Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 891
Hei! Jeg fikk lyst til å lage noen videoer av spill på iPhone, men jeg finner ingen apper for det. Jeg har sett mange videoer som er laget med bare bruk av iPhonen deres, foreksempel Clash of Clans, terraria osv. Har søkt på youtube og google, men finner ingen videoer om hvordan man gjør det untatt jailbreaking videoer. Jeg stoler ikke på jailbreakinga så jeg lurer på om dere har en annen løsning? Takk for svar
Du vil på en måte screenshotte video fra et spill du spiller på iPhonen? Det høres ikke ut som noe som er mulig på en non-jailbreaket iPhone. Det vil kreve at et program som kjører i bakgrunnen jobber aktivt mens du spiller spillet i forgrunnen. Jeg kan ikke erindre at iPhonene var spesielt gode til denslags.

Alternativet er vel å filme iPhonen med en annen iPhone eller annet kamera?
Se om dette funker:

HOW TO get RecordMyScreen app! NOT IN THE APP STORE!

har ikke testa selv.

Et annet alternativ skal være xRec, men de ble tatt for piratkopiering på deler av RecordMyScreen...
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Se om dette funker:

HOW TO get RecordMyScreen app! NOT IN THE APP STORE!

har ikke testa selv.

Et annet alternativ skal være xRec, men de ble tatt for piratkopiering på deler av RecordMyScreen...
Vis hele sitatet...
På den siden det lastes ned fra står dette:
Cloud Player - iOS 7 Screen Recorder! UPDATE: As expected it was quickly taken down by Apple. If you were lucky enough to get the application while it lasted, you can check out 2 tutorials below.

Et alternantiv for jailbreaked iphone er Display Recorder som virker utmerket. Koster 5$ men finnes cracked i andre repos(google it.)
Vz61's Avatar
Trådstarter
15 2
så... det ser ut som at jeg må jailbreak da. Grunnen til at jeg ikke vil det er fordi mange sier at mobilene dere har blitt ødelagt av det. Vet ikke om det er sant, men velger å tro på dem..
Sitat av Vz61 Vis innlegg
så... det ser ut som at jeg må jailbreak da. Grunnen til at jeg ikke vil det er fordi mange sier at mobilene dere har blitt ødelagt av det. Vet ikke om det er sant, men velger å tro på dem..
Vis hele sitatet...
Meh, det verste som kan skje er at du får white screen of death. Du løser dette ved å sette mobilen i DFU-mode, og deretter gjennomretter telefonen. Du har dog ingen garanti dersom du jailbreaker, men dersom mobilen bli ødelagt, så er det i teorien berre å gjenopprette mobilen, og wips!