Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4196
En kamerat av meg spurte om jeg ville prøve LSD, og helt ærlig så har faktisk ganske lyst å prøve, men jeg vil ikke ha problem med å si nei heller fordi jeg er veldig skeptisk og forstår at det ikke er bra, men hva de negative konsekvensene er jeg ikke helt klar over selv om jeg har lest meg opp på nett på diverse aspekter rundt LSD.
Jeg er snart 30 år og jeg røyker weed av og til, som regel 1-2 ganger i uka. det sterkeste jeg har prøvd er kokain, det var nok da jeg prøvde kokain at jeg åpnet sinnet mitt for å teste andre ting, for kokain er det beste jeg har prøvd.

Er det noen her med erfaring eller kunnskap til å gi meg noen råd?
Planen min er å teste LSD en gang, og kun en gang!
Men jeg sitter igjen med tankene at, visst jeg tillater meg selv å prøve LSD hvor går grensen for sterkere ting? og hva om jeg liker LSD like mye som kokain?
Det eneste som hindrer meg i å ta kokain oftere er prisen, men det hinderet er ikke der med LSD, så her trenger dere å overtale meg til å IKKE røre LSD eller overtale meg til å faktisk teste det en gang.

Jeg gleder meg til å høre hva dere har å dele med meg
Du har allerede prøvd kokain, så grensen med å prøve sterkere ting har du allerede brutt.
LSD er ikke noe du blir å ta hver dag, kanskje en skjelden gang av å til.
Les deg godt opp på det før du prøver det, så må du nesten kjenne etter selv om du er klar for å ta et stoff som LSD.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du er en voksen person, så jeg jeg vil be deg gjøre er å kjenne litt på deg selv, føler du at du er i et godt sted mentalt sett nå? LSD avhenger mye av sinnstilstanden du allerede er i, hvor du befinner deg og hvem du er med.

Kokain blir noe helt annet, kokain gir deg selvtillit uansett hvor bedriten du ellers føler deg, og kan ikke sammenlignes.

LSD er heller ikke noe man vil ta for ofte, man er ganske sliten etter alle intrykkene, man kan i løpet av en tripp oppleve både himmel og helvette.

Jeg anbefaler sterkt at du leser denne tråden: Psykedeliske stoffer, er det noe for meg?
Sist endret av Dodecha; 7. februar 2014 kl. 16:38.
Denne glimrende posten av Mentalmelt er et godt utgangspunkt for deg å lese tror jeg: http://freak.no/forum/showthread.php?t=116024

Skal ikke si noe til eller fra om jeg synes du burde eller ikke. Men for min del var det absolutt verdt det.

Edit: Dodecha beat me to it.
Sist endret av Dorian Explorer; 7. februar 2014 kl. 16:49.
Trådstarter
takker for respons, jeg hadde faktisk forventet flere kommentarer om hvor dumt det var med LSD, men jeg får ta det som et godt tegn. Jeg leste tråden som ble linket over her, tok til meg endel av det, det ga meg egentlig bare enda mer lyst til å teste det ut.

Er det noen som har erfaring fra en bad trip? jeg har lest at man kan komme til himmelen eller helvette, men hva skjer mens man er i "helvette"? og vil dette påvirke deg etter trippen?

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Du har allerede prøvd kokain, så grensen med å prøve sterkere ting har du allerede brutt.
LSD er ikke noe du blir å ta hver dag, kanskje en skjelden gang av å til.
Les deg godt opp på det før du prøver det, så må du nesten kjenne etter selv om du er klar for å ta et stoff som LSD.
Vis hele sitatet...

jeg forstår at kokain er sterkere enn weed, men jeg tenkte på sterkere som psykadeliske dop, jeg glemte kanskje å skrive det.
Jeg har lenge sagt at Weed er helt ok, og at kokain og LSD er det absolutt sterkeste jeg kommer til å prøve.
Jeg vil bare ikke ende opp som en pasient på mentalsykehus etter min første LSD tur.
Sist endret av Maea; 7. februar 2014 kl. 19:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Maea Vis innlegg
takker for respons, jeg hadde faktisk forventet flere kommentarer om hvor dumt det var med LSD, men jeg får ta det som et godt tegn. Jeg leste tråden som ble linket over her, tok til meg endel av det, det ga meg egentlig bare enda mer lyst til å teste det ut.

