannabis 10-25%. Selv Sativa cannabis har mer CBD en den hasjen man får som vanlig i Norge.

Han burde heller kjøpe bushweed, kan bli sett som lavere kvalitet men er som oftest Indica og funker alltid jævlig bra for meg.

Hasj er ofte lagd av Indica planter på grunn av de får ofte over dobbelt så mye høsting enn Sativa og krever mindre stelling, men når de lager selve hasjen konsentrer de THC virkestoffene, ikke hovedsakelig CBD. Det finnes kanskje hasj med CBD, men da må du ta turen til Nederland.
Sist endret av Folket; 10. desember 2015 kl. 04:39.
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Hei folkens!

Ønsker å dele noe med dere, leser her hver eneste dag men skriver nesten aldri. Jeg har de siste fem årene hatt lavt testosteron som har rett og slett ødelagt 5 år av livet mitt, jeg har ikke vært stand til å gjøre enkle oppgaver. Har følt meg elendig og dum, og utrolig ustabil.

Fastlegen fant aldri problemet, han ga meg lykkepiller, lærte meg puste teknikker, sendte meg til psykolog men ingen av disse tingene hjalp meg på noen som helst måte.

Jeg søkte masse og fant ut at enten så har jeg ADD eller lavt testosteron. Etter noen blodprøver fant legen ut at jeg hadde veldig rare verdier, jeg fikk da sprøyte med testosterone i baken og 4 timer senere følte jeg som supermann.

Jeg får lyst å gråte av glede, når jeg tenker tilbake. Nå føler jeg meg "normal", jeg føler som ett menneske.
Det føles rart, en del med gammle vaner, det f.esk snakke med mennesker. Nå snakker jeg med alle, og jeg smiler av glede. Jeg har stål kontroll på humør og følelser.

Freak.no føler jeg har alltid vært der for meg, folk med ærlige meninger. Kommer i nærmeste fremtid til å være med på treff
Sitat av Hacker Vis innlegg
Hei folkens!

Ønsker å dele noe med dere, leser her hver eneste dag men skriver nesten aldri. Jeg har de siste fem årene hatt lavt testosteron som har rett og slett ødelagt 5 år av livet mitt, jeg har ikke vært stand til å gjøre enkle oppgaver. Har følt meg elendig og dum, og utrolig ustabil.

Fastlegen fant aldri problemet, han ga meg lykkepiller, lærte meg puste teknikker, sendte meg til psykolog men ingen av disse tingene hjalp meg på noen som helst måte.

Jeg søkte masse og fant ut at enten så har jeg ADD eller lavt testosteron. Etter noen blodprøver fant legen ut at jeg hadde veldig rare verdier, jeg fikk da sprøyte med testosterone i baken og 4 timer senere følte jeg som supermann.

Jeg får lyst å gråte av glede, når jeg tenker tilbake. Nå føler jeg meg "normal", jeg føler som ett menneske.
Det føles rart, en del med gammle vaner, det f.esk snakke med mennesker. Nå snakker jeg med alle, og jeg smiler av glede. Jeg har stål kontroll på humør og følelser.

Freak.no føler jeg har alltid vært der for meg, folk med ærlige meninger. Kommer i nærmeste fremtid til å være med på treff
Vis hele sitatet...
Han gidde deg basically steroider, bestem deg for om du vil begynne å leve på det eller ikke, er ingenting imellom etter en lang stund med bruk.
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Trådstarter
Sitat av Folket Vis innlegg
Han gidde deg basically steroider, bestem deg for om du vil begynne å leve på det eller ikke, er ingenting imellom etter en lang stund med bruk.
Vis hele sitatet...
Skal gå på det i noen måneder til alt er normalt. Når kroppen produserer testo selv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Folket Vis innlegg
Han gidde deg basically steroider, bestem deg for om du vil begynne å leve på det eller ikke, er ingenting imellom etter en lang stund med bruk.
Vis hele sitatet...
Hva er det du babler om?
Dette er en lege, ikke en boler fra lokalgymmen som pusher anabole steroider.
Det er en stor forskjell på å få steroider i forbindelse med en behandlig.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hva er det du babler om?
Dette er en lege, ikke en boler fra lokalgymmen som pusher anabole steroider.
Det er en stor forskjell på å få steroider i forbindelse med en behandlig.
Vis hele sitatet...
Er kanskje ikke autorisert til å snakke om det evnet men vet at testosteron (som han fikk i baken via sprøyte) som han fikk minsker produksjonen du lager naturlig drastisk. Mange folk som har gått heavy på steroider/testosteron har ødelagt produksjonen de lager. Men du har rett. Han trenger det sikkert og legen vet sikkert hva han holder på med, var en litt kjapp kommentar.
For meg høres ikke dette ut som noe som kommer av hasj, men av at du er stresset. For å være helt sikker er det jo bare å slutte med hasjen og se om det gjør noen forskjell.

For å roe ned kan du lese selvhjelpsbøker med avslappingsteknikker eller begynne med meditasjon. Har du følt deg virkelig stresset over lengre tid er psykolog også et godt råd.