Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 8441
Noen osm kan si noe om Samsung Galaxy S? veldig lyst på denne, testet den litt selv, men ikke nok til å kunne si noe om den! ellers var jeg glad i min Samsung D600 da den kom ut og SE K530i og seff nokia 33/3210
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
iPhone 4 er den beste jeg har hatt noensinne
Samsung 1080E.
- Liten, lett og robust.
- Prisen er nesten gratis.
- Super batterilevetid.

Og best av alt: det er en mobil, og ikke en flytebrygge av én underdimensjonert datamaskin.

Sist endret av waf; 23. november 2010 kl. 16:52.
Må være HTC HD2, med android altså. Min verste telefon var også HTC HD2, men da med Windows
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
http://knackeredhack.com/wp-content/uploads/2007/11/nokia-7110.jpg

Gode gamle Nokia 7110 er lett favoritten min når det kommer til design. Den fungerer ennå, ti år senere.
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
http://knackeredhack.com/wp-content/uploads/2007/11/nokia-7110.jpg

Gode gamle Nokia 7110 er lett favoritten min når det kommer til design. Den fungerer ennå, ti år senere.
Vis hele sitatet...
Den er skikkelig stilig faktisk, hadde helt glemt denne telefonen. Det var jo verdens förste telefon med wap også om jeg ikke tar helt feil!?
Nokia N95!

Jeg som er glad i å skrive meldinger, ble helt frelst av denne tlfen <3
Nokia 3310 is the shiet! Ellers så er den beste jeg har hatt Sony Ericsson K700i.
http://bildr.no/thumb/764392.jpeg

SLITESTERK og funker fint til å ringe å sende sms.
Sist endret av ostogskinke; 23. november 2010 kl. 22:03.
Enig med sali, T650i er den beste telefonen jeg har hatt.

Nydelig design, dynamiske motiv (på nyttårsaften var det små raketter i bakgrunnen) og et ganske bra kamera. Det eneste som var negativt var at den var laget i rustfritt stål, og når man er i slalomløypa og kjører i 4 timer pleide SIM-kortet å koble seg ut selv om jeg hadde den i lomma.

Men likevel, fantastisk telefon.
sony ericksson k 810 i den tåler godt å bli voldtatt utallige ganger min funker fremdels, etter 4 års sammenhengende voldtekt...


edit: glemte å si at den er lynrask fremdeles
Sist endret av tottelott2; 23. november 2010 kl. 22:23.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
http://www.mobiltelefonbutiken.se/product___picture_picture/p47f1dc70b76bc.gif
Nokia 5110 er nok den telefonen over tid som absolutt aldri gav meg noen problemer eller frustrasjoner, den fungerte i årevis, til og med ett besøk i doskåla. Når jeg til slutt mista den utfor rekka på en båt, så var det på tide å oppgradere.

Alle nyere telefoner har stort sett vært ok eller bra, men det er tilstadighet noe som irriterer meg. Manglende funksjoner, treigheit, henger seg, tåler lite, etc.

Men den desidert mest irriterende og dårligste telefonen jeg noen gang har hatt, må være denne:
http://img.gsmarena.com/vv/pics/samsung/ssd500_00.jpg
Samsung SGH-500. En telefon som var så dårlig at jeg til og med laga en tråd på nFF om hvor dårlig den var :P
Beste telefonen jeg noengang har hatt er nok SE P900 og\eller P990.

http://regmedia.co.uk/2004/10/22/p910i_1.jpg


Verste derimot er nok enten min gamle Philips Spark eller Nokia 1610 (på grunnlag at 1610 ikke kunne sende meldinger, noe 1611 derimot kunne)

http://mobile.softpedia.com/images/phones/421_0.jpg

http://estb.msn.com/i/79/436A728F50F7B7D3D8A5ECC854208B.jpg
Dårligste mobilen jeg har hatt må være BOSCH COM 509 orker ikke engang postel ink til den, var min første mobil og min dårligste, betalte vel 27,- med kontantkort på elkjop da onkel jobbet der
iPhone er til nå den eneste mobilen jeg ikke direkte har savnet noe på (bortsett fra vekkeklokke da) igjennom livet mitt som mobilbruker.

Benytter meg av 3gs nå, og har planer om å gjøre det til mobilen tar kveld for godt (til nå også eneste mobilen jeg har hatt slike planer med).
Når det skjer, så bytter jeg uten problem til iPhone 4, evt iPhone X.
Det er da vekkeklokke på iPhone!