Er det noen som har erfaring fra en bad trip? jeg har lest at man kan komme til himmelen eller helvette, men hva skjer mens man er i "helvette"? og vil dette påvirke deg etter trippen?
Vis hele sitatet...
Det er veldig individuelt hva som skjer når du er i "helvete". Har aldri opplevd noe badtrip på LSD selv så kan ikke uttale meg om det. Men tviler på at du kommer til å bli påvirket negativt i ettertid.

Sitter bare igjen med positive erfaringer etter LSD bruk, har hjulpet meg til å gjøre opp meninger om diverse ting her i livet.

Vist trippen din ender opp som en badtrip så må du bare tenke positive tanker, i verste fall vist ingen ting hjelper så er rusen ferdig etter ca 12 timer uansett.
Sist endret av EyesWideShut; 7. februar 2014 kl. 19:57.
Ser at du har noen missforståelser om rusmidler og dermed LSD.

Rusmidler kan i hovedsak deles inn i fire grupper:

Stimulanter: f.eks. amfetamin, kokain, metamfetamin
Vet ikke helt hvordan disse fungerer, men de øker ihvertfall dopamin, som er et stoff som gjør deg glad, og de gjør deg mere gira (uppers)

Benzoer: valium, rivotril
Disse øker GABA, som på en måte fungerer som et beroligende middel. Kan sammenlignes med alkohol men får ikke blackouts og slikt i like stor grad. (downer)

Opiater: heroin, morfin, kodein
Disse øker også dopamin, slik som stimulanter, og gjør deg glad. Du blir også veldig rolig og mister mer eller mindre bekymringer. (downer)

Psykedelika: LSD, fleinsopp, peyote kaktus, DMT
Disse fungerer på serotonin, og uten at jeg er helt sikker, så regulere dette stoffet VELDIG mye. Bl.a. følelse av tid. (hverken upper eller downer)


Det som er forskjellig med psykedelika og omtrent alle andre rusmidler er at det ikke nødvendigvis får deg til å bli glad eller dårlig. Hvis du plutselig får fult av dopamin i kroppen, vil du føle deg glad(ere) uansett hvor dårlig du har det ellers. En kan se på psykedelika som en "enhancer" av det du føler under bruken. Hvis du føler deg glad og klar så vil du bli kjempelykkelig, mens hvis du føler deg dårlig og usikker kan det bli jævlig. Det at det ikke nødvendigvis gjør deg glad, gjør også at det er så godt som umulig å bli avhengig av psykedelika, så du trenger ikke være redd for det.


LSD er heller ikke det "sterkeste" rusmidlet som finnes. Dette er et helt feil konsept, ettersom det er i en helt annen klasse en de fleste andre rusmidlene. Det er ikke engang det sterkeste psykedelika. LSD er omtrent like "sterkt" som fleinsopp og peyote, og jeg husker å lese at brukere ikke greide å skille mellom virkninger av fleinsopp og LSD. Det som som regel sies å være det sterkeste psykedlika er DMT, som vist skal sende deg i en helt annen verden.

Du burde heller ikke blindt stole på norske statlige informasjonskilder om rusmidler generelt. Det høres kanskje ut som at jeg også bruker en aluminiumsfoliehjelm, men de er som regel full av misinformasjon, og viser ironisk nok som regel aldri til kilder. En side du kan stole godt på er f.eks. http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml, de har også fult av objektiv informasjon om omtrent alle andre stoffer om du er interesert

Noen tips hvis du bestemmer deg for å bruke det:
- Setting er veldig viktig. Det er ekstremt viktig å føle seg komfortabel og at det genrelt ser fint ut, rydd og vask før bruk!
- Du må være komfortabel med de du er ilag med. Det kan hende du får en del sterke følelser, og ikke helt utvilsomt at du kommer til å gråte
- Ikke spis så mye før du setter igang

Ble litt stor wall of text, men håper du leser gjennom den uansett om du kommer til å ta det eller ikke

Vil også minne om at jeg ikke er ekspert, og at informasjonen har ganske grov nøyaktighet.
Sitat av Kaktsu Vis innlegg
Ser at du har noen missforståelser om rusmidler og dermed LSD.

