Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 5722
Hva drikker dere når dere skal bli fulle fort?

(skrevet i fylla)
Drikker ikke!
SPRIT!
nuff said...
litt av et spørsmål og komme med da, men det må bli øll og sprit (veldig glad i "heimbrogg" )
Drikker vell kunn øl og pol cider nåh i det siste,
men for et par år siden drakk jeg en del hjemmelaga Hardanger-cider og det kicker som faen...
Vist faen spyr du av den til slutt, men har aldri noensinne blitt så fort og i det hele tatt så full som når jeg drikker harding cider...
Kan absolutt anbefales, eller hva sier du LoRd??
Blank tequila. (Smaker jo faen, men ... )
Tuta av en tequila flaske og skyldte ned med hjemmelaga cider for en stund siden... Det funka jo
Skjelden jeg har vært så dritings jaffal.....
ØL ØL ØL OG MERE ØL.. hehe..

Hvist du ikke liker øl noe godt så har jeg et veldig bra råd! kjøp 6 cider og 6 øl. start med en øl, drikk halve øl'a og skyll nedpå med litt cider, det er veldig bra syntes jeg, men pleier da og bare drikke øl.

Hot'n sweet er også veldig bra, anbefales i stor grad. Du blir i skikkelig dansehumør og er gira hele kvelden. Er du den typen som har lite penger så kjøp noe HB av din venn\kontakt og ta turen innom europris og kjøp noe hot'n sweet esens. River godt det også..

Lykke til!!
Er enig med Playboyn, bortsett fra det dere med øl da,
aldri skjønt at folk drikker det der..
Ekte nordmenn drikker sprit, vi er ikke tyskere, eller dansker,
vi sitter ikke helle nasjonen og drikker øl i lunsjpausen osv,
så hvorfor late som?
Drikk det du klarer av sprit på lørdag, så holder det for resten av uka!!
TYRKER!
Ikke shot, men bælm i deg. Bytt ut shotglassa med vanlige kjøkkenglass.

Sprit funker også, bare du blander det sterkt nok. 2 deler sprit og 3 deler blandevann ellerno.
Syntes det er ganske greit med øl. Du kan liksom bestemme hvor full du vil bli.
Når jeg drikker sprit så drikker jeg alltid litt for mye og poff så er jeg sørpa full, men det hender da med øl også..
har egentlig motsatt problem, har bestemt meg for at jeg ikke gidder og drikke meg sørpedritings, men når jeg liksom skal drikke forsiktig, så ender det med at jeg stikker utover, og liksom ikke er full nok, det kan være kjipere enn og bli for full.
Opprinnelig postet av Camilla
TYRKER!
Ikke shot, men bælm i deg. Bytt ut shotglassa med vanlige kjøkkenglass.

Sprit funker også, bare du blander det sterkt nok. 2 deler sprit og 3 deler blandevann ellerno.
Vis hele sitatet...
heheh.. du er hard på flaska merker jeg!
Opprinnelig postet av DrMatrix
Syntes det er ganske greit med øl. Du kan liksom bestemme hvor full du vil bli.
Når jeg drikker sprit så drikker jeg alltid litt for mye og poff så er jeg sørpa full, men det hender da med øl også..
Vis hele sitatet...
det er jeg helt enig i. man har såklart mer kontroll med øl.

øl er nais. spess ringnes og amstel
CB er bedre en hansa, elephantbeer, ringnes og amstel
Opprinnelig postet av DrMatrix
heheh.. du er hard på flaska merker jeg!
Vis hele sitatet...

Saken er at jeg drikker ikke ofte, men mye. Tåler en god del.
hadde jeg bare likt øl, så skulle jeg drukket dere under bordet,
synd jeg egentlig ikke liker noen form for alkohol lengre, men det må jo ned for det..
Drikk 96% så sier det fort pang! Kjøp en flaske med san fransisco drink mix ved siden av og noe annet blandevann, så er kvelden redda!
sprit er sweet, sier nå jeg.
De sisste gangene jeg har drukket, har det vært 96%. Er faktisk drit digg, med solo pluss. Blir MEGET fort full, er digg. må ikke drikke så mye på vorspiel, hvis du har planer om å fortsette på festen. Jeg trener en god del, og tåler derfor ikke så mye. Jeg pleier å ta med meg mye, og så heller jeg heller det jeg vet jeg kommer til å bruke over på en ny flaske. Går aldri over den grensa. Gjort det en gang for mye.

