Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5210
Hei, tenkte at jeg skulle dele min oplevelse med kombinasjon av Zolpidem og LSD. Unnskyld for litt klumsete skriving men husker ikke alt mulig av hva som skjedde.

Noen måneder siden når jeg gikk å la med svelga jeg 4 stk 5MG Stilnoct og lå i senga å tura litt. Under sengen hadde jeg da en snusboks med en sukkerbit med 125UG lsd. Jeg får den briliante ideen av å ta halve sukkerbiten. Kompisen jeg snapper med råder meg å ikke gjøre det men jeg blir så dum på de pillene så jeg gjør det uansett. Når jeg har tatt det jeg tror er halve sitter jeg der å venter i sikkert 5min og tror jeg har sittet der i en time. Så jeg tar resten av sukkerbiten og glemmer dette etter en halvtime. Så får jeg igjen ideen av å ta "litt til". Men så ser jeg boksen er tom. Jeg snapper kompisen å spør om jeg tokk alt om han svarer tilbake "vist faen gjorde du det" eller noe sånt. Jeg får ikke noe panikk eller noe sånt, følte meg ganske rolig å glad. Jeg begynner å føle en bølge av efori komme over meg mer og mer. Jeg reiser meg opp av sengen splitter naken og begynner å gå ned trappen, jeg merker at synet blir mer å mer bølgete. Jeg går inn på dass å pisser med fantastisk presisjon og klapper megselv på skulderen for å ha verdt så flink. Så bestemmer jeg meg for at jeg fortjener en god å kald pinup iskrem og går ned kjellertrappa. Stemningen i kjelleren er veldig dyster. Føles ut som at jeg nesten har gått inn i et nytt level på et video spill. Jeg lister meg bort til fryseren og fniser akkurat som at jeg er en mester tyv på oppdrag. Oppdraget var å skaffe en pinup, og komme meg tilbake til senga uten å vekke foreldre eller søster. Jeg tar isen min og går tilbake opp trappene og legger meg i sengen. Den føles så varm å deilig men fortsatt ufortjent. Jeg åpner isen og legger den i munnen å har den der. Imens jeg ligger der med det dumme blikket mitt og en halvsmelta pinup i munnen ser jeg ned på klærne mine og ler litt pga de prøver å krype ut soveromsdøra mi. Jeg ler litt og tenker "dere kommer dere ikke ut, jeg er mesteren deres. Dere tilhører meg". Så hører jeg et smell og hørtes helt utrolig høyt up for meg og spretter opp av sengen. Jeg tenker meg om dypt og finner ut at headsettet mitt har falt imellom senga og veggen. Så jeg tar fram telefonen og skrur den på. Lyset av telefonen sender striper av lys og de bølger og setter seg fast i luften før de sakte forsvinner å blir erstattet av nye striper. Jeg døtter senga litt ifra veggen å lyser ned imellom senga å veggen å leter. Putselig merker jeg at det er masse pissemaur på veggen som kryper rundt på veggen. Men bare der jeg lyser. Jeg skjenner en panikk følelse krype opp over ryggraden min. Jeg inspiserer den maurfylte veggen nøye og bestemmer meg for at det bare er naturen som tar sin rettmessige plass. Jeg fortsetter å lete etter headsettet og finner det endelig. Jeg tar det på hodet og setter på noe musikk. Jeg fortsetter å slurpe i meg en smelta pinup som nå er utover brystkassa, senga, puta, og på headsettet. Utover natten forsetter jeg å snappe kompisen å beskrive han som en som har guds lys skinnende over seg. Etter verdt begynner jeg å snappe med de forskjellige menneskene jeg seg gå over meg, vedsiden av meg, over alt. Jeg ser dem kun som nermest mørke skygger meg humanoide former. Kan nesten beskrive det som å se mine egene drømmer. Så slukner det helt.
Våkner opp neste morgen, trøtt og forvirret. Jeg griper tak i snusboksen under sengen og ser og jeg faktisk tokk alt. Og ja, det gjorde jeg. Finner også ut at jeg ikke hadde så mye presisjon under toalett besøket som jeg trodde. Piss utover lokket og papirpakken vedsiden av dassen. Fortalte foreldrene at jeg bare ble rar av Zolpidemen som de vet jeg blir.

Alt i alt var det en helt grei liten tur.
Sist endret av NøkkelKrakk89; 5. august 2019 kl. 12:01.
Høres ut som en helt vanlig dag, for en 3 åring haha
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Høres ut som en helt vanlig dag, for en 3 åring haha
Vis hele sitatet...
Hehe det kan man si
Akkurat det med å føle at man er på «oppdrag» gjorde jeg også en gang jeg var på syre. Meg og noen venner snek oss rundt i huset, prøvde å løse en eller annen gåte - selvom vi ikke skjønte hva gåten gikk ut på. Meen vi var innom litt forskjellig, blant annet prøvde vi på et tidspunkt å finne ut hva tiden var. En kompis var tripsitter og nektet å fortelle oss hva klokka var. Da skulle vi finne veien til fryseren; få is samtidig som vi kunne telle hvor mange sekunder det gikk før fryseren begynte å pipe etter å ha vært åpen for lenge. Veel, vi fant fort ut at det ikke var til nytte i det hele tatt. Deretter fortsatt vi på tokten vår. Snek oss rundt forbi kompisen vår som hadde sovnet og følte oss veldig lure.
Sitat av dreamcave Vis innlegg
Akkurat det med å føle at man er på «oppdrag» gjorde jeg også en gang jeg var på syre. Meg og noen venner snek oss rundt i huset, prøvde å løse en eller annen gåte - selvom vi ikke skjønte hva gåten gikk ut på. Meen vi var innom litt forskjellig, blant annet prøvde vi på et tidspunkt å finne ut hva tiden var. En kompis var tripsitter og nektet å fortelle oss hva klokka var. Da skulle vi finne veien til fryseren; få is samtidig som vi kunne telle hvor mange sekunder det gikk før fryseren begynte å pipe etter å ha vært åpen for lenge. Veel, vi fant fort ut at det ikke var til nytte i det hele tatt. Deretter fortsatt vi på tokten vår. Snek oss rundt forbi kompisen vår som hadde sovnet og følte oss veldig lure.
Vis hele sitatet...
Nesten litt sånn James Bond følelse