Rusmidler kan i hovedsak deles inn i fire grupper:

Stimulanter: f.eks. amfetamin, kokain, metamfetamin
Vet ikke helt hvordan disse fungerer, men de øker ihvertfall dopamin, som er et stoff som gjør deg glad, og de gjør deg mere gira (uppers)

Benzoer: valium, rivotril
Disse øker GABA, som på en måte fungerer som et beroligende middel. Kan sammenlignes med alkohol men får ikke blackouts og slikt i like stor grad. (downer)

Opiater: heroin, morfin, kodein
Disse øker også dopamin, slik som stimulanter, og gjør deg glad. Du blir også veldig rolig og mister mer eller mindre bekymringer. (downer)

Psykedelika: LSD, fleinsopp, peyote kaktus, DMT
Disse fungerer på serotonin, og uten at jeg er helt sikker, så regulere dette stoffet VELDIG mye. Bl.a. følelse av tid. (hverken upper eller downer)


Det som er forskjellig med psykedelika og omtrent alle andre rusmidler er at det ikke nødvendigvis får deg til å bli glad eller dårlig. Hvis du plutselig får fult av dopamin i kroppen, vil du føle deg glad(ere) uansett hvor dårlig du har det ellers. En kan se på psykedelika som en "enhancer" av det du føler under bruken. Hvis du føler deg glad og klar så vil du bli kjempelykkelig, mens hvis du føler deg dårlig og usikker kan det bli jævlig. Det at det ikke nødvendigvis gjør deg glad, gjør også at det er så godt som umulig å bli avhengig av psykedelika, så du trenger ikke være redd for det.


LSD er heller ikke det "sterkeste" rusmidlet som finnes. Dette er et helt feil konsept, ettersom det er i en helt annen klasse en de fleste andre rusmidlene. Det er ikke engang det sterkeste psykedelika. LSD er omtrent like "sterkt" som fleinsopp og peyote, og jeg husker å lese at brukere ikke greide å skille mellom virkninger av fleinsopp og LSD. Det som som regel sies å være det sterkeste psykedlika er DMT, som vist skal sende deg i en helt annen verden.

Du burde heller ikke blindt stole på norske statlige informasjonskilder om rusmidler generelt. Det høres kanskje ut som at jeg også bruker en aluminiumsfoliehjelm, men de er som regel full av misinformasjon, og viser ironisk nok som regel aldri til kilder. En side du kan stole godt på er f.eks. http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml, de har også fult av objektiv informasjon om omtrent alle andre stoffer om du er interesert

Noen tips hvis du bestemmer deg for å bruke det:
- Setting er veldig viktig. Det er ekstremt viktig å føle seg komfortabel og at det genrelt ser fint ut, rydd og vask før bruk!
- Du må være komfortabel med de du er ilag med. Det kan hende du får en del sterke følelser, og ikke helt utvilsomt at du kommer til å gråte
- Ikke spis så mye før du setter igang

Ble litt stor wall of text, men håper du leser gjennom den uansett om du kommer til å ta det eller ikke

