Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 566
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har to ganger fått anfall på lyrica det siste året. Ligger å rister på bakken, folk får ikke liv i meg, skummer ut av munnen osv. Noen som vet hvorfor?
Du nevner jo ingenting om hvor mye du tar eventuelt da :/ Men det høres jo voldsomt ut som od av noe slag.
Doser? Daglig bruk? Var det i kombinasjon med alkohol eller andre stoffer?
Jeg går på anbefalt maxdose med Nobligan depot tabletter pga av en ryggoperasjon som faila. 400mg, Kombinert med 40 timer uten søvn, ga meg et liggnende anfall som deg hørtes det ut som.

Jeg husker bare at jeg satt på trikken og plutselig våknet til i ambulansen. Bevissthetstap, skjelving, skum ut av munnen, skulder ut av ledd og et lite brudd der skuldern gikk ut av ledd. De kom fram til at det «eplepsilignende anfall, som mest sannsynlig var forårsaket av kombinasjonen med høy smertestillende og lite søvn.». Jeg lå på sykehuset i 3 dager fordi jeg skulle testes for alt mulig. Nå nevner ikke du dosering, men hvis du tok en høy dose, kombinert med lite søvn, så kan det jo skje. Eller at du rett og slett har eplepsi uten å vite det kanskje? Jeg vet ikke selvfølgelig, men vær forsiktig! Har du muslinger til å Snakke med fastlegen din om det?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dosene har vært alt fra 1000mg til 3500. Har alltid hatt bra søvn før jeg har tatt de, så utelukker det.
Kun lyrica alene..