Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1241
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tittelen sier det meste, å ingen moral (spør for en venninne)
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skytes!*******
... lol xD ... det der hørtes ut som en dårlig dårlig ide.. alt sammen.. kan dere ikke finne noe annet å leke med ? .. .. men av det jeg har sett av dokumentarer etc .. så pleier de fleste å starte med opiater som de snorter.. Så om du\ho? på død å liv skal ha det i seg, så går det vel ann å lage ei tynn og lita stripe, finne et stort sugerør og snorte det og se hvordan det funker? (men nei, jeg er ingen lege og jeg har aldri prøvd å ruse meg på noen opiater, har vel nesten ikke fått i meg noen i det store og hele. så jeg vet ikke..)
Det er ett spørsmål som ikke har en fast fasit. For det første så varierer kvaliteten på heroin som selges rundt om veldig, for det andre så er det veldig individuelt hva man tåler av forskjellige stoffer og etter min erfaring så gjelder dette spesielt for opioder. Skyt langt under en 0.1. Spør du meg så hadde jeg tatt godt under 0.05 også bare for å se... man kan alltids ta mer, men ikke mindre som man sier... Prøv dere forsiktig frem med lave doser, det gjelder forsåvidt alle droger man ikke har erfaring med.

At det veldig ofte er en dårlig ide å begynne med heroin gidder jeg ikke engang ta opp, for det er noe de fleste vet, men hvorfor begynne å skyte før man i det hele tatt har testet stoffet? Det blir som å løpe før man kan gå og er en dårlig ide. Blodforgiftning, infeksjoner, livslang avhengighet, overdoser og generelt ett helt for jævelig ræva liv er det man risikerer, ihvertfall for noen som begynner å surre med sprøyter og opioder uten å vite hva faen de driver med. Test nå for helvetet å røyke dritten en liten periode før dere eller hvem faen begynner å skyte i det minste? Dette er ikke en moralpreken, det er en velment advarsel. Lykke til og kos dere
Det er ikke for ingenting at alle verdens heroinister fraråder heroin mens brukere av det meste andre ting anbefaler andre ting

Hadde ikke tatt mer enn 50-70 mg
Ikke undervurder dette kan være nok med 0.05. Tatt 0.10 to sister gangrene det var digger men så blir jeg ekstremt dårlig og spyr innen 2 timer og det er ikke sånn en gang få det ut så opp og hopper igjen. Nei så dårlig at jeg må ligge på magen ihjelsvett og holder meg for å spy flere timer. Hasjtrekk kan jeg bare glemte ti hanger være da og.

0.1 har Aldri vært for lite for meg men ppga det har blitt litt mye så tar jeg 0.05 først for test. Er det litt lite vente jeg to tre timer og tar 0.07.

Håper du er forsiktig dette Dreper folk vær dag PGA ustabil renhet.
Og jeg som advarer vet hva jeg snakker om har injisert alt mulig rart men heroin skal du passe på.

Lager to smeller om ganges da vekta mi ikke er så god på 2. Decimal. Funker 0.06 -07 tar jeg da 0.13 of 2ml vann dear opp ogstikker nåla I en annen pumpe og deler halve I hver.

Og Forresten ikke "spar" på at du handler mer en du skulle for Rabat aldri kjøp mer fordi du er tom og ikke la dette bli en vane. Selv sproytenærkis men most speed og en sjelden opiatmix men aldri hatt mer en tre dager. Jo en uke da dreit jeg of spøy mens jeg grein samtidig. Har du aldri bruke nål så røyk det eller stamp I ræva. Er du ikke enig med meg så gi en god grunn til at noen skal skyte heroin? Nettop
Sist endret av Bluesky_; 5. oktober 2020 kl. 11:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg. Jævla autocor
Du får kjøpt Oxy på deep web innenlands, bedre at en betaler litt ekstra og vet hva en får en at en risikerer å få fentanyl el.