Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1996
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jakken i skapet sine lommer begynner og bli fulle, skulle gjerne hatt en plass og gjemme tingene mine fra folk som bor i huset. Har dere noen bra tips?

Også er det noen plasser jeg kan kjøpe stash møbler i Norge? eller kanskje en PC case med stash room.

Alle tips blir satt pris på!
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ha stashet bak et galleri/bilde på veggen..
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har plass til cirka 27 snusbokser i bilde mitt hehe, å bilde er ikke engang stort
ta en hdd, åpne og fjern alt inni, stash stasjet, skru igjen skruene og plasser inni pcen,
Spørs på mengde og stoff men pulverposer under skosåler og i putevar. Plater i madrass, i tykke bøker som du klipper ut innmaten av sidene i utenom kantene som syntes fra utsiden når boka er lokka, i ventiler, under gressmatter, bak veggmøbler som bokhylle, skap, bilderammer og sånt.
Vet du at de stjeler? Jeg legger aldit ut noen feller for å teste om jeg skulle bli mistenksom, en flis her, en femtilapp der, bare for å kartlegge hvilken personer man har rundt seg.

I bukselommen på den nest nederste buksen som ligger sammenbrettet i klesskuffen din kanskje?

Får bare håpe at de du bor med ikke leser her inne da

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
eller kanskje en PC case med stash room.
Vis hele sitatet...
Har du en stasjoner pc kan du vel fylle en snusboks med greiene og legge den inni casen, spørs på mengde da.
Sist endret av utepaanordnes; 2. oktober 2020 kl. 18:09.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Vet du at de stjeler? Jeg legger aldit ut noen feller for å teste om jeg skulle bli mistenksom, en flis her, en femtilapp der, bare for å kartlegge hvilken personer man har rundt seg.

I bukselommen på den nest nederste buksen som ligger sammenbrettet i klesskuffen din kanskje?

Får bare håpe at de du bor med ikke leser her inne da



Har du en stasjoner pc kan du vel fylle en snusboks med greiene og legge den inni casen, spørs på mengde da.
Vis hele sitatet...
Hehe kjenner en kar som er sånn! Er ikke det jævlig slitsomt? Pleier du å buste noen på det liksom? Syns det virker så bortkasta ass. Han ga meg 5k å passe på som test og ingen er vel ikke så dum at man bare gir tilbake 4 når det ikke er noen mulighet for at noen andre har tatt dem? Ga meg to gram coke sa hold dette og ga meg skryt når jeg ga tilbake posen og sa at det var sånn han testa lojalitet på. Mener folk som bøffer gjør det ikke så åpenbart at sånne tester avslører eller?
Jeg la det inni en ullsokk som lå i sokkeskuffen. Eller bare bakerst i genser hylla feks.
Teip en pose bak vaskemaskinen eller legg den inni luka man kan bruke for å tømme den for vann. Når åpner man den luka liksom... Husker jeg alltid la røyken min der når jeg var liten.

Ellers teiper jeg alltid en pose med ekstradeler til f.eks vaskemaskinen bak maskinen, fordi jeg vet at det får ligge i fred der. Innholdet i posen kunne like gjerne vært noe annet.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lurt å tenkte lukt og år lykten stiger

Stæsj burde legges så høyt som mulig. Gjerne med ventilasjon som trekker oppover og ut av huset leiligheten. .

Feks oppi viften over komfyren.
Lager man en hylle der og sørger for å ha viften på bittelitt er man nokså trygg for bikkjer og så. Men de kan jo løfte de opp dit siden mange bruker den plassen som vet litt om lukt og hvordan den sprer seg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han ga meg 5k å passe på som test og ingen er vel ikke så dum at man bare gir tilbake 4 når det ikke er noen mulighet for at noen andre har tatt dem?
Vis hele sitatet...
Jo, noen er akkurat så dumme Eller frekke
Utendørs bruker å være en vinner. Med mindre du bor i Oslo sentrum. Fin metode om Onkel Blå skulle ta turen, og.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Over lampen, inne i en ventil, gamle sko som bare står på hylla, inni PCen, bak TVen med alle ledningene
UTE.

Hvis ikke ute er mulig så gjem sysakene så høyt oppe under taket som mulig. Dette for at grisehundene ikke lukter så mye oppover.
Sist endret av Alf; 4. oktober 2020 kl. 21:46.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Alf Vis innlegg
UTE.

Hvis ikke ute er mulig så gjem sysakene så høyt oppe under taket som mulig. Dette for at grisehundene ikke lukter så mye oppover.
Vis hele sitatet...
Snakk fint om hundene. De har ikke valgt yrket frivillig stakkars.
jeg kan ta av hele framsiden av pcen enkelt, får da adgang til hdd hyllene, cd hyllen og ssd hyller, episk gjemmested, brukte det til snus når jeg var rundt 13 for 10 år siden, og litt andre ting når jeg ble eldre snus og weed/hasj tørket veldig fort ut i min pc, kanskje ikke sånn for andre pcer, men vær obs på det. man kan også veldig lett lage fake bunn i undik skuffen og lignende, får kjøpt tynne bunner til skuffer på ikea i alle størrelser. gjemme oppi trenings pulver,
Anonym bruker
"Kjær Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjem det høyt for at bikkjer ikke kan markere. I en lampe, brannvarsler etc.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjemte en 2er en gang på rivo fant den aldri igjen å tro meg jeg har let.
Tja er bord med hemlige rom er vel en helt egen møbelkategori, men tror den er litt utenfor hva du hadde tenkt å bruke på det..
Kan jo være at en bruktbutikk skulle hatt flaks å få tak i noe i de baner men selv de vil vel ha betalt for hva det er hehe :P

Denne har nok ikke flest hemlige rom, men den er nok en av de peneste:


Så har vi jo denne som ser ut som om den kan romme en dobbeltseng haha:


Denne ser ikke sånn halvgærn ut:


Om du vil ha noe som er mindre kostbart og som rommer mindre så er det jo veldig mye som har døplass da, det er jo bare å finne ut hvor mye plass du trenger og hvor mye energi du har lyst å bruke på å finne det igjen..

Om det er snakk om kontanter\smykker\dokumenter og alt som man bør passe på men som man ikke trenger på timen så går det jo ann å ta ut et element i en høytaler eller løfte av lokket på en forsterker, eller kjøpe et nas og ha en disk inni og resten ting du vil passe på.. Er det noe som du trenger akkurat når du finner ut at du vil ha det, som feks medisiner du av en eller annen grunn ikke vil ha i medisinskapet, så går det jo ann å teipe de under en pult, midt under et bord, i ei sofa pute, under madrassa i senga di.. ja alle plasser som du kommer lett til..

Er det noe som virkelig er viktig og ikke ulovlig som du ikke trenger på timen er en bankboks også et godt alternativ.. eventuelt går det vel ann å ha en postboks og legge det inn selv eller sende det til seg selv.. men det er en mer jalla måte .. Ellers så har du vel en bod, kanskje en bil? kanskje en luke på badet dersom du har senka himligen og har spottter .. kjøkken innredningen er vel også full av små plasser .. osv .. eller bare kjøp deg en pult på ikea og teip det på bak skuffen eller noe ..

Det er vel ikke et spørsmål om et er noe problem å gjømme noe .. det er vel mer et spørsmål om hva du gidder å foreta deg for at tingen skal være skult og trygg..