Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2448
Noen her som liker å blande ulike urter i jointen? Hørt at lavendel kan funke bra.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Liker det ikke, men har blandet persille med bønne et par ganger. Det funker.
Det gjør jeg kun om jeg er skikkelig nøden på å ta meg en blås uten mulighet til å kjøpe tobakk. Har prøvd litt av hvert, og synes det ikke var noe særlig godt for min del. Av det jeg har prøvd er det vanlig svart te (sånn man kjøper løs, IKKE i poser.) Som jeg likte best.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Damiana funker. Denne gir også en svak rus i seg selv som minner litt om cannabis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Damiana funker. Denne gir også en svak rus i seg selv som minner litt om cannabis.
Vis hele sitatet...
Interessant. Må absolutt prøves! Vil du si at damiana er verdt å putte i jointen eller er det best å bare egentlig røyke rein weed?
Lavender inneholder ett terpen som heter Linalool man også finner i cannabis og virker avslappende på kroppen.
Rosmarin inneholder ett annet terpen igjen som heter α-Pinene som også finnes i cannabis (og barnåler)

Er forsåvidt en del urter man kan bruke, men det er jo forskjell på hvor harsk den er for halsen, smaken/lukten på røyken og slike ting.
Mange av de har egenskaper som ligner weed, feks at man blir mer avslappet eller mer våken.
Du kan jo også blande noen typer og lage egen urtemix basert på om du ønsker å slappe av eller ikke.

Google "røykbare urter" eller "smokable herbs" så dukker det nok fort opp en del forskjellig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har testet lavendel før, funket fint, men ble litt sterkt for halsen.har også prøvd litt andre, men favoritten er firstone, kan kjøpes på www.oslomist.no den er sykt mild og fin, bedre enn greengo og andre tobakksalternativer etter min smak. andre som har prøvd den?
Det er mange fine urter som kan røykes. Blå lotus er helt fantastisk. Damiana som nevnt, roser, lavendel, peppermynte, mullein, klip dagga, pasjonsblomst, sitronmelisse, burot, rosmarin og salvie kan alle røykes. Jeg røyker ikke cannabis, men lager meg ofte en lotusjoint med ulik blanding av urtene nevt over.
Har testet Damiana, den fungerer bra, men gir visst noen giftstoffer ved forbrenning som man ikke ønsker, https://mynextvape.mystrikingly.com/...ld-be-aware-of

Av de som Dr.PsyceliumX nevner er jeg enig i alle fungerer utenom Pasjonsblomst og Mullein, Rosmarin og Burot har jeg ikke testet.

Bestilte ett par pakker Oslomist for å teste, men må si at det meste jeg er blitt anbefalt av te ikke har fungert i noen særlig grad. Jeg må ha mest mulig mild blanding for halsen min.
fikk hentet oslomisten idag.røykte nettopp en feit en sinnsykt deilig!!!mest behagelige jeg har blandet med noengang! til og med dama kunne røyke den,hun klarer ikke å trekke ned vanligvis..blandet 40/60 weed te
Sitat av middlemanking Vis innlegg
fikk hentet oslomisten idag.røykte nettopp en feit en sinnsykt deilig!!!mest behagelige jeg har blandet med noengang! til og med dama kunne røyke den,hun klarer ikke å trekke ned vanligvis..blandet 40/60 weed te
Vis hele sitatet...
Hva heter produktet?
Sist endret av ChromeRose; 7. januar 2023 kl. 12:26.
Sitat av ChromeRose Vis innlegg
Hva heter produktet?
Vis hele sitatet...
De selger visst bare en type.
Ja, så bare en type der, first one. Har brukt denne hele helga..fungerer veldig veldig bra, ny verden å kunne røyke sammen med dama og veldig mild for halsen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nå brukt firstone teen hele uka, mye bedre i halsen enn jeg pleier og er kjempe myemer behagelig å røyke. Prøvde en med tobakk igår, føltes skittent og ekkelt ut hehe.kan aldri se for meg å få tilbake til tobakk som blanding igjen
▼ ... over en måned senere ... ▼
6+ på OsloMist FirstONE, beste jeg har blandet med noen gang! :-)