Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2499
Jeg har tenkt litt på hvordan det vil være og kombinere MDMA og Opium. lurte på om det er noen her som har erfaring med det? kunne vært spennende og lest en rapport
Bumping for curiosity :>

Kan tenke meg at det har potensiale til å være den sykeste/deiligste rusen ever - men også muligens svært farlig (????)
Sist endret av ShadowFiend; 19. desember 2012 kl. 19:36.
ifølge bluelight bør man i allefall være jævelsk forsiktig med doseringen da for mye opium vil ta livet av turinga di, det anbefales vel heller å spare på opiumen til nedturen kommer.. for de som er plaget med det.
Opiatet vil vel drepe det mest intresante ved MDMA?
Turinga å det som gjør det værdt inntak av MDMA?
Trur det kan bli en sinnsykt euforisk rus.Skal testes ut engang i nær fremtid.Men må moderere opiat doseringen,for mye vill garantert drepe mdma rusen.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Opiatet vil vel drepe det mest intresante ved MDMA?
Turinga å det som gjør det værdt inntak av MDMA?
Vis hele sitatet...
Vel nei, for noen ja.. men jeg personlig liker de sosiale effektene ved det også, altså, hvor jævla oversosial man blir på det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
høres jo ut som en jævlig fet kombinasjon det

ingen her som har prøvd det og kan fortelle hvordan det gikk?
Har selv fantasert om dette en gang i tiden, men desverre...

MDMA = gi slipp
Opium = knip igjen

Opium kan fungere som en bremsekloss for rushene og velværet man får av MDMA og man kan sitte igjen med å bare føle seg litt låst, kjevene stopper gjerne, for eksempel. Det gjør også noe lignende med syre. Det er absolutt fremdeles digg, men opium er ganske sterkt og dominerer i virkning over mange andre stoffer.
mmh jeg har aldri tatt mdma men hverfall når jeg testa ut en combo av per og oxy30mg. vel man kan si lysvåken og plutselig føllte jeg den kvalma som er veldig normalt. Men så føllte jeg meg ganske avslappet i formen så da lagg jeg meg ned og sov.
ganske merkelig føllelse dagen etter på er det eneste.
Sist endret av kombaten; 14. januar 2013 kl. 01:57.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Løpende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg lurer på hva slags doser man tar av opium ser litt ut som hasj. jeg lurer også på om det virker heroin virker ikke vist du spiser det så det var noen som nevnte oxy vist du bare tok 30 mg å ble kvalm å sovnet. Da hadde jeg sluttet det er noe jævla drit jeg gikk på metadon i 2010 å hadde abstinenser i nesten et år oxy er noe av det samme dritten. da er det mindre skadelig å bruke heroin. å tilbake til inntak av opium og hvor mye jeg tar å sniffer et halvt g med dop så er opium sterkere eller svakere enn heroin fint om det er noen som vet hvordan det inntas for å virke best.