tequilla har jeg bare smakt en gang. Det var helt jævelig. Hver gang jeg ser en saltbøsse eller en sitro, blir jeg styggkvalm
Hvor mye betaler dere for en liter med 96%? Er sikkert litt forskjellig, men her som jeg bor koster det 300 kr literen.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Vanlig HB? 80,- eller no for halvlitern? Drue er jo en del dyrere da.
øøl

drikker bare det for det meste, holder meg unna himersen..
men skal det sjåttas er hot'n sweet digg
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hm.
Sprit og vin, men det blir nok bare vin i framtiden for meg for det ser ut til at eg blir litt rar av sprit. Voldelig på en ikkje-andre-påførdende-skade-måte. *huff*
Øl suger.
HB! karsk og brusblanding
Full fort? Skikkelig fort? Spiser noe som påvirker levra litt, og bøtter innpå med sprit.

Kanksje ikke så sunt, men fort full blir jeg...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sett ei flaske med 96% drue på kjeften å tving det ned, sjukt er det, men du blir nok fort full...
Uansett foretrekker jeg øl når jeg skal drikke (blir så aggresiv av sprit )
Funker ikke øla bra nok, kan du prøve å drikke med sugerør
Er ikke helt sunt å drikke 96% reint da... Smaksløkene på tunga kan bli ødelagt hvis du drikker 96% rent over lengre tid...
å drekke 96 er for mange noe man ikke gjør "over lengre tid" og heller ikke for å kose seg, så tunga overlever sikkert... pleier det iallefall....
Opprinnelig postet av z0py3r

Sett ei flaske med 96% drue på kjeften å tving det ned, sjukt er det, men du blir nok fort full...

Uansett foretrekker jeg øl når jeg skal drikke (blir så aggresiv av sprit )

Funker ikke øla bra nok, kan du prøve å drikke med sugerør
Vis hele sitatet...
funker det noe bedre med sugerør?
Drekker alltid øl. Ringnes. Som smaker dritt. Siden sprit er pokker så vanskelig å få tak i. nuff said
Opprinnelig postet av dfs


funker det noe bedre med sugerør?
Vis hele sitatet...
nei det er bare piss!! det har ikke noe å si jeg har hørt at hvis du drikker opp ned med sugerør i badestue(basstu hvordan skriver man det a?) så blir man jævli drita , men det er bare tull!!

hvis du skal bli full fort på øl kan du lage noe som heter hurricane
det er ikke så vanskelig. du tar en halvliter plast flaske, brenner ett hull i flaska (langt nede på flaska) fyller opp flaska nesten full mens du holder for hullet deretter tar du flasken til munnen og drikker, pass på å sug ut lufta av flaska, så slipper du hulet og det dannes vaQm eller no og ølen renner fort som faen ned i halsen!! hvis du gjør dette blir du fort full for da får du i deg så mye veldig fort..

det er "lit" fjortis men hvem hakke vært på fjortis fylla
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av dfs


funker det noe bedre med sugerør?
Vis hele sitatet...
Om det funker bedre? tja, du får jo i deg ølet MYE fortere enn om du bare drikker det vanlig da. Poenget er ikke at du skla drikke ølet ed sugerør, men å bruke sugerøret til å få luft ned i ølflasken mens du drikker, da vi jo ølet renne mye fortere ut av flasketuten.

Du må ha et sugerør med knekkpå, sett det i flasken og brett den korteste enden ov kanten slik at det kommer luft inn, hold det der med fingrene, så kan du prøve å sette flaska på kjeften...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vil man bli full: HB eller polsprit (helst noe fra 40%-96%)
Vil man "nyte": Øl eller vin
Vil man bli full billig: Hjemmebrygga vin, øl, hb, eller cider

bli full på cider? er det ikke 2% eller noe? da skal man drikke 20 liter eller noe...
og det kan sikkert bli fort dyrt .--.--.
det er jo forskjell på prosenten da! Nå snakker du om lettcider.
en venn mekka cider på 17%.. smakte mer vin da... men uansett
Tom mage + en neve salt + Ren 60% + plenty shotteglass + appelsinjuice + noen som kan hjelpe deg å ringe ambulans når du trenger pumping. (viktig)

Men ærlig talt det er liten vits i å prøve å bli full fortest mulig? Hadde varit mer skojigt at veta hur man holder seg god og full lenge uten att bli altfor urven...
Opprinnelig postet av randy


badestue(basstu hvordan skriver man det a?)

