Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3804
Hei!
Er ikke så pr0 i Photoshop, da jeg ga opp etter noen epic failures..
Men har nå begynt på nytt igjen, og håper jeg klarer det bedre denne gangen..

Prøver å laste opp enda et bilde, med håp om bedre respons

v1.0
http://i31.tinypic.com/ams7fd.jpg

v1.1 - Mest bare en Monster Energy tribute...
http://i30.tinypic.com/262xr8p.jpg


Utgangspunktet jeg brukte var dette bildet:
http://i27.tinypic.com/mlgmdj.jpg
Nice! Me like...
me laik kan du lage ett i 2960*1050 format til meg (a)
Sitat av stec0 Vis innlegg
me laik kan du lage ett i 2960*1050 format til meg (a)
Vis hele sitatet...
Hehe, du kan få RAW-Fila så kan du fikse selv
Send meg en PM vist du vil ha
første bilde ser ut som et typisk bilde av det man finner på plakater i butikken. thumbs up from me.
HøyRisiko Psykopat
Liker det første me ikkje det andre :P
Har du noengang smakt Monster energy?
Selv synes eg det er dyrt i tillegg til at det smake jæklig.
Tommærn opp fra meg også. Veldig bra redigert
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Liker det første me ikkje det andre :P
Har du noengang smakt Monster energy?
Selv synes eg det er dyrt i tillegg til at det smake jæklig.
Vis hele sitatet...
Hehe, har vel egentlig ikke det:P
Som energi drikk brukler jeg 30-40% cola blanda ut i vann, smaker utvanna, men er jækla bra
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
(Blandet ut med vann faktisk...)

Venstreskoas nedre del forsvinner litt.
Sitat av Jonta Vis innlegg
(Blandet ut med vann faktisk...)

Venstreskoas nedre del forsvinner litt.
Vis hele sitatet...
Kan godt henne...

Men fatter ikke at alle bilder jeg har sett du har kommentert på (både mine å andre sine), så ser du etter den minste feilen du kommer over, og fokuserer på den, og ikke helheten i selve bildet.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Kan godt henne...

Men fatter ikke at alle bilder jeg har sett du har kommentert på (både mine å andre sine), så ser du etter den minste feilen du kommer over, og fokuserer på den, og ikke helheten i selve bildet.
Vis hele sitatet...
Når dét er det eneste Jonta pirker på, så synes jeg du skal være fornøyd, jeg.
Ja burde vel det, egentlig:P

Sorry Jonta
Synes det ble tøft jeg.
Bare en ting som irriterer meg, og det er at R'en i Monster ikke ble med på første bildet. Om du ikke får med hele navnet er det jo liten vits i å ha det der.
Sitat av STOREida Vis innlegg
Synes det ble tøft jeg.
Bare en ting som irriterer meg, og det er at R'en i Monster ikke ble med på første bildet. Om du ikke får med hele navnet er det jo liten vits i å ha det der.
Vis hele sitatet...
Er jo det som er bakgrunn, men kan fikse slik at hele blir med, vist du absolutt vil

EDIT:
v1.2
http://i31.tinypic.com/14tabmh.jpg

v1.3
http://i27.tinypic.com/2i7r9tz.jpg

Egentlig, så hadde du rett, syns v1.3 så best ut, takker
Sist endret av Ondskap; 26. august 2009 kl. 16:09.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Kan godt henne...

Men fatter ikke at alle bilder jeg har sett du har kommentert på (både mine å andre sine), så ser du etter den minste feilen du kommer over, og fokuserer på den, og ikke helheten i selve bildet.
Vis hele sitatet...
Første som poppet opp i hodet mitt å svare her var "om jeg ikke orker å kommentere mer enn et par linjer av hvilken som helst grunn, så skal du være glad at jeg faktisk gjør det. Jeg har ingen planer om å kommentere mer enn det jeg gidder, med mindre jeg for eksempel får betalt for det (noe som forsåvidt vil øke gidde-evnen min)". Og så kom det noen flere innlegg
Sitat av dain Vis innlegg
Når dét er det eneste Jonta pirker på, så synes jeg du skal være fornøyd, jeg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Ja burde vel det, egentlig:P

Sorry Jonta
Vis hele sitatet...
Som var veldig sjarmerende. ^^
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Egentlig, så hadde du rett, syns v1.3 så best ut, takker
Vis hele sitatet...
Så ikke denne før jeg hadde sammenlignet alle tre, og er også av den oppfatningen at v1.3 er best.

