Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1383
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Vell, hvor skal jeg begynne?
Det hele begynte med at den nye datamusen min ikke fungerte, og jeg fant ingen mulige måter å løse dette på, så jeg bestemte meg for at det beste jeg kunne gjøre var å formatere pcen min, men under formateringen fikk jeg error code 1117, så jeg satt fast.

Jeg satt inn en ny windows disk med windows 7 proffesional, hvor jeg valgte avansert installering hvor jeg slettet alt jeg hadde fra før av, og selv om dette ledet til at datamusen min nå fungerer, er alt av drivere slettet, så jeg kommer meg ikke på internett, jeg kan ikke styre lyden og trenger generelt hjelp.

Noen som vet hvordan jeg kan få lastet ned drivere, har andre pcer å gjøre det ifra hvis det har noe å si, det er en Acer Aspire 5942.

Takker for all hjelp, det trengs.
Kjør speccy på maskinen det gjelder og finn ut hvilket nettverkskort du har.

Ja, det vil si at du må gjøre en fysisk flytting av data via usb-minnepenn eller annet medium.

Deretter kan du kjøre Windows Update som vil ta hånd om de fleste driverne før du avslutter med manuell oppdatering ved å laste ned driverne fra respektive nettsider. Med speccy kan du finne ut hva du trenger til dine komponenter.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av waf Vis innlegg
Kjør speccy på maskinen det gjelder og finn ut hvilket nettverkskort du har.

Ja, det vil si at du må gjøre en fysisk flytting av data via usb-minnepenn eller annet medium.

Deretter kan du kjøre Windows Update som vil ta hånd om de fleste driverne før du avslutter med manuell oppdatering ved å laste ned driverne fra respektive nettsider. Med speccy kan du finne ut hva du trenger til dine komponenter.
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Men hvordan finner jeg ut hvilke driver jeg trenger, det står ikke noen plass?
Sist endret av sam500; 24. oktober 2013 kl. 23:54.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Tusen takk

Men hvordan finner jeg ut hvilke driver jeg trenger, det står ikke noen plass?
Vis hele sitatet...
Sjekke enhetsbehandling? Står vel ett slags spørsmålstegn eller advarselstegn vedsiden av de som ikke har
Sist endret av RabbitPen; 24. oktober 2013 kl. 23:56.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Har lagt til vedlegg av det jeg fikk fra Speccy
enkleste å gjere er å gå inn på produsenten av hk-et sin side, og finne nettverksdriverne der.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
enkleste å gjere er å gå inn på produsenten av hk-et sin side, og finne nettverksdriverne der.
Vis hele sitatet...
Hva er Hk-et?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Trådstarter
Sitat av KSF Vis innlegg
Vis hele sitatet...
jeg er dere evig takknemlig
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hva er Hk-et?
Vis hele sitatet...
HK er forkortelse for hovedkort.