Vil også minne om at jeg ikke er ekspert, og at informasjonen har ganske grov nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
Bra skrevet , men hvorfor mener du at han ikke skal spise før han setter i gang?
Bruker alltid å spise før en trip, da jeg sliter med å få i meg mat mens jeg er på LSD
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Bra skrevet , men hvorfor mener du at han ikke skal spise før han setter i gang?
Bruker alltid å spise før en trip, da jeg sliter med å få i meg mat mens jeg er på LSD
Vis hele sitatet...
Er vel egentlig bare smak og behag. Kanskje en bedre "regel" for førstegangstrippere er å ihvertfall ikke spise 3 biff med bærnesaus og béarnaise saus med tomat og fløtegratinerte poteter, men kanskje et par brødskiver og et glass juice.
Sitat av Kaktsu Vis innlegg
Er vel egentlig bare smak og behag. Kanskje en bedre "regel" for førstegangstrippere er å ihvertfall ikke spise 3 biff med bærnesaus og béarnaise saus med tomat og fløtegratinerte poteter, men kanskje et par brødskiver og et glass juice.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt enig der, er vel noen som blir kvalm når de begynner å peake på LSD
Sitat av Maea Vis innlegg
takker for respons, jeg hadde faktisk forventet flere kommentarer om hvor dumt det var med LSD, men jeg får ta det som et godt tegn. Jeg leste tråden som ble linket over her, tok til meg endel av det, det ga meg egentlig bare enda mer lyst til å teste det ut.

Er det noen som har erfaring fra en bad trip? jeg har lest at man kan komme til himmelen eller helvette, men hva skjer mens man er i "helvette"? og vil dette påvirke deg etter trippen?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg vil si at jeg har erfaring med bad trips, men har hvertfall en som ikke gikk på skinner, ganske langt i fra.

Masete, rart og intenst oppsummerer det vel egentlig greit.
Du får lese hele hvis du er gira.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=262715

Vil ikke på noen måte si at jeg angrer! Er jo en opplevelse rikere, selv om jeg ikke er helt sikker på hva.

Ut over det må jeg si at det er vanskelig å anbefale LSD til noen. Det er en vurderingssak du må ta selv. For meg var det verdt det, uansett hvor jævlig det var til tider..
Sist endret av Lyra; 7. februar 2014 kl. 23:51.
Trådstarter
Sitat av Kaktsu Vis innlegg
Ser at du har noen missforståelser om rusmidler og dermed LSD.

Rusmidler kan i hovedsak deles inn i fire grupper:

Stimulanter: f.eks. amfetamin, kokain, metamfetamin
Vet ikke helt hvordan disse fungerer, men de øker ihvertfall dopamin, som er et stoff som gjør deg glad, og de gjør deg mere gira (uppers)

Benzoer: valium, rivotril
Disse øker GABA, som på en måte fungerer som et beroligende middel. Kan sammenlignes med alkohol men får ikke blackouts og slikt i like stor grad. (downer)

Opiater: heroin, morfin, kodein
Disse øker også dopamin, slik som stimulanter, og gjør deg glad. Du blir også veldig rolig og mister mer eller mindre bekymringer. (downer)

Psykedelika: LSD, fleinsopp, peyote kaktus, DMT
Disse fungerer på serotonin, og uten at jeg er helt sikker, så regulere dette stoffet VELDIG mye. Bl.a. følelse av tid. (hverken upper eller downer)


Det som er forskjellig med psykedelika og omtrent alle andre rusmidler er at det ikke nødvendigvis får deg til å bli glad eller dårlig. Hvis du plutselig får fult av dopamin i kroppen, vil du føle deg glad(ere) uansett hvor dårlig du har det ellers. En kan se på psykedelika som en "enhancer" av det du føler under bruken. Hvis du føler deg glad og klar så vil du bli kjempelykkelig, mens hvis du føler deg dårlig og usikker kan det bli jævlig. Det at det ikke nødvendigvis gjør deg glad, gjør også at det er så godt som umulig å bli avhengig av psykedelika, så du trenger ikke være redd for det.


LSD er heller ikke det "sterkeste" rusmidlet som finnes. Dette er et helt feil konsept, ettersom det er i en helt annen klasse en de fleste andre rusmidlene. Det er ikke engang det sterkeste psykedelika. LSD er omtrent like "sterkt" som fleinsopp og peyote, og jeg husker å lese at brukere ikke greide å skille mellom virkninger av fleinsopp og LSD. Det som som regel sies å være det sterkeste psykedlika er DMT, som vist skal sende deg i en helt annen verden.

