Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1839
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok for 1 time siden 25mg OxyContin og 20mg OxyNorm.

Kan jeg ta 10mg med OxyContin nå? Blir 35mg til sammen med OxyContin. Eller er det farlig?
Kommer vel ann på hva du legger i "farlig"
men sterkt avhengighetsskapende over tid
Sist endret av Gloss; 19. februar 2022 kl. 23:15.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gloss Vis innlegg
Kommer vel ann på hva du legger i "farlig"
men sterkt avhengighetsskapende over tid
Vis hele sitatet...
Med tanke på at hjertet kan stoppe, banke langsomt og stoppe? Bare litt bekymra og redd, ønsker å spørre før jeg tar det.

De som ikke spør er de dumme mener jeg, selv om jeg høres dum ut
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant svaret! Kan en admin slette tråden? Får ikke sletta selv, takk for hjelpen
Anonym bruker
"Rød Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk det tar LITT tid før de kicker jeg sybs ihvertfall ozycontin tar ca time før skikkelig funk
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husk det tar LITT tid før de kicker jeg sybs ihvertfall ozycontin tar ca time før skikkelig funk
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Mange tror de kicker like fort som OxyNorm men her har du nok helt rett! Tar ca. 1 time.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har helt rett. Mange tror de kicker like fort som OxyNorm men her har du nok helt rett! Tar ca. 1 time.
Vis hele sitatet...
Oxycontin er en depot tablett i motsetning til Oxynorm, så det burde ikke komme som et sjokk. Dersom du vil ha umiddelbar effekt kan du prøve å tømme kapselen, for så å knuse de xxxx antall ''kulene'' som er inni den. De er designet slik at de skal frigi litt og litt virkestoff over tid, på lik linje med en del ADHD medisin og mye annet.