Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1472
skal kjøpe noen øreplugger til jobbing (elektriker)
valget står mellom:
Monster Turbine Pro In-Ear
Monster Tour High Resolution
og spørsmålet er om disse er å satse på?
og kom gjerne med forslag
pris MAX 2000-
Jeg har alle 3 versjonene av Monster Turbine fra billigst til dyrest signert gull versjon. Den billigste til 1.3-1.4k-ish spiller utrolig godt for mine ører. Lyddempingen er bare vill og bassen slår i hodet om man skrur opp lyden. Eneste jeg har merket er at hvis man er kanskje noe høsselskadet, så er de litt kravstore til musikk-kilden. Den spiller bra på en ipod/iphone eller headsett forsterker, men bruker du en dårlig mp3 spiller fra 2k3 så spiller det dårlig. Litt tungspilte, får heller ikke max ut av de på ipod, men for all del det er lyd nok i massevis. Spiller fantastisk rent

Nå har jeg prøvd endel andre in-ear plugger og de er absolutt av det beste jeg har prøvd. Bedre enn Monster Tour etter mine ører å bedømme!
Sist endret av Vegardino; 8. august 2011 kl. 00:34.
Har monster Tour på meg akkurat nå, fungerer utmerket, og bassen er bare himmelsk om man hører på litt "kraftig" musikk! Vurderte også monster turbine men så fant jeg Tour på finn.no til 700
Sitat av Marr Vis innlegg
Har monster Tour på meg akkurat nå, fungerer utmerket, og bassen er bare himmelsk om man hører på litt "kraftig" musikk! Vurderte også monster turbine men så fant jeg Tour på finn.no til 700
Vis hele sitatet...
Bassen er rå, men så er resten av lydbilde noe difust i forhold synes jeg selv. For all del, går du bare etter mest bass for pengene så er nok tour kraftigst, men er du ute etter kvalitet så gå for turbine. Huset på ørepluggene er laget i metall og jeg har slått på de med stålhammer og ingen skade skjedd

Turbine har også kraftig bass for all del! Har de på nå og spiller litt ol' school dubstep og det trøkker virkelig godt i øregangene
Sist endret av Vegardino; 8. august 2011 kl. 00:40.
Man betaler vel sikkert en god del for å gå med reklame for Dr. Dre også..
hva med shure in ear monitors? http://cdon.no/elektronikk/shure_se315-k-14250014 sitter godt i øret og faller garantert ikke ut. avtagbare kabler. de har bedre lyd og isolerer bedre en monster sine in-ears.
Sist endret av Lonelycrab; 8. august 2011 kl. 01:02.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har erfaring med denne selgeren? http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30081013

Svarer veldig kort og rart på mail, samtidig blir jeg skeptisk når jeg leser dette i en annen Monster Tour annonse på finn.no "OBS: Mange av de billige tour telefonene er etterlinginger/kopi. Krev kvittering av varen kjøpt i Norge for å være sikker på at du får ekte vare."
I den prisklassen vil jeg anbefale Etymotic.

Selv har jeg både ER4p og ER6i.

http://www.resound-nettbutikk.no/ind...cPath/61_64_62
Er også på utkikk etter et godt sett med ørepropper! Er det noen so vet hvor man finner de billigste Monster Turbine Pro In-Ear Copper?

Takk for svar
Sitat av telebohrian82 Vis innlegg
Noen som har erfaring med denne selgeren? http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30081013

Svarer veldig kort og rart på mail, samtidig blir jeg skeptisk når jeg leser dette i en annen Monster Tour annonse på finn.no "OBS: Mange av de billige tour telefonene er etterlinginger/kopi. Krev kvittering av varen kjøpt i Norge for å være sikker på at du får ekte vare."
Vis hele sitatet...
Spør om emballasje følger med, og om du kan få et bilde tatt av headsetet/pakken, ikke illustrasjonsfoto slik som ligger der nå. Kopier av det headsetet der selges på Dealextreme for ca. 25,-, så er greit å være sikker...
Monster Turbine in ear speaker, har brukt disse i snart et år og kan si at de er DIGG. Når jeg bruker disse i klassen så hører jeg ikke noe bråk uten fra som forstyrrer musikken. Bassen er også sykt digg, ikke for mye ikke for lite, veldig presis. De er også veldig klare når det gjelle lyd, hører vær eneste detalj i sangen. Jeg er nå ihvertfall fornøyd med de.
Sitat av lroedal Vis innlegg
Spør om emballasje følger med, og om du kan få et bilde tatt av headsetet/pakken, ikke illustrasjonsfoto slik som ligger der nå. Kopier av det headsetet der selges på Dealextreme for ca. 25,-, så er greit å være sikker...
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Skal spørre. Noen som vet om man kan se hva slags ting han har solgt før ettersom han er registrert som ureg.forhandler? Eventuelt om noen har erfaring med denne selgern. Send meg gjerne PM
Bose har noen bad ass in ear plugger.