Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1064
Kan noen svare meg på om ghb kan inntas analt. ?? Og i så fall i hvilke doseringer osv.
Nei, GHB skal IKKE inntas analt.
Dette skal BARE inntas oralt.
Du må huske på at GHB er i hovedsak felgrens, å det er ett sterkt vaskemiddel.
Prøv å søl litt GHB på ett bord som er malt, når du da skraper GHBen bort så vil du også fjerne malingen hvor GHBen har vært.
GHB er da virkelig krystallisert på lik linje som LSD, men blandet ut senere. Hvorfor kan man ta Emma i ræva og ikke GHB?
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
Nei, GHB skal IKKE inntas analt.
Dette skal BARE inntas oralt.
Du må huske på at GHB er i hovedsak felgrens, å det er ett sterkt vaskemiddel.
Prøv å søl litt GHB på ett bord som er malt, når du da skraper GHBen bort så vil du også fjerne malingen hvor GHBen har vært.
Vis hele sitatet...
GHB er jo i hovedsak ikke felgrens nei, det er ett signalstoff du har i skallen, men GBL er felgrens (Det man ofte lager GHB av). For meg høres det ut som om du har enten hatt GBL eller uren GHB i fortiden, fordi jeg har aldri fått skrapet vekk malingen fra bordet mitt når jeg har holdt på med GHB

Ontopic:
Anal administrasjon av ghb har jeg null erfaring med, men vist du søker på google så finner man ihvertall mange som sier de har "plugget" GHB å fått effekt. Leste også at det var en fyr som daua av å dynke en tampong i ghb får å så putte den i ræva, sykehus personalet forsto ikke hvorfor han aldri snappa ut av rusen.... (tampongen var jo da fortsatt oppi der)
Sist endret av Alge; 5. februar 2018 kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.