Gå inn på klokke appen og så på Alarm. TRykk på "+" for å legge til en ny alarm.
Sist endret av onClipEvent; 23. november 2010 kl. 23:21.
Hvorfor har ca 30% her hatt mobilen i toalettet???
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
[img]
Men den desidert mest irriterende og dårligste telefonen jeg noen gang har hatt, må være denne:
http://img.gsmarena.com/vv/pics/samsung/ssd500_00.jpg
Samsung SGH-500. En telefon som var så dårlig at jeg til og med laga en tråd på nFF om hvor dårlig den var :P
Vis hele sitatet...
Dette er den desidert beste mobilen jeg har hatt! Hadde den i over 4 år, og var storfornøyd. Kan ikke komme på et eneste problem jeg hadde med den annet enn at batteritiden ble betydelig svekket etterhvert.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Hvorfor har ca 30% her hatt mobilen i toalettet???
Vis hele sitatet...
Skal si deg det, at jeg mista mobilen i en snurredass. Måtte fisken opp med ei rake, makan til møkkajobb.
Hvorfor? Folk er vel i andre tanker når de sitter på porsjelenstubaen, meg inkludert.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Samsung SGH-500. En telefon som var så dårlig at jeg til og med laga en tråd på nFF om hvor dårlig den var :P
Vis hele sitatet...
Her sier jeg at det er en av mine favoritter jeg har hatt opp igjennom årene, så kommer du og slakter den totalt : p den ble jo til og med kåret til verdens beste mobil! Så hva var galt med den?
Har ikke hat noe wow, dette er en super telefon. Men kan tenke meg at en iphone ville blitt det for meg, bruker ipod touchen så og si hver dag og merker at om jeg kunne ringt med den så hadde det vært perfekt
Nokia 3510i

fungerte som Fotball, telefon, dødvekt i vaskemaskina, kasteball, tidsfordriv, avledning og redskap for å skape irritasjon.

http://www.buymytronics.com/products/3034_300.jpg

nesten uødeleggbar, mobilenes AK47

eller HTC Desire'n jeg har nå, fantastisk lommePC den og.
Sony Ericsson w810i. Den varte mange år, men meldingstelleren gikk bare til 65000, så da jeg hadde sendt så mange måtte jeg nullstille.. :/
Men ellers en helt suveren mobil ^^
Sitat av olaPola Vis innlegg
Sony Ericsson w810i. Den varte mange år, men meldingstelleren gikk bare til 65000, så da jeg hadde sendt så mange måtte jeg nullstille.. :/
Men ellers en helt suveren mobil ^^
Vis hele sitatet...
bare 65k meldinger ja? Tror ikke jeg har skrevet så mange meldinger med de totalt 15 mobilene jeg har eid siden jeg fikk min første i 99/00
Sitat av mo3 Vis innlegg
bare 65k meldinger ja? Tror ikke jeg har skrevet så mange meldinger med de totalt 15 mobilene jeg har eid siden jeg fikk min første i 99/00
Vis hele sitatet...
Ikke skriveleif, jeg hadde langdistanseforhold og gratis sms med dama
Haha, jeg har ikke skrevet så mange sms på de 8 åra jeg har hatt mobil
Sist endret av onClipEvent; 23. november 2010 kl. 23:36.
Sony Ericsson K810i klart beste jeg har hatt, digg å skrive sms på med de runde knappene og var kjapp.

K810i'n ble stjålet av en simpel tjuvradd som kan være glad jeg ikke så ham..

C702 som jeg har nå er sorgens kapittel :/ Går ikke ann å skrive sms med om en ikke har tynne alien fingre men heldigvis finnes programmer til pc'n (MyphoneExplorer)
Nokia 3510i!! Ikke det at den var hverken bra, pen eller kul. Men jeg var første kid'n i klassen med fargeskjerm og polyfoniske ringetoner. Husker sikla hang langt nedi støvlene på gutta på skolen når jeg dukka opp med fargebilder og polyfonisk James Bond Theme ringetone.
Nokia 1208
Kan ringe og sende sms med den. Den har også nok huskelapper til at jeg klarer å stå opp om morgenen. Den tåler en god del knall og fall og batteritiden er veldig bra.
Billig er den og.
Motorola Razr v3i.
Beste mobilen jeg har hatt... *savn*
[quote=AtXbYeA;1902182]Beste telefonen jeg noengang har hatt er nok SE P900 og\eller P990.

http://regmedia.co.uk/2004/10/22/p910i_1.jpg

Ser denne så jævlig da... Kanon mobil!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av dareknix Vis innlegg
Dette er den desidert beste mobilen jeg har hatt! Hadde den i over 4 år, og var storfornøyd. Kan ikke komme på et eneste problem jeg hadde med den annet enn at batteritiden ble betydelig svekket etterhvert.
Vis hele sitatet...
I give you; The big SGH-D500 thread
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Haha, jeg har ikke skrevet så mange sms på de 8 åra jeg har hatt mobil
Vis hele sitatet...
Jeg har skrevet over 35k meldinger på ca 8-9 måneder
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg har skrevet over 35k meldinger på ca 8-9 måneder
Vis hele sitatet...
Det er rundt 130meldinger om dagen. jeg som trodde det var mye når jeg hadde skrevet rundt samme anntall på 1 mnd.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Sony Ericsson u10i Aino er den telefonen jeg har likt best.
Jeg har hatt en HTC HD 2 siden mai, men SE u10i er fortsatt favoritten fordi:


