Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1756
Halla, har endelig fått begynne med ADHD medisiner og idag tok jeg Concerta (2stk 18mg piller) for første gang. Nå på kvelden føler jeg meg helt dritt pga nedtur. Men jeg har tatt Methylphenidate Teva før, og da tok jeg 60mg i de samme forholdene bare at de gangene fikk jeg mer eller mindre ingen nedtur. Er det verre nedtur på Concerta siden de er depot og varer opp til 12 timer? Eller er det tilfeldig..?
New generation
colakork's Avatar
En god natts søvn så våkner du opp helt fin.

Ta nedturen som et tegn på at du trenger søvn, ikke at du er lei deg eller dårlig på noen måte.
Skal vel heller være omtrent. Concerta er depot så det skal være en jevnere kurve så nedturen skakke være så fremtredende som på drittalin. Jeg fiksa ikke Ritalin og måtte over på Aduvanze og det har gått greit på 30mg som er laveste dose
hvordan fikk du resept
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
hvordan fikk du resept
Vis hele sitatet...
ADHD/ADD 99% sikker
Sitat av Narkid Vis innlegg
Halla, har endelig fått begynne med ADHD medisiner og idag tok jeg Concerta (2stk 18mg piller) for første gang. Nå på kvelden føler jeg meg helt dritt pga nedtur. Men jeg har tatt Methylphenidate Teva før, og da tok jeg 60mg i de samme forholdene bare at de gangene fikk jeg mer eller mindre ingen nedtur. Er det verre nedtur på Concerta siden de er depot og varer opp til 12 timer? Eller er det tilfeldig..?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke prøvd concerta bare prøvd ritalin depot og methylfenidate teva og nedturen på tevo er mye bedre/nesten ikke merkbar.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
ADHD/ADD 99% sikker
Vis hele sitatet...
legen min nekter selvom jeg har add
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
legen min nekter selvom jeg har add
Vis hele sitatet...
Fikk du noe grunn? Har det noe med at nicket ditt er xanorlover420 å gjøre?
Sitat av xanorlover420 Vis innlegg
legen min nekter selvom jeg har add
Vis hele sitatet...
Kanskje pga du må ha rene urinprøver i 3 mnd? Prøvd å bytte lege? Lol. noen leger er litt mer forsiktig med å skrive ut med tidligere rushistorie andre ikke. Er din for forsiktig? Bytt.
[quote=BenzoKnekk;3753401]Kanskje pga du må ha rene urinprøver i 3 mnd? Prøvd å bytte lege? Lol. noen leger er litt mer forsiktig med å skrive ut med tidligere rushistorie andre ikke. Er din for forsiktig? Bytt.[/QU
skal bytte lege nå får se