Kan jo komme med en ekstra en på grunn av de hyggelige kommentarene:

Har du eksperimentert med å legge til elementer i øvre høyre hjørne? Jeg er fullt klar over at dette kan føre til at det blir altfor rotete, men kanskje det bare er noe lite som mangler som kan se ut som del av teksturen? Kjenner litt tomhet der.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Har du eksperimentert med å legge til elementer i øvre høyre hjørne? Jeg er fullt klar over at dette kan føre til at det blir altfor rotete, men kanskje det bare er noe lite som mangler som kan se ut som del av teksturen? Kjenner litt tomhet der.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener der, tenkte på det...
Men fant ingenting jeg kunne sette der oppe uten at det ble rotete, kan henne jeg er tom for ideer, men kan jobbe litt med det

Fant ut at det ble bra rotete med noe ekstra oppe i hjørnet...

Så jeg tok rett å slett bra å gjorde slik at <Monster Energy> logoen har original farger, og flyttet føreren litt mer opp i høyre hjørnet...

Si hva dere mener, er det bedre?
Eller burde jeg ha det som før, å legge til en detalj oppe i høyre hjørnet?
Burde jeg ha original fargen på Monster logoen? Eller Sånn at den matcher teksturen?

v1.4
http://i29.tinypic.com/2wpnm95.jpg

v1.5
http://i30.tinypic.com/2e33gjk.jpg
Sist endret av Ondskap; 26. august 2009 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Likte de første!
Men blir kanskje litt mye med de to nederste?
Likte de nyeste også jeg, kanskje du skal gjøre mer av motivet til "Energy bildet" ? Mer grønt altså
Sitat av Apu Vis innlegg
Likte de nyeste også jeg, kanskje du skal gjøre mer av motivet til "Energy bildet" ? Mer grønt altså
Vis hele sitatet...
Mener du sterkere grønnfarge på selve Monster logoen, eller mer grønt rundt om i bildet?
Gjor et forsøk på å forstå hva du mente...
v1.6
http://i27.tinypic.com/2i6h24l.jpg
Mente bakgrunnen, kanskje finne en annen sykkel som er litt grønnere og ta? Eller om du greier å farge personen sitt utstyr/sykkel grønt?
Sitat av Apu Vis innlegg
Mente bakgrunnen, kanskje finne en annen sykkel som er litt grønnere og ta? Eller om du greier å farge personen sitt utstyr/sykkel grønt?
Vis hele sitatet...
Aahh... Kan se om jeg finner en annen tekstur som er litt mer grønnaktig, eller endre farge på den jeg allerede har, å bruke den som overlay i stede for den brun/rødaktige...

Kan se hva jeg får gjort med sykkelen til fyrn, sikkert noe av utstyret hans...
Give me a few minutes

Sånn.... Endret litt på fargene, si hva du syns

http://i25.tinypic.com/s4ng3c.jpg

Selv synes jeg det ble litt overflødig med grønt, hva synes dere?
Sist endret av Ondskap; 27. august 2009 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
v1.1: Kunne blitt sinnsykt kult om du gjorde sykkelen mindre transparent/mer synlig på veggen.

v1.2: Likte jeg godt. Mer balansert enn v. 1.3

v1.6 likte jeg veldig godt. Bedre enn den "hel-grønne" versjonen, da jeg opplevde bildet som mer spennende og mer dynamisk. Samtidig syntes jeg at de versjonene der bakhjulet på sykkelen "hviler" på bolddog-logoen blir mindre dynamiske enn de bildene hvor sykkelen er mer venstrestilt.
Mulig du kunne gjort susen ved å legge på en liten skygge på venstre vinge av bolddog-logoen. Da tror jeg bildet får tilbake den enestående dynamikken.

