Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7987
Hei.

Er ganske sikker på at jeg har sett en trailer for et zombie spill tidligere, der spillet rett å slett går ut på å overleve.
Typ samle ressurser og drepe zombier i "walking dead" stil.

Har sett gjennom en del på steam, men klarer ikke å finne spillet jeg tenker på, så og si alle jeg har sett på er online spill.

Finnes det noe slikt single player spill eller er det kun online? Gjerne kom med anbefalinger, trenger noe nytt å spille. Hvis du har et annet bra spill å anbefale så kom gjerne med dette også, men helst single player, er lei av online spill hvor man er avhengig av å spille med andre.
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Hei.

Er ganske sikker på at jeg har sett en trailer for et zombie spill tidligere, der spillet rett å slett går ut på å overleve.
Typ samle ressurser og drepe zombier i "walking dead" stil.

Har sett gjennom en del på steam, men klarer ikke å finne spillet jeg tenker på, så og si alle jeg har sett på er online spill.

Finnes det noe slikt single player spill eller er det kun online?
Vis hele sitatet...
Det kan høres ut som om du tenker på Days Gone.

Dette spillet ble hypet opp i lange tider før lanseringen, men floppet dessverre ganske fort etter dette så det kan være grunnen til at du ikke finner det.
day-z for eksempel?
R.i.p 23.04.2021
World war z?
Kan høres ut som The Forest?
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Hei.

Er ganske sikker på at jeg har sett en trailer for et zombie spill tidligere, der spillet rett å slett går ut på å overleve.
Typ samle ressurser og drepe zombier i "walking dead" stil.

Har sett gjennom en del på steam, men klarer ikke å finne spillet jeg tenker på, så og si alle jeg har sett på er online spill.

Finnes det noe slikt single player spill eller er det kun online? Gjerne kom med anbefalinger, trenger noe nytt å spille. Hvis du har et annet bra spill å anbefale så kom gjerne med dette også, men helst single player, er lei av online spill hvor man er avhengig av å spille med andre.
Vis hele sitatet...
Prøv Dead Island, det likte jeg godt
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Resident evil (6-7/10), dead island (8/10), men the forest (9/10).
Sist endret av hasjkake; 17. mars 2021 kl. 19:08.
Sitat av Knask Vis innlegg
Det kan høres ut som om du tenker på Days Gone.

Dette spillet ble hypet opp i lange tider før lanseringen, men floppet dessverre ganske fort etter dette så det kan være grunnen til at du ikke finner det.
Vis hele sitatet...
Det kan være dette jeg tenkte på ja. Ser det ikke er utgitt på PC men på playstation.

Uansett, takk for alle forslag. Da har jeg en del å teste ut.
Høres ut som 7 Days To Die
Det kan være DayZ, det har blitt litt populært igjen. https://store.steampowered.com/app/221100/DayZ/
Jeg har selv spillt det godt over 1000 timer, men det kan være veldig vanskelig i starten, så youtube og crafting-guider kan være fint å se litt på.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Resident evil (6-7/10), dead island (8/10), men the forest (9/10).
Vis hele sitatet...
Trodde det var snakk om tips til spill. Beklager.


Men de spillene anbefales noe jævlig!
Silent hill 1 eller 2.

Akkurat nok helse og kuler til å klare deg gjennom survival horror mens du sitter på kanten av stolen.

Gamle spill, men de har en kvalitet der.

Så ikke at du spurte etter online spill
Sist endret av Jerna; 18. mars 2021 kl. 13:09. Grunn: Tillegg
Sitat av Eplejus Vis innlegg
Høres ut som 7 Days To Die
Vis hele sitatet...
Støtter Eplejus!

7 Days to Die er som Ark med Zombier enkelt forklart, eller Minecraft med bedre grafikk og Zombier. Der kommer det horder med zombier hver 7 dag om jeg husker riktig, "romers" er spred rundt ellers men kommer større og større horder hver 7ende dag.
Sist endret av utepaanordnes; 18. mars 2021 kl. 14:58.