Vis hele sitatet...
Det skrives badstu

Moose-milk:
- Masse vanilje is
- Litt melk
- en del rom
- en del whiskey (tror jeg)
+ en del andre greier.. (malibu, bailies, wotever)

dette skal røres no sinnssykt til det blir softice with a twist

Hvis noen har en fungerende oppskrift på moosemilk, post den!
Ellers er det bare å helle på med det du måtte ønske av tilsetninger.. (det er isen som er viktig).
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sprit gele må jo bare være konge, har faktisk aldri prøvd det selv, men synes det høres ganske sykt ut. Noen som har noen opplevelser med dette?
Jag har spist spritgele, men det var ikke noe stort. Det var bare Hammer (pol vodka) å det er jo pinglete. Ta deg heller ett shotteglass.
96 er slett ikke farli. Jeg å ett par kamerater drakk 5-6-7 (eller noe sånt) tilitersdunker å vi lever i med smakløkene i behold. Brukte lang tid på det da...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av RoadKill
Jag har spist spritgele, men det var ikke noe stort. Det var bare Hammer (pol vodka) å det er jo pinglete. Ta deg heller ett shotteglass.
96 er slett ikke farli. Jeg å ett par kamerater drakk 5-6-7 (eller noe sånt) tilitersdunker å vi lever i med smakløkene i behold. Brukte lang tid på det da...
Vis hele sitatet...
Næsj, 96% har jeg shotet siden jeg gikk på barneskolen... Det som er gøy er jo å prøve nye ting
Enig med deg z0py3r! Det som er gøy er å prøve nye ting!!!

Og "sterk-og-nitti" (96%) er ikke no kult! Det er bare sterkt! Da er det mye bedre å blande det ned til 50-60% og bare helle innpå! da slipper du også utgifter til blandevann! da blir du skikkelig dritings og ikke dårlig!
Speaking of new things...
Alkohyl intravanøst? Prosent isteden for promille
Better than thou.
Et godt gammelt Steve O triks det der. Kan se det på den steveo filmen som florerer ute på nettet for tiden.
så lite sofistikerte dere var da! nei, takke meg til 8 år gammel bacardi og cola på boks, da får du cuba libre, som er verdens nest diggeste drink. hvis du virkelig slår på stortromma, noe jeg desverre gjør alt for ofte, så kjører du long island ice tea, og ikke sånn essens shait, du mekker alt fra bånn.

oppskrift long island ice tea:
2 cl tequila( jeg bruker jose cuervo, synes den er digg)
2 cl cointreau( *sikle* )
2 cl vodka( absolut duger )
2 cl rum ( brun bacardi er et møst, synd de ikke bruker det i norge, hvis du får tak i 151 proof bacardi er du virkelig heldig, men da må du til usa...den er 75% alkohol :] )
2 cl gin( gordons )
sweet and sour miks, vet ikke hvor du får kjøpt det i norge, kjøper fra usa jeg :] uansett, den skal fylle nesten hele glasset, slik at du har plass til 2-3 cl cola på toppen

putt alt i en longball glass, som fra før er fyllt med isbiter...NAM!!

topp gjerne med en lime på kanten av glasset.

NB: denne drinken skal IKKE shakes, skal bare røres lett, hater n00b bartendere som shaker long island'en min

dette er verdens diggeste drink, fjellbekk, manhattan, cosmopolitan osv blir bare ball i forhold.
Du har stil, veggiss... Virkelig
ahhh...kom på en drink til her nå som det lider mot lørdagskveld, malibu dew!! DET er namm det, litt søtt, men fin drink å begynne med.

4-6 cl malibu rum
mountain dew( amerikansk brus brygget på druer, regner med carlo kjenner til den, sinnsykt digg hvertfall )
isbiter

et par sånn før du begynner på long island'en, da er kvelden redda :]

ps: så at det var en drinker tråd her, men gadd ikke dra opp den da den var så gammel
Alt som lukter av malibu i er hemskt godt...
Ble lettere hekta på kokkosnøtt-rom under en utenlands tur.
*mimre*