Alt i alt, meget bra bilder, men et par tweaks hadde gjort dem eksepsjonelle
Takker

Kan se om jeg får lagt en skygge til venstre for Bolddog-logoen
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Komposisjonsmessig er de etter v1.3 for rotete. Jeg liker grønnfargen på v1.4 best av de grønne tror jeg.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Komposisjonsmessig er de etter v1.3 for rotete. Jeg liker grønnfargen på v1.4 best av de grønne tror jeg.
Vis hele sitatet...
Enig med deg Jonta, tror ikke jeg blir å gjøre så mye mere med bildet.
Bortsett fra å rydde litt på v1.4, slik at det er helt lik v1.3, men at det blir to like bilder, med forskjellige farger på Monster Energy logoen.
"ikke så pr0 i photoshop"... Ser ut som du er ganske pro for min del, og jeg går foto på media og kommunikasjon
Sitat av Hellraiser92 Vis innlegg
"ikke så pr0 i photoshop"... Ser ut som du er ganske pro for min del, og jeg går foto på media og kommunikasjon
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Etter mye om og men, mange konstruktive kommentarer, sitter jeg nå igjen med to ferdige produkter... v1.8 og v1.9...

v1.6 likte jeg veldig godt. Bedre enn den "hel-grønne" versjonen, da jeg opplevde bildet som mer spennende og mer dynamisk. Samtidig syntes jeg at de versjonene der bakhjulet på sykkelen "hviler" på bolddog-logoen blir mindre dynamiske enn de bildene hvor sykkelen er mer venstrestilt.
Mulig du kunne gjort susen ved å legge på en liten skygge på venstre vinge av bolddog-logoen. Da tror jeg bildet får tilbake den enestående dynamikken.
Vis hele sitatet...
Fikset skygge til venstre for BoldDog logoen.

Gjort Bildet mere dynamisk, og ryddet litt.


v1.8
http://i27.tinypic.com/1z1bmtc.jpg

v1.9
http://i25.tinypic.com/zupbty.jpg

Noen tilbakemeldinger på det ferdige produktene?
Sist endret av Ondskap; 27. august 2009 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
v1.9 > v1.8
Enig med Jonta. Men kanskje det hadde vært enda kulere om du hadde gjort sykkelen og mannen grønn på v1.8? En ting til som jeg la merke til er at det kan egne seg å flytte den svarte "kvadraten" du har øverst i venstre hjørne over til høyre hjørne, da det kanskje vil gi høyresiden litt mer vekt?
Egentlig syns jeg det ser mer ut som han holder på å tryne, får ingen følelse av at han er høyt oppe, sannsynligvis pga formatet og at han er klemt for mye inn. Gjør hele greia høyere så han kan være lenger oppe, eller fyren/sykkelen mindre, så burde det hjelpe. Litt mer punch i fargene på han og sykkelen hadde også gjort seg, og du børfikse på frilegginga, alt for mye hvite kanter (og som jonta nevnte, f.ex. på skoene ser det ut som du har tatt litt mye).
Litt mindre mann med sykkel (ikke mye) og plassert litt opp mot øverste venstre hjørne og at "papiret" er revnet øverst til høyre også tror jeg hadde gjort seg.
Ellers veldig bra, ser ut som noe som kunne hengt i en eller annen butikk, så du har ikke phaila med den der hvertfall.
Ja, dere sier noe der.
Kanskje jeg gjør føreren OG sykkelen litt mindre.
Har ikke tatt for mye av skoen ser bare slik ut siden det er en mørk flekk på skoen som nesten går i et med bakgrunnen, kan sikkert fikse litt på det også.(Hvilken sko foresten?)

Og det med "kvadratet" kan jeg også fikse.
Men det blir ikke før i morgen når jeg har tid, eller orker:P
Jeg synes bildet var veldig kult, eneste jeg ser som jeg vil kommentere på er at deler av motorsykkelen er litt dårlig klipt ut. Det er ikke så veldig synlig, men man kan se en svak hvit kant rundt noen steder, spesielt dekkene.

Du kunne jo prøvd å zoome veldig inn og gjøre det litt mørkere langs kanten noen steder.

Ellers veldig bra.
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Du kunne jo prøvd å zoome veldig inn og gjøre det litt mørkere langs kanten noen steder.

Ellers veldig bra.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok det
Kan gjøre det, neste gang jeg fyrer opp Photoshop:P
Kult bilde.

Sitat av stec0 Vis innlegg
me laik kan du lage ett i 2960*1050 format til meg (a)
Vis hele sitatet...
For et rart format. Hva skulle den størrelsen være godt for?

Sitat av Apu Vis innlegg
Mente bakgrunnen, kanskje finne en annen sykkel som er litt grønnere og ta? Eller om du greier å farge personen sitt utstyr/sykkel grønt?
Vis hele sitatet...
Enig med Apu. Prøve å gjøre de røde elementene grønne? (Drakt, hjelm, sykkel)
Sist endret av DoktorKven; 28. august 2009 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.