- Ekstremt pen å se på
- Slitesterk skjerm
- Godt kamera med overraskende god zoom
- Lang batteritid
- Brukervennlig
- Ikke for liten og ikke for stor
- Jeg fikk den såkalte "go'følelsen" av denne mobilen
Vis hele sitatet...
Ja, etter å ha fått android på min HTC HD2 er det bare smelle SE-en ned på en god 2. plass.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
HTC Desire Z. Riktignok kun eid den siden forrige lørdag, men allikevel.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg klarer ikke å bestemme meg for en favoritt, alle har fordeler og ulemper:
HTC HD2: Deilig skjerm, men windows mobile som er vanskelig å bruke med touch med finger, til tross for HTC sine tilpasninger.
HTC S710: Veldig bra ordliste, men noe utdatert siden den ikke har UMTS.
Nokia E75: Masse fancy apps fra ovi store, men dårlig ordliste.

Har veldig lyst til å prøve android på HD2, men trenger foreløpig windows mobile for å teste ting i forbindelse med jobb.
Sitat av datagutten Vis innlegg
Jeg klarer ikke å bestemme meg for en favoritt, alle har fordeler og ulemper:
HTC HD2: Deilig skjerm, men windows mobile som er vanskelig å bruke med touch med finger, til tross for HTC sine tilpasninger.
HTC S710: Veldig bra ordliste, men noe utdatert siden den ikke har UMTS.
Nokia E75: Masse fancy apps fra ovi store, men dårlig ordliste.

Har veldig lyst til å prøve android på HD2, men trenger foreløpig windows mobile for å teste ting i forbindelse med jobb.
Vis hele sitatet...
Jeg har fortsatt min HTC Touch PRO II som er vel samme gen som HD2, og denne fungerer fint med android, utenom blåtann \ kamera og lyd via usb.

Ville tro XDA-developers har en eller flere builds for HD2 også.
Android til HTC HD2 var bare helt rått!
Jeg har enda ikke funnet noe som ikke fungerer med nyeste build.

Som sagt; om du ikke er fornøyd er det bare å slette det fra minnekortet.
Den beste mobilen jeg noensinne har eid bllir lett Htc Desire!
- Stor skjerm
- Android!
- Utrolig mange geniale applikasjoner!
- Kan se på .mkv filer osv
- generelt en fantastisk mobil.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Sony Ericsson u10i Aino er den telefonen jeg har likt best.
Jeg har hatt en HTC HD 2 siden mai, men SE u10i er fortsatt favoritten fordi:


- Ekstremt pen å se på
- Slitesterk skjerm
- Godt kamera med overraskende god zoom
- Lang batteritid
- Brukervennlig
- Ikke for liten og ikke for stor
- Jeg fikk den såkalte "go'følelsen" av denne mobilen
Vis hele sitatet...
Har samme tlf selv, og har aldri ført hvert så misfornøyd med en tlf.

- Touchen klikker regelmessig, så jeg må restarte telefonen for å få den til å funke (Dette er sykt irriterende om man skal ta bilder etc.)
- Batteritiden er ikke særlig imponerende med tanke på hvor "minimalistisk" telefonen er. Men igjen så er den ikke så veldig ille.
- Mye av det som gjør den skuffende for min del er at den har et lavt grensesnitt. Mtp programmer, web surfing osv i forhold til mange andre telefoner.
Nokia 3310
Populær, enkel å bruke og trendy :tommelopp:
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
iPhone, blir ikke noe annet på meg på ganske mange år fremover vertfall
Nokia 3310!
Savner den tida der :/
Sony ericsson w810 er den beste mobilen jeg noensinne har hatt.
Mobilen som aldri blir ødelagt!
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
iPhone, blir ikke noe annet på meg på ganske mange år fremover vertfall
Vis hele sitatet...
x2
er og blir den beste tlf for mitt bruk
Beste mobilen jeg noen gang har hatt, er HTC P4350.

HTC P4350

Jeg hadde hatt smarttelefoner før dette, men denne var en av de første mobilene i norge som kjørte Windows Mobile 6. Den dag i dag, så irriterer jeg meg fortsatt over hvilket dritt OS Windows Mobile var, men husker at når det var helt nytt, så føltes det helt sykt. Windows logo på en mobil lissom!

Jeg kan trygt si at jeg begynte med smartmobiler før de fleste andre. Nå har andre tatt igjen, og "alle" har en smarttelefon, enten HTC eller iPhone eller Sony Ericsson. Da byttet jeg til en "oldskool"-telefon, nemlig Nokia E51
Sist endret av Buddapower; 29. november 2010 kl. 08:55.
http://img1.loadtr.com/b-377713-k%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1_nokia_5100.gif

Dette var tider, det..
Varte i mange, mange år!
Sist endret av TeumessianFox; 29. november 2010 kl. 12:54.
HTC Desire. Flott strørrelse, god skjerm, kjører med android og den støtter alle mine behov, og litt til. Eneste minus er at jeg med min mobilbruk må lade den hver natt. Ikke så alt for stort problem, men ordner meg snart en billader så skal strøm i helgene være nada problem