Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5198
Første rusrapporten min, har vert en del inne på forumet opp igjennom årene, men lagde meg bruker for bare noen dager siden!



7-8 månder tilbake i tid:

Stoff: JWH-018 i pulverform

Instutisjonskid jeg da, så jeg var på rømmen og dro til hjembyen min, der var det vist også en god del syntetisk for tiden, ble hentet av en kompis med bil (la oss kalle han Per) og kjørte for å plukke opp en annen kompis av meg (han kan få hete Hans) som hadde en god del hasj som vi skulle fyre opp i bilen, vi kjørte til en ganske øde plass med skog rundt oss, "Hans" satt i baksetet å rulla opp en spliff med latterlig mye pulver i (kanskje 0.2g) å fyrte opp, mens han satt å røyka på spliffen gikk "Per" ut av bilen og fikk en telefon, etter "Hans" hadde sotte å trekt sendte han den til meg, som satt i pasasjersetet, jeg røyka til jeg var god og stein og åpna døra for å gi tegn til "Per" om at han skulle få spliffen, men "Per" hadde en viktig telefon eller noe sånt, så det endte med at jeg bare satt å trakk på den jævla spliffen, da "Per" kom å satt seg inn i bilen, sendte jeg spliffen til han, mens han satt å røyka begynte jeg å badtrippe noe helt sinnsykt, freaka helt ut å ropte at jeg skulle dø og rista og sparka rundt meg, var så jævla borte vekk, plutselig så jeg for meg bilen ovenfra parkert inni en firkant med døra åpen, og vist man stilte seg i døra der så havna man i en evig psykose der du dør og dør og dør om igjen og om igjen
(sounds wierd, og tro meg, det var det og) Så også for meg at to planeter møttes, og så ble dem om til mennesker som møttes på et busstopp(???) men ingen viste va de skulle si til hverandre, og jeg satt å ropte ut "NÅ SKJØNNER JEG DET, NEI NÅÅ SKJØNNER JEG DET" flere ganger, fordi jeg trodde jeg hadde funnet ut hva dem skulle si, men når jeg sa at jeg skjønte det, så skjønte jeg det ikke likavell.. "Per" satt å prøvde å roe meg ned med å snakke rolig til meg og si at alt går bra og sånt, men da freaka jeg enda mere ut fordi jeg trodde han var med på dette og ville ta livet av meg, og plutselig ringer mora mi, jeg svarte telefon kjapt og ropte til henne at "JEG DØR NÅ, JEG KOMMER TIL Å DØ NÅ!", "Hans" som satt i baksetet fikk lagt på og sendt henne en melding om at jeg kødda og kommer hjem imorra, åpna bildøra og kom meg ut å gikk ut og spydde og sto å snurra rundt å datt på bakken å lå å rulla der og, alt var helt forjævlig, da jeg hadde fått roa meg litt ned å det værste var over sovna jeg i bilen å ble kjørt til en annen kompis av meg der jeg og "Hans" skulle sitte å fyre opp og chillen, jeg sovna med en gang jeg kom dit, og det jeg har hørt i ettertid er at mens jeg sov så plutselig ropte jeg ut "JEG DØR NÅ", men det gikk bra til slutt, våknet opp og røyka mere syntetisk og hasj, og da gikk det fint!