Du burde heller ikke blindt stole på norske statlige informasjonskilder om rusmidler generelt. Det høres kanskje ut som at jeg også bruker en aluminiumsfoliehjelm, men de er som regel full av misinformasjon, og viser ironisk nok som regel aldri til kilder. En side du kan stole godt på er f.eks. http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml, de har også fult av objektiv informasjon om omtrent alle andre stoffer om du er interesert

Noen tips hvis du bestemmer deg for å bruke det:
- Setting er veldig viktig. Det er ekstremt viktig å føle seg komfortabel og at det genrelt ser fint ut, rydd og vask før bruk!
- Du må være komfortabel med de du er ilag med. Det kan hende du får en del sterke følelser, og ikke helt utvilsomt at du kommer til å gråte
- Ikke spis så mye før du setter igang

Ble litt stor wall of text, men håper du leser gjennom den uansett om du kommer til å ta det eller ikke

Vil også minne om at jeg ikke er ekspert, og at informasjonen har ganske grov nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
Bra info, men vil du ikke kalle alkohol en stimulant i samme kategori som amfetamin, kokain og metamfetamin?
for min erfaring fra kokain er at det gir samme effekt som alkohol, bare helt uten bivirkningene til alkohol, visst det ga mening?

Og til alle andre her inne som har kommet med innspill takk og jeg tror jeg kan konkludere med at neste helg når kameraten min kommer på besøk så skal jeg prøve det for første gang
kjenner at jeg gleder meg!

Sitat av Lyra Vis innlegg
Vet ikke om jeg vil si at jeg har erfaring med bad trips, men har hvertfall en som ikke gikk på skinner, ganske langt i fra.

Masete, rart og intenst oppsummerer det vel egentlig greit.
Du får lese hele hvis du er gira.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=262715

Vil ikke på noen måte si at jeg angrer! Er jo en opplevelse rikere, selv om jeg ikke er helt sikker på hva.

Ut over det må jeg si at det er vanskelig å anbefale LSD til noen. Det er en vurderingssak du må ta selv. For meg var det verdt det, uansett hvor jævlig det var til tider..
Vis hele sitatet...
Jeg leste utrolig nok ALT du skrev i posten din, mens jeg hørte på soundtracken
Er egentlig den soundtracken du linket bra på en trip? for jeg føler den kunne fremstilt intense føleser, ikke nødvendigvis gode følelser heller.

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Det er veldig individuelt hva som skjer når du er i "helvete". Har aldri opplevd noe badtrip på LSD selv så kan ikke uttale meg om det. Men tviler på at du kommer til å bli påvirket negativt i ettertid.

Sitter bare igjen med positive erfaringer etter LSD bruk, har hjulpet meg til å gjøre opp meninger om diverse ting her i livet.

Vist trippen din ender opp som en badtrip så må du bare tenke positive tanker, i verste fall vist ingen ting hjelper så er rusen ferdig etter ca 12 timer uansett.
Vis hele sitatet...
Jeg fryker bare at etter en bad trip så sitter jeg igjen med negative tanker om livet, fordi jeg er veldig fornøyd med livet mitt og tankene mine fortiden, det hørtes kanskje litt dumt ut, hehe.
Men jeg har lest om folk som har mista det helt etter en trip.
Sist endret av Maea; 8. februar 2014 kl. 12:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har testa LSD en del ganger, aldri opplevd bad trip. Så der har jeg ikke mye å tillegge. Dog, anbefaler at du spiser et godt måltid. Er det bra LSD så vil funken komme uansett, og det er egentlig bare kjipt å være helt daff i kroppen og hodet fordi den mangler næring. Spesielt når rusen ebber ut. "Fasta" før en tripp engang, fordi en kompis mente det var the proper way. Var helt ræva å være sulten på vei ned igjen og matlysta var ikke akkurat på topp.

