Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1619
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Tok 2 stk ksalol 1 mg rundt 05 i natt. Kan jeg gå på byen i kveld? Med halveringstid på 12 timer skal jeg vell ha litt under 1mg i kroppen i kveld når jeg skal ut.
Føler meg ikke rusa lenger bare veldig trøtt, sov fra jeg tok dem til rundt for en time siden.
Drikk til du kjenner benzofølelsen godt
Gjør det hver dag, i mye større mengder. Kjør på, og lykke til

Dårlig idé, ikke hør på meg
Sist endret av Buzzin; 27. februar 2022 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Du burde holde deg hjemme , men noe sier meg at du ikke kommer til og høre på råd uansett? Jeg har ikke så mye erfaring med dette annet en jeg hadde en fyllekule en gang og slet med abstinenser så jeg klarte ikke slutte, da skrev legen ut xanor 2mg og når jeg gikk tom for drikke tok jeg dem for var livredd abstinensene, selv om jeg forsatt hadde høy promille. Husker faen ikke en dritt neste uken og angropsloggen på telefonen var full av 112 og diverse legevakter og folk jeg vanligvis ikke snakker med. Hadde også sendt en uleselig melding med reseptfornyelse på xanor via nette til legen som han sikkert ble veldig glad for. Værste medisinen jeg har vært borti , men den funket mot abstinensene og sluttet og drikke da i hvert fall.
Hadde 10 1mg med xanax, tenkte jeg skulle ta to og noen øl. Husker ikke dritt fra kvelden der, men når jeg våknet var 6 tabletter borte og voknet med tomme ølbokser ved siden av meg. Dømmingsevnen din blir fucka haha