Tilbake i tid kanskje 5 månder

Stoff: MAM-2201 acetonbehandla å mekka med urter

Fortsatt instutisjonskid på rømmen, dro til en kompis av meg som driver å bestiller syntetisk og mekker urter, handla en del av det og dro tilbake til 2 andre kompiser av meg (Vi kaller dem Kåre og Artur, disse to er brødre) da jeg kom tilbake med urtene, (satt der og røyka en del hasj før jeg henta urtene)
vi hadde en vanlig flaskebong med maispipe i liggende der, så jeg sa "vi fyrer opp bongen da" så sa en 3'e kompis av meg "nei faen da, vi fyrer opp bøtta så vi blir skikkelig skev", så vi gjorde dette, siste jeg husker var at jeg trakk opp bøtta 2 ganger og tok trekk, så satt jeg meg tilbake i en datastol å lukka øynene. Plutselig hadde jeg begynt å lagd skikkelig spy lyder, men jeg tror ikke jeg spydde der og da. uansett, hadde litt samme tankene som sist gang, bare at det var de to planetene som møttes på busstoppet, husker egentlig ikke så mye mere en at jeg plutselig lå på badet å spydde i en bøtte. badet var i andre etg. og de andre hadde gått ned i stua og sotte seg, kom folk opp å snakka til meg og sporte om det gikk bra og sånn da. var vist kommet ganske mange folk på besøk, alle var stoners da. plutselig kom "Kåre" opp på badet og sporte om jeg ville bli med ned fordi det var kommet besøk, jeg følte meg LITT bedre at that moment så jeg ble med ned(måtte ha hjelp til å gå ned trappa tho) når vi kom ned trappa ble vi stående å se på folkene, han sporte meg om jeg klarte å gå selv, jeg sa "Ja" og han slapp meg, jeg sto kanskje 5 sekunder før jeg bare datt sidelengs over et lite rundt bor som knakk, jeg ble liggende på gulvet og hadde helt syke tanker om at jeg var i en helt annen verden der alt var pittelite, folkene og bygningene og alt, jeg lå å rista og tror kanskje jeg ropte noe om at jeg skulle dø og. Ble hjulpet opp etter en liten stund da jeg var litt roligere, tror de andre var ganske freaked out av det som skjedde, så lå jeg plutselig på badegulvet i første etg. der jeg våknet opp av at "Kåre" sto over meg og rekte meg handa og sa at alt går bra og at vi bare chillern og sånt, som fikk meg til å roe meg ned. Kom meg opp i andre etg. og spydde mere i bøtta på badet, da jeg kom til meg skjøl var jeg enda driiitfjern og hadde helt syk hjernebank, kjentes ut som hodet mitt skulle eksploderes, hadde spydd på buksa mi så jeg fikk låne ei bukse av "Artur", jeg tenkte at vist jeg tok meg noen trekk med hasj så går dette bedre, så jeg fikk et par bøttehits og det ble faktisk mye bedre.

våkna opp å hadde helt forjævlig hjernebank 2 uker etter den siste hendelsen, tenkte jeg skulle dra til legen, men det gikk over av seg selv.

skal også sies at jeg hadde røyka en del syntetisk før disse hendelsene, så det var ikke første gang jeg røyka syntetisk.

Noen som har opplevd noe lignende?

Til slutt, takk for at du leste!
http://freak.no/forum/showthread.php?t=238394, ja jeg kjenner meg igjen! :P Meget vanskelig å dosere syntetisk de første gangene, eller når det er lenge siden du har røyket det, og min erfaring er at alle som tar det for første gang blir helt mongo i hodet og får en sånn opplevelse som du fikk. (desorientert og høy som fyy)

Vil si det var meget underholdene å lese historien din, spesielt fordi jeg kjente meg så godt igjen
Sist endret av random72742; 22. april 2013 kl. 20:44.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
kjenner meg jævlig igjen i historien din, MAM-2201 er no dritt, samme med AM-2201. Du kan kræsje så jævlig hardt hvis du er uforsiktig og tenker "jaja fyr på!"
Det er helt forjævlig, føler med deg ass. Den plassen du havner når du har i deg for mye av det der er bare helt krakylsk, du vil bare ut og vekk og vil gjøre nesten hva som helst for å komme ut av det. Så en discovery dokumentar om en forstyrra tenåring som hadde vært helt fra seg pg.a no familie greier og bare blasta på med syntetisk cannabinoider. Foreldrene hans hadde funnet han hengende i garasjen elns.

TLDR: Cannabinoider = vær jæævlig forsiktig og alltid røyk joint. Ta det med ro og ikke puff til du blir blå i trynet.
Ikke bruk pipe eller bong der det kan samle seg masse konsentrerte greier i bunnen som en stakkars jævel kan få i sprengt i seg når han skal tøffe seg for kompiser og ta et magedrag.
Sist endret av Bothrops; 22. april 2013 kl. 21:21.
Syntetisk er dritt uansett, hold dere borte fra det. Var en del i nærmiljøet her for en stund siden, men alle har skjønt at det ikke er bra nå heldigvis.

Ingen jeg noensinne har snakket med har hatt positive erfaringer på syntetisk cannabis.

Men jeg skjønte ikke helt den første historien, dere hadde masse god hasj men røyket synt i stedet for? Eller blanda dere?
burde vært möderatör
Hvorfor ikke holde deg til velkjente rusmidler som er blitt forsket på og/eller testet av horder med mennesker allerede? Denne rusen høres bare ufyselig ut, og det kan også være dritfarlig for alt vi vet

Har ikke røyket syntetisk cannabis før forresten. Fikk ikke noe mer lyst til å prøve det av rusrapporten din heller.
Sist endret av pappabetaler; 22. april 2013 kl. 21:35.
Man må vite hva man driver med når man røyker syntetisk.Viss jeg røyker for eksempel am2201 i riktig doser så gir det meg en mye mer euforisk rus enn hasj/weed noensinne har gitt meg,men viss jeg feil doserer litt så ender det opp i helvete(med hjertebank til tusen og noia som faen).
Sist endret av JayHova; 22. april 2013 kl. 21:54.
Hehe... Syke greier. Jeg kommer fra en tid der RC og syntetisk hasj var...vel...ikke eksiterende. Og det er jeg glad for!

