Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1804
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg bare lurte på en alternativ inntaksmåte med hasj på utenom. Akkurat nå så er det ikke aktuelt å røyke pga sår hals. Vil egentlig ha minst mulig styr så orker ikke lage noe kake/brownies f.eks

Vil det å spise hasj eller rett og slett bare ha det under tunga (og tygge) funke fortere enn å spise det? Piller funker som regel hurtigere under tunga så lurte på om det samme gjelder hasj??

Takk på forhånd.
Anonym bruker
"Rik Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
nei, det må varmes og bindes til fett
Anonym bruker
"Rik Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Frister ikke så mye å lage noe sjokogreier akkurat nå tbh. Har ikke ingrediensene som trengs heller akkurat nå.

Vil det være helt eller delvis bortkastet å spise det? Hadde nylig en 0.3g i munnen i ca 20 min og tygde en del og deretter svelgte jeg det.

Hasjen er myk konsistens på. Vet ikke om det har noe å si.(bedre opptak i kroppen da kanskje?)

Takk for tips
Nei det vil ikke fungere. Du kunne malt opp hasjen til mel og sniffa det, og det hadde funket omtrent like bra. Om du så hadde tatt virkestoffet i hasjklumpen, putta i en sprøyte og skutt det så hadde du ikke blitt rusa. THC-A som er i hasjen MÅ gjennom en varmebehandling for å gjøres om til aktiv THC. Søk decarbing thc for mer info. Du kan muligens bli rusa om du putter hasjklumpen i ovnen først, men da ville jeg anbefalt å løse opp hasjen i matolje, som du kan ta et par dråper av på tunga fordi thc-en binder seg til fettet i olja og tas bedre opp.
hva med skakkao? Det er fint til sår hals. Bare smelt det i litt smør eller sakte kok i litt melk og fløte og lag kakao Noms
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har spist hasj rett ut fra snusboksen og kan bekrefte at jeg ble balle fjern. Kanskje jeg hadde mye fett i magen idk
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da vet jeg bedre til neste gang. Visste ikke at hasjen må varmebehandles på forhånd. Tusen takk for svar.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan lage tincure med hasj/weed og alkohol.
Bare å dryppe under tunga (for raskest opptak) eller blande inn i forskjellig mat/fett for mer edibles effekt.
Hvis hasjen er produsert med varme så trengs ikke det. Men mye hasj som jeg kommer over for tida er iceolator hasj, og den må decarbes. (Varmes).
Anonym bruker
"Kjær Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fullt mulig å lage en tinktur for så å ta denne under tunga. Jeg lagde en gang med 60% sprit fra polet og tok det under tunga, svei som faen men ga absolutt funk. Det går an å bruke glycerin isteden for etanol, noe som sikkert er mer behageligere.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gør det drit enkelt: Smør/olje på en skje, med hasjklumpen inni. Sitt med lighter unner skjen til hasjen løses opp i oljen/smøret. Bland det i en yoghurt.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
THC-A som ligger i hasjen må aktiveres(varmes) så den blir til THC (det du blir skækk av)
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg hasjen i ovnen på 115 grader i en time. Lab testing har bevist at dette øker potensen med 30% og det aktiverer THC'en. Da kan du spise det rent og bli skamfjern, eller blande det med smør i en kjele på laveste varme til det blir helt blandet så kjøler du det ned til smør igjen i frysa. Da kan du smøre det på skiva, eller lage mat med det.