God tur!
Noen punkter jeg ville gått ut etter:

- Vist du er lett skremt, tror jeg ikke dette er noe for deg

- Starte med lav dose, 125ish mikrogram

- Ta det i en trygg omgivelse (lite med stress, anspennelser, hvor uventede
situasjoner kan oppstå. Gjerne gjør det med noen som tar turet på LSD før

- Kan godt ha prøvd noe svakere psykadelia først, fleinsopp f. eks.


Så til spørsmålene, hvorfor bare en gang?
Og denne grensen, "brøt" du ikke gjennom denne når du tok noe "sterkere" en
cannabis/tok noe narkotika i det hele tatt?

Selv om du velger å prøve noe nytt så trenger jo ikke dette bety at det er lurt
å eksprimentere med tyngre stoffer.
Til syvense og sist så er det hele egentlig opp til deg,
blir jo litt dumt at vi skal bestemme for deg.
Les deg opp på rudmidler du kunne tenkt det å prøve, å ta det sakte!
Personlig ville jeg holdt meg unna opioder og benzoer siden en lett
kan bygge opp en avhengighet + abstinensene har jeg hørt er et helvette.

Have fun !
jeg skal au teste LSD snart

satser på 150 eller 200 mg. Kan jeg bare droppe det mens jeg sitter på pcen å gamer å dama er i rommet?
Eller blir d bare pes?
Sitat av Litago1 Vis innlegg
jeg skal au teste LSD snart

satser på 150 eller 200 mg. Kan jeg bare droppe det mens jeg sitter på pcen å gamer å dama er i rommet?
Eller blir d bare pes?
Vis hele sitatet...
Vet dama di at du ruser deg?
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Vet dama di at du ruser deg?
Vis hele sitatet...
nope, vil hu lett kunne se det?

spist en del weed brownies uten at hu har merka noe. Når hu spørr om røde øyne sier jeg bare at jeg er allergisk
Sist endret av Litago1; 8. februar 2014 kl. 15:57.
Trådstarter
Sitat av theskiesareblue Vis innlegg
Noen punkter jeg ville gått ut etter:

- Vist du er lett skremt, tror jeg ikke dette er noe for deg

- Starte med lav dose, 125ish mikrogram

- Ta det i en trygg omgivelse (lite med stress, anspennelser, hvor uventede
situasjoner kan oppstå. Gjerne gjør det med noen som tar turet på LSD før

- Kan godt ha prøvd noe svakere psykadelia først, fleinsopp f. eks.


Så til spørsmålene, hvorfor bare en gang?
Og denne grensen, "brøt" du ikke gjennom denne når du tok noe "sterkere" en
cannabis/tok noe narkotika i det hele tatt?

Selv om du velger å prøve noe nytt så trenger jo ikke dette bety at det er lurt
å eksprimentere med tyngre stoffer.
Til syvense og sist så er det hele egentlig opp til deg,
blir jo litt dumt at vi skal bestemme for deg.
Les deg opp på rudmidler du kunne tenkt det å prøve, å ta det sakte!
Personlig ville jeg holdt meg unna opioder og benzoer siden en lett
kan bygge opp en avhengighet + abstinensene har jeg hørt er et helvette.

Have fun !
Vis hele sitatet...

Cannabis, alkohol og tobakk har jeg omtrent alltid sett på som like ille.
Da jeg testet kokain var det bare spontant på fest, og jeg har ikke klart å glemme hvor fantastisk rus det var.
jeg har ikke noe behov for å teste noe annet, men det samme sa jeg før jeg hadde testet kokain også.

Blir spennende å teste dette da neste helg, jeg kommer tilbake med et innlegg etter opplevelsen
Sitat av Litago1 Vis innlegg
nope, vil hu lett kunne se det?

spist en del weed brownies uten at hu har merka noe. Når hu spørr om røde øyne sier jeg bare at jeg er allergisk
Vis hele sitatet...
Hva har du tenkt å svare når hun spør om de store pupillene dine da?
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Hva har du tenkt å svare når hun spør om de store pupillene dine da?
Vis hele sitatet...
allergi?

Sånn som jeg forstår det vil jeg ikke oppføre meg rusa på LSD, er ikke som om jeg er full liksom.

