Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: ut2k3 tar over for q3?
ja 8 44,44%
nei 10 55,56%
Stemmegivere: 18. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  12 1384
etter å ha spilt ut2k3 i noen dager nå er jeg meget imponert.. -dette skal kjøpes!
har selv neste bare spilt q3 siden det kom ut for nesten 3 år siden. Så det jeg egentlig lurer på her er om utk3 kan ta over rollen som q3 har hatt i CPL de siste årene? Som standard duel spill?
Spillet har en litt annen fysikk, men vil neste si den er litt mer morsom en den "strafe-jumpe-HELE-tiden" fysikken som q3 har, her har man litt mer air control enn q3, dobbel-jump er implementert noe som resulterer i mange trick jumps samt adrenalin power ups som kan brukes til å øke fire rate, speed m.m(samt mange andre power ups og), dette bidrar nok også til en mer variert spille stil!? Grafikken er FIN, uten at det har så mye å si unasett, stiller den jo bare ned så players/map objects er lettere å skille. men for de som liker å stirre på gatelykter så er det mer enn nok å se på..
Så er folk interresert i å hoppe på no nytt?
Jeg er absolutt ingen gamer, men etter å ha testa spillet i går en gang, så merka jeg fort at dette er sikkert et spill som kommer til å bli sjukt populært innenfor gamer-compoer og slikt. Det er jo ganske fett egentlig. Kanskje tilogmed jeg vil spille det i LANet noen ganger

Tror neppe ut2003 tar over for quake. Quake har en mye større tilhenger skare og fanatikere enn det Ut har. Ska vær enig i at spillet er genialt, og har en strålende grafikk osv. Men jeg må si jeg ble ganske fort lei det. Synes at quake 3 enda er kongen!
karma physics ser jævli bra ut ja,hvis ikke ID kommer med noe nytt multiplayer spill ser jeg ingen grunn til at hvorfor ikke ut2003 kan ta over.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
angående quake, ligger det ikke en aplha av quake 4 på nett?
tror det, syns jeg så det her om dagen...
Ut2003 tar ikke over q3. Ut2003 er et spill man kan spille i 15 min og ble drittlei spillet, mens q3 kan man spilla i flere timer
Better than thou.
Det kommer jo helt ann på hvem som spiller. Jeg blir pisslei Q3 etter en liten stund, men UT2003 er et spill jeg kan spille lenge. :]
Tror dette er et vanskelig spørsmål å svare på. Tror nok at ihvertfall alle UT spillerne vil gå over til UT2k3. Tror også UT2k3 vil få endel tilhengere fra spillene Sof2.. Men, jeg tror ikke at det vil ta over for Q3. Selv har jeg aldri likt Q3 og har heller aldri spilt UT2k3 siden jeg ikke har pc til å kjøre det..

Skal hente ny pc i morgen og da regner jeg med å spille UT2k3 HEEEEEEELE tiden
Eriken's Avatar
Trådstarter
q4 alpha?url noen?
Ut kan bli veldig bra det. Få igang mod communitie. Jeg og noen venner driver med en mod i øyeblikket.. det går sakte sådan men det ruller og går...

Er ikke noen som har noen tutorials på scripting av UT?
Neurook: Har du spurt onkel google da?
Ellers kan du kanskje finne noe på www.planetunreal.com eller www.unrealcenter.com
UT2k3 kommer vel aldri til å ta q3's plass i CPL, det som eventuelt kommer til å skje, er at det kommer en konkurranse innen UT2K3 også, på lik linje med Q3A. De kommer ikke til å ta vekk konkurranser med Q3A med tanke på hvor mange folk det er som faktisk spiller det, og hvor mye sponsorpenger det faktisk er mulig å få henda på hvis man er litt god i nå.

Dette kan jo ikke bare fortsette er det vel noen som tenker, men tenk litt på det. CPL er kanskje ikke en altfor stor gruppe mennesker som arrangerer penge-konkurranser for gamere. Hvis det skulle vise seg at de ville dekke flere spill, er det jo bare å "ansette" noen nye folk (er vel ganske garantert at flere har lyst til å jobbe for CPL). Med flere folk, vil det da være rimelig enkelt å arrangere flere konkurranser.

Konklusjonen min må bli det at så lenge det er nok folk som ønsker å spille et spill litt mer seriøst enn naboen din, så tror jeg nok at det vil falle inn under CPL etterhvert, alt etter hvor seriøst det blir. (Ikke det at jeg lover noe..)