Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1071
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har brukt en del amf den siste tiden, en kompis skulle kjøpe til meg og kom tilbake med dette (skal legge ut bilde)

Vet ikke helt synes ikke det ligner på noe av det jeg har prøvd tideligere, vanskelig å beskrive fargen (brun,oransje,gull) konsistensen er veldig merkelig, det er veldig mykt som en gjørme men vanskelig å hakke opp, noen tanker?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser ut som heroin, men vist det er mykt så er det sikkert ikke det.

Hva lukter det?
Sist endret av Alge; 9. april 2020 kl. 02:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk noe lignende som var meth som ikke var tørka enda. Gikk på en skikkelig smell..
typisk meth dominant speed farge. vet noen vil si at, farge har ingen sammenheng med type og effekt. Sant i teorien- men det jeg har erfart de 5ish åra jeg har vært "inne i det" ifht amf og miljøet rundt det, er at slik speed som regel er meth og som regel ikke vanlig amf. Den typen speed man blir 2 netter våken av et par streker. Ofte lukter det veldig (start)gassa eller bensin/maling aktig, men det varierer veldig og kan ha mange flere typer lukt. Er den kjøpt av noen som utseendemessig tydelig har noen år med bruk bak seg, mangler en tann eller østblokk mafia eller andre "pushere" som selger mye rart er det enda mer sannsynlig. Men har også fått dette tilbydt av "vanlige" dealere. Prøv den men vent til du vet at du har to tre dager fri.
Sist endret av Bluesky_; 9. april 2020 kl. 02:32.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grøss ikke ta det
Forresten ta helst en drop fremfor sniffe/sprøyte når det er sånn speed da den gjerne ødlegger nesa en god stund feks
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Forresten ta helst en drop fremfor sniffe/sprøyte når det er sånn speed da den gjerne ødlegger nesa en god stund feks
Vis hele sitatet...
Jeg droppa meth som var får blaut til å sniffes. Aldri igjen, bomma nå så inni helvette på doseringa. Men det er meg.. :P
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
vent til du vet at du har to tre dager fri.
Vis hele sitatet...
Amen! Om det et meta du har fått taki, så kan du bare glemme søvn i lang tid fremover selv om du bare skal prøve en liten drop/liner.

Anbefaler drop om du prøver det. Merker selv hvor ødelagt nesen, tunga og svelget blir etter noen få linere meta.