Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1012
Hei. Jeg skriver dette i håp om at finnes noen her som driver med aktiviteter folk flest ser på som ekstremt risikofylte. Med dette mener jeg ting som basehopping, free-solo klatring, big wave surfing og lignende.

Skriver nedenfor et par spørsmål som jeg synes hadde vært artig å få noen refleksjoner fra dere på. Beskriv gjerne også hva du holder på med.

1. Er det så farlig som folk tror?

2. Hva er det med disse aktivitetene som trigger deg?

3. Hvordan spiller frykt inn i aktiviteten du holder på med? Er den tilstede, og hvordan er det du eventuelt håndterer den?

4. Har det vært hendelser som har fått deg til å revurdere om aktiviteten din er verdt risikoen, og hvilke refleksjoner gjorde du deg da du valgte å fortsette eller slutte?

5. Er det noen misoppfatninger folk har om aktiviteten din som du vil oppklare?

Ønsker også bare en generell diskusjon om temaet, så om du har tanker om disse tingene som ikke er favnet av spørsmålene mine er det bare å dele.

Disclaimer: Dette er ikke et forskningsprosjekt og skal ikke brukes til noe som helst. Jeg er bare nysgjerrig.
Sist endret av Mirage; 23. februar 2020 kl. 16:07.