Hold dere unna denne driten og legg heller mer innsats i å skaffe dere top-notch weed. Man trenger ikke mer. Sett vekk i fra en god flaske vin, eller to. Eller tre.
Sist endret av lål; 22. april 2013 kl. 22:06.
Trådstarter
21 6
Sitat av happy violence Vis innlegg
Men jeg skjønte ikke helt den første historien, dere hadde masse god hasj men røyket synt i stedet for? Eller blanda dere?
Vis hele sitatet...
vi blanda ikke den gangen nei, vi mekka en syntetisk spliff og jeg trooor vi skulle spare hasjen til etterpå.. begynner å bli en stund siden så jeg husker ikke hele historien

kom på en ting jeg hadde glemt ang. den første historien: Jeg var 100% prosent sikker på at jeg hadde havna i "helvette"


også vil jeg legge til at vist du ikke har prøvd syntetisk før, ikke gjør det heller! uansett om du ikke får denne "badtrippen" så fucker det med hodet ditt!
Sist endret av lokakis; 22. april 2013 kl. 22:18.
Synt er bare forferdelig. Bad-trips og du blir idiot i hodet etter en stund.
partoftheproblem
mongoloid's Avatar
42 7
Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner de 2 brødrene du snakker om ganske godt (er vel ikke mange søsken som dealer synt sammen).

MAM var fælt første gangen jeg prøvde det, men når man blir kjent med rusen er den behagelig. Når jeg hadde toleranse mot det fikk jeg ikke bad trips, men noen ganger når jeg var på mitt fjerneste kunne det kjennes ut som noen holdt rundt hjertet mitt og klemte hardt, det var ekkelt, disse episodene gjorde at jeg droppa syntetisk for godt.

Hvis du er den jeg tror, bare ta den svarte pipa du lånte av meg
Jeg forstår ikke hvorfor du røyket mer av disse syntetiske cannabinoidene når du opplevde at du faktisk trodde at du kom til å . Det høres heller ikke ut som noe man vil oppleve, for å være ærlig. Hvorfor røyke dette greiene her hvis det er slik du beskriver? Å tro at man dør om og om igjen er ikke noe jeg ville satt særlig pris på i alle fall.

Jeg håper disse stoffene blir sparket ut av markedet. Fra utlandet er det rapportert om hjerteinfarkt hos tenåringer, alvorlige psykoser, angst, bevisstløshet og dødsfall etter bruk. Symptomene på en alvorlig overdose kan innebære blant annet kramper (hypokalemi), hypertensjon og i verstefall koma. Hypertensjon er en av risikofaktorene for hjerneslag, hjerteinfarkt, hjertesvikt, og er en av de fremste årsakene til kronisk nyresvikt. Greit, det er mange som ikke har opplevd noen uønskede effekter i det hele tatt. But then again, det er utrolig mange som har opplevd det også. Disse stoffene er mye mer potente, og det burde vært mer kunnskap om virkninger og effekter ved bruk. Siden bruk av syntetiske cannabinoider har ført til alvorlige intoksikasjoner og dødsfall mener jeg personlig at det er best å holde seg unna. Man kan ikke sitte og tenke "Nei, det skjer helt sikkert ikke meg". Hva om det gjelder deg, og alle sitter med skjegget i postkassen fordi man bare skulle ha det litt gøy en kveld? Et liv er verdt mer enn som så. Det er så utrolig trist når det faktisk skjer.

Mange begrunner bruken av disse med argumenter som "det er billigere", "det trengs mindre doser" and so on. Jeg ville heller betalt litt mer for god, ekte cannabis enn noe slikt herk som potensielt kan ødelegge alt. Og når det ikke engang er en fin eller behagelig rus da forstår ikke jeg hvorfor man skulle kjøre på igjen, altså. Meg om den saken.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. april 2013 kl. 19:09.
Grunnen til at jeg (røyker ikke lengre) og alle de rundt meg (de fleste røyker enda) røykte syntetisk cannabis er fordi rusen ikke kan sammenlignes med hasj eller grønning i det hele tatt. For meg vil det bli det samme som å prøve å sammenligne kola og H. Det går bare ikke.
Det er et eget produkt, javisst farlig, men helt klart ikke sammenlignbart med vanlig bønne. Det var derfor vi røykte det; fordi vi likte den type rus som ikke gikk an å få av noe annet rusmiddel enn akkurat syntetisk cannabis.
Man trenger ikke akkurat sammenligne for å ha en mening rundt at det er bedre å røyke cannabis fremfor syntetiske cannabinoider. Særlig ikke når man får en regel rett grusom og ubehagelig rus ut av det. Faktisk syns jeg at weed kan gi en skikkelig kraftig rus om man har gode varer. Ta f.eks Tangerine dream fra Barney's. Det er helt vilt mye THC i denne strainen, og man blir helt satt ut. Det er godt nok for meg, i alle fall. Og jeg vet at det ikke er noen risiko for slike virkninger, koma eller dødsfall. For all del, det er bare min mening rundt det. Men når man faktisk tror man dør om og om igjen så kan jeg ikke fatte at den første tanken er "Jeg må ha mer".
Trådstarter
21 6
Sitat av mongoloid Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner de 2 brødrene du snakker om ganske godt (er vel ikke mange søsken som dealer synt sammen).

