Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1508
Heisann!

Trenger litt hjelp her. Som vi alle vet putter ASUS masse dritt programmer på pcen før du får den. Slik at når du får den har den masse unødvendige shitprogrammer.

Jeg har tenkt til å restarte pcen. Vi snakker om ASUS K53SM fra komplett.
Trenger jeg å laste ned noe Intel core igjen, nvidia osv? Eller blir den som ny?
Bare uten alle dritt programmene.

Takker og bukker.
Hvis du bruker recovery partisjonen, så kommer alle nVidia driveren og alle andre tredjepartsdrivere med,
men hvis du installerer fra en ren Windows 7 cd, så får du med ingen programmer, og bare de driverne Windows har.

Alle driverne finner du på Asus sin nettside, eventuelt må du laste ned grafikkdriveren hos nVidia ;-)
Restarte? Jeg tror du mener reformatere? Jeg vil tro det er mye lettere å avinstallere programmene du ikke bruker, tar max 10 minutter, tar mye lengre tid å installere windows og alle driverne på nytt.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Dippy Vis innlegg
Restarte? Jeg tror du mener reformatere? Jeg vil tro det er mye lettere å avinstallere programmene du ikke bruker, tar max 10 minutter, tar mye lengre tid å installere windows og alle driverne på nytt.
Vis hele sitatet...
ordet dere leter etter er reinstallere.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
ordet dere leter etter er reinstallere.
Vis hele sitatet...
Jeg tok sjansen på at man mente reinstallere ;-)
Sec
Sec's Avatar
Trådstarter
77 5
Tror jeg avinstalerer de programmene, må jeg gjøre det 1 etter 1 eller kan jeg markere mange?
Sec
Sec's Avatar
Trådstarter
77 5
Aha, fuck it. Men de programmene jeg må beholde, er det bare nvidia? Eller hvem utgivere skal jeg beholde programmene til?
Vet ikke hva som kommer med Asus sine maskiner, men valigvis er det greit å avinstallere det som er merket med Asus/eller noe.