Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1737
Tenkte å skyte opp no stilnoct piller jeg fant i et medisinskap. Vil helst unngå å skyte altfor mye bindemiddeler men ekke slik at jeg er helt nazi på renheten så bare lurer på hva jeg kan gjøre for å renske opp littegrann av bindemiddlene.

Da kan jeg ihvertfall føle meg stolt og flink for at jeg har gjort noe som helst overhodet
Sist endret av Brynwev; 3. januar 2021 kl. 21:56.
Jeg må spørre, av nysgjerrighet: hvorfor skal du skyte dette?
Brynwev's Avatar
Trådstarter
27 8
Fordi jeg har hørt at det funker, har abstinenser, og er blitt ganske på nåla.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker acetonvask?
Brynwev's Avatar
Trådstarter
27 8
Det kan sjekkes ut.

Tenkte forøvrig å suge litt på pillene fordi drasjeringen skal visst bestå av blandt annent laktose. Når jeg sjekket ut innholdet i pillene var min første tanke at om laktosen er fjernet er det meste egentlig gjort.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For stein til å gjøre matematikken, men du kan kanskje, og se om det er verdt det?

1.2.1 Solubility characteristics
The free base of zolpidem is insoluble in water; zolpidem tartrate is slightly soluble in water (23 g/l at 20 °C), practically insoluble in dichloromethane, sparingly soluble in methanol [3].
kilde
Med mindre du er så absinent at du spyr opp alt, ville jeg spist dem på tom mage. Skjønner at nåla frister men de tas godt opp i kroppen oralt.
Brynwev's Avatar
Trådstarter
27 8
Hvis det er 23g/L så vil jo det så typ 23mg/ml og det betyr at jeg kunne fint pressa fire piller inni en sprøyte. Så vannløselighet skal ikke være no problem isåfall. (dog uti fra min utregning, noe en burde ta med en klype salt; matte har aldri vært mitt sterkeste fag)

Tror det der med sprøyte bruk er litt overdramatiserert. Har opplevd litt vondt i armen ved ett tilfelle og da hadde jeg skutt to stk bomullskudd fra 1 måned siden og skrap alt av rester fra et par skjeer. Kunne se at det lå bomullsdotter inni pumpa når jeg satte skuddet. Hadde litt vondt i armen i noen dager. Men det er jo også slik at hvis man får ting som ikke hører hjemme i årene inn så skal i utgangspunktet kroppen din skille det ut av seg selv så lenge det ikke blir veldig veldig mye.

Man skal være forsiktig, og for all del ikke holde på slik i lengden, men jeg tror det skal mer til for å ødelegge årene av slike engangstilfeller enn det som blir antydet
Det som er problemet er fargestoffet i pillene, det farger skuddet som melk etter flere filteringer. Pluss du ser ikke korn i fra pillen gjennom fargen. Gjorde det tullet der før, satt på dass og beina forsvant under meg av en pille. Var greit for å sovne fort, sittende på do.

s
Brynwev's Avatar
Trådstarter
27 8
For å oppdatere tok jeg alle de pillene jeg hadde liggende igår kveld og svelget dem på tom mage som ble foreslått her

Stilnoct er faen meg noe for seg sjæl ass

Tror jeg klarer meg med å svelge disse hah

Jeg har en rutine jeg gjør når jeg skal svelge piller at jeg alltid knuser dem opp og svelger pulver fordi jeg mener å ha hørt at dette skal treffe litt fortere P hardere på den måten

Stilnoct funka hvertfall dritbra, tok 5 min også var det et lite rush på rundt 10 min vil jeg si