Hvordan er det å bare sitte å game eller se film på LSD da?
Sist endret av Litago1; 8. februar 2014 kl. 16:06.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Litago1 Vis innlegg
jeg skal au teste LSD snart

satser på 150 eller 200 mg. Kan jeg bare droppe det mens jeg sitter på pcen å gamer å dama er i rommet?
Eller blir d bare pes?
Vis hele sitatet...
Høres ut som oppskriften på en veldig kjip opplevelse, PC'en vil bli omtrent umulig å forholde seg til når trippen peaker. Du vil ikke sitte helt rolig å se på noe så lite interessant som en skjerm når du har en bredbåndsforbindelse til kosmos og universet forøvrig.

Under LSD kan man begynne å puste ganske dypt, pupillene utvider seg, hvert minste inntrykk rundt deg blir forsterket. F.eks har jeg opplevd at fargene fra pc skjermen (som hadde en relativt rød bakgrunn) har resultert i et rødt gjenskinn i rommet, noe som overbeviste meg om at gulvet bestod av lava. Lyder kan "føles" (synestesi), så en skarp lyd kan føles som noen kjører fingeren inn mellom ribbebena dine (ikke så fysisk vondt, men du klarer ikke å sitte i ro).
Du kan også bli mistenksom på små ting, at dama di ikke vet du er ruset og sitter der stille for seg selv kan overbevise deg om at hun planlegger noe, og vips er paranoien i gang, og når det frøet først er sådd er mulighetene uendelig for hva slags konspirasjonsteorier du finner på.

Jeg ville aldri anbefalt noen å ta LSD i en slik setting.
Sist endret av Dodecha; 8. februar 2014 kl. 16:09.
Du ser sikkert helt normalt ut med mindre du begynner å freake ut. Høres uansett ikke ut som et godt utgangspunkt å sitte og trippe mens du prøver å skjule at du tripper for personen rundt deg, høres ut som en potensiell bad trip for min del i hvert fall. Du tripper jo i alt fra 6-12 timer liksom.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Høres ut som oppskriften på en veldig kjip opplevelse, PC'en vil bli omtrent umulig å forholde seg til når trippen peaker. Du vil ikke sitte helt rolig å se på noe så lite interessant som en skjerm når du har en bredbåndsforbindelse til kosmos og universet forøvrig.

Under LSD kan man begynne å puste ganske dypt, pupillene utvider seg, hvert minste inntrykk rundt deg blir forsterket. F.eks har jeg opplevd at fargene fra pc skjermen (som hadde en relativt rød bakgrunn) har resultert i et rødt gjenskinn i rommet, noe som overbeviste meg om at gulvet bestod av lava. Lyder kan "føles" (synestesi), så en skarp lyd kan føles som noen kjører fingeren inn mellom ribbebena dine (ikke så fysisk vondt, men du klarer ikke å sitte i ro).
Du kan også bli mistenksom på små ting, at dama di ikke vet du er ruset og sitter der stille for seg selv kan overbevise deg om at hun planlegger noe, og vips er paranoien i gang, og når det frøet først er sådd er mulighetene uendelig for hva slags konspirasjonsteorier du finner på.

Jeg ville aldri anbefalt noen å ta LSD i en slik setting.
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med Dodecha, det du beskriver der er virkelig oppskriften på en kjip trip. Vent til du er alene eller når du er med andre folk du er trygg på.
okay takk for bra svar, da venter jeg til dama ikke er hjemme eller noe

Blir ganske paranoid av weed alene så tar ingen sjangser da.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
nope, vil hu lett kunne se det?

spist en del weed brownies uten at hu har merka noe. Når hu spørr om røde øyne sier jeg bare at jeg er allergisk
Vis hele sitatet...
Fryktelig dårlig ide. Verre setting kan jeg ikke tenke meg. Turen varer gjerne 8-12 timer, du vil mest sannsynlig ikke klare å sove. Du vil ha friheten til å gjøre det du har mest lyst til uten stygge blikk når du tripper, tro meg, du kjenner fort om det skjer noe med stemninga på syre.