Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1555
Har brukt benzo (rivotril), diazepam (valium 10mg) og alk nå. Ikke alltid alt på engang. I det siste når jeg har sovet og våknet har jeg ikke vist hvor jeg var i sånn 5-10 sekunder. Ellers har jeg trodd at jeg var en annen plass. Og jeg har sett folk inne på rommet når jeg våknet. Men muligens det også var en drøm. Jeg vet ikke. Dette har skjedd de siste 3-4 dagene.

Også har jeg også drømt inni i drømmen min om det gir mening. Og inne i den drømmen har jeg også våknet opp helt forvirret. Av og til ikke vist hvor jeg er. Hva skjer med meg? Er det bare ''Benzo mareritt'' som noen kaller det? Begynner og bli litt bekymret faktisk. Men ellers når jeg ''kommer til meg selv igjen'' er alt fint igjen. Dagene og alt går bra. Hva skjer?

Noen som vet? Takk for svar på forhånd.
Sist endret av Smule09; 28. september 2020 kl. 13:35.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd lignende ting selv. Jeg har også brukt benzo og alkohol men kan ikke huske om de drømmene og marerittene har kommet i rene perioder eller påvirket, men sannsynligvis påvirket. Om du trapper ned på bruken vil det nok bli bedre etterhvert
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme her. Bruker jevnlig benzo, men dette kan komme uansett om jeg har tatt noe den dagen eller ei
Det kan høres ut som søvn-paralyse. Har opplevd lignende når man tuller for mye med alk/benzo/gaba druqs.
Aldri opplevd på benzo, men på remeron-s skjedde det så ofte at jeg måtte slutte.