Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 861
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har 2 lapper på 120ug hver. Ønsker å innta 150ug, altså 1 + 1/4 lapp. Lsd´en er fordelt ujevnt på lappene så jeg må ty til volumetrisk dosering på den ene lappen. Problemet er at jeg har ikke tilgang på målepipette...

Det jeg lurer på er om jeg kan fylle et helt shotglass med vodka, legge en lapp oppi, og la stå i 24 timer i kjøleskap. Så sette shotglasset + 3 indentiske shotglass ved siden av hverandre og fordele like mye av "lsd-vodkaen" i hver av disse glassene? I teorien så skal jeg få grovt sett ca. 30ug i hvert glass, men grunnen til at jeg spør er fordi jeg er veldig usikker på om så lite aktivt stoff (120 ug lsd) løser seg opp jevnt i så mye væske. Jeg skal så klart røre om, men er likevel usikker. Liksom at 0.12 milligram av et stoff skal fordele seg jevnt i 40ml væske høres litt mistenksomt ut... Noen som har noen innspill eller har prøvd dette?

Det er en hastesak fordi jeg skal ta lsd i morgen
Drar du innom et hvilket som helst apotek får du kjøpt sprøyter som enkelt kan brukes for volumetrisk dosering.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lsd´en er fordelt ujevnt på lappene
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er dette en gammel myte, da LSD ikke dryppes på lappene men et helt ark med lapper blir dyppet i LSD.
Sitat av En deling Vis innlegg
Såvidt jeg vet er dette en gammel myte, da LSD ikke dryppes på lappene men et helt ark med lapper blir dyppet i LSD.
Vis hele sitatet...
Dette kommer jo helt an på om kilden (eller et par hakk opp i kjeden) til TS har fått tak i et glass med flytende LSD og dryppet selv.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av En deling Vis innlegg
Såvidt jeg vet er dette en gammel myte, da LSD ikke dryppes på lappene men et helt ark med lapper blir dyppet i LSD.
Vis hele sitatet...
Det har jeg aldri hørt om men mulig det har blitt sånn. For 15-20 år sida hadde jeg noen lapper fra Tyskland som jeg fant i kjøleskapet etter mange år, da kunne jeg skimte dråpene på blotterne fordi arket og evn dråpene var tørka inn.
Ha i bakhode at hvis du blir solgt en lapp som skal inneholde 120mcg syre, så er det nødvendigvis ikke 120mcg virkestoff i den. Men framgangsmåten din er vel helt ok.
I de senere tider er det enormt mye mer sketchy lapper mtp. Hvor jevn doseringen er, nettopp fordi det er blitt enkelt å kjøpe flasker med LSD på darknet. Men tradisjonelt sett så har digre ark, og hundrevis av dem, blitt lagt i bløtt av få større selgere. Dette går bakover så lenge frimerker har vært symbolet på LSD. Siden man ikke vet alltid i disse dager er det lurt med volumetrisk dosering, og jeg synes det er en slags ansvarsløshet/ latskap å gå halve veien, ved å tenke på volumetrisk dosering, men ikke gidde å bruke 0-20kr på sprøyte. Angående hvordan LSD blandes ut i væsken: Volumetrisk dosering er enormt godt utprøvd og det skulle være et lite mirakel om nettopp din LSD ikke skal blandes ut jevnt såfremt du rører en fem minutters tid.
Sist endret av Relevant; 26. april 2021 kl. 12:55.