MAM var fælt første gangen jeg prøvde det, men når man blir kjent med rusen er den behagelig. Når jeg hadde toleranse mot det fikk jeg ikke bad trips, men noen ganger når jeg var på mitt fjerneste kunne det kjennes ut som noen holdt rundt hjertet mitt og klemte hardt, det var ekkelt, disse episodene gjorde at jeg droppa syntetisk for godt.

Hvis du er den jeg tror, bare ta den svarte pipa du lånte av meg
Vis hele sitatet...
haha, var de brødrene du tenker på jeg kjøpte synten hos, røyka den hos to kompiser av meg, som også er brødre!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Man trenger ikke akkurat sammenligne for å ha en mening rundt at det er bedre å røyke cannabis fremfor syntetiske cannabinoider. Særlig ikke når man får en regel rett grusom og ubehagelig rus ut av det. Faktisk syns jeg at weed kan gi en skikkelig kraftig rus om man har gode varer. Ta f.eks Tangerine dream fra Barney's. Det er helt vilt mye THC i denne strainen, og man blir helt satt ut. Det er godt nok for meg, i alle fall. Og jeg vet at det ikke er noen risiko for slike virkninger, koma eller dødsfall. For all del, det er bare min mening rundt det. Men når man faktisk tror man dør om og om igjen så kan jeg ikke fatte at den første tanken er "Jeg må ha mer".
Vis hele sitatet...
Er helt enig i at vanlig cannabis er et mye "sunnere" alternativ en syntetisk. Vanlig er bedre på alle måter, men om du vil ha den rusen som man får kun på syntetisk er ikke vanlig cannabis et alternativ. Da er det syntetisk som duger, men igjen, det er også den eneste grunnen til å velge syntetisk framfor vanlig
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Joa, hvis du virkelig ønsker å ruse deg på shit som kan gi deg tinnitus, hjertebank, panikk-anfall og grisenoia får du kose deg. Bare vær veldig forsiktig med å anbefale det til andre og pushe det på uforsiktige folk. Bedre føre var enn etter legevakt og vettskremte foreldre.
Hvis du virkelig ØNSKER den rusen som syntetiske cannabinoider gir ville jeg heller annbefale å prøve å skaffe noen bedre bønner, evt spis en neve sopp som folk har tygd i tusenvis av år.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Joa, hvis du virkelig ønsker å ruse deg på shit som kan gi deg tinnitus, hjertebank, panikk-anfall og grisenoia får du kose deg. Bare vær veldig forsiktig med å anbefale det til andre og pushe det på uforsiktige folk. Bedre føre var enn etter legevakt og vettskremte foreldre.
Hvis du virkelig ØNSKER den rusen som syntetiske cannabinoider gir ville jeg heller annbefale å prøve å skaffe noen bedre bønner, evt spis en neve sopp som folk har tygd i tusenvis av år.
Vis hele sitatet...
Jeg røyker det ikke lengre som jeg sa lengre oppe her. Igjen er jeg helt enig i at syntetisk ikke er noe å satse på, fortalte bare hvorfor jeg valgte å røyke syntetisk i den tiden jeg gjorde det.
0.2g syntetisk i pulverform i spliff? Hva i helvette har dere holdt på med?
En person som nesten døde etter 0.1g UR-144 i bong, han måtte ligge flere dager på sykehus foret med valium.

Dersom man har tenkt å røyke syntetisk vær så snill å les nøye angående dosering og inntaksmåte på nett. Det skal vaporizeres, ikke røykes. Normal dosering er ca 1-4mg, gjerne det minste for nybegynnere, så 200 mg er ca 50-200 doser. Det hadde tatt dere 2 min med googling for å finne ut av dette og det er det minste man kan gjøre når det er snakk om å prøve nye rusmidler.
Sist endret av RosaElefant; 30. april 2013 kl. 20:18.