Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 660
Kjøpte meg telefon for TO dager siden og veltet en 5kg vekt på den i dag. Problemet er at skjermen er uresponsiv, men skjermen knuste ikke, den sprakk ikke heller så det er INGEN tegn til skade annet enn at skjermen er uresponsiv. Er det mulig å levere den tilbake og dra en liten løgn om at den bare sluttet å funke for å få en ny en? Eller må de sende den inn til produsent, få den sjekket der og så EVENTUELT få en ny en? Ugh første gang på 10 år med smart-telefon dette har skjedd meg også skjer det med en dyr helvetes telefon
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Kjøpte meg telefon for TO dager siden og veltet en 5kg vekt på den i dag. Problemet er at skjermen er uresponsiv, men skjermen knuste ikke, den sprakk ikke heller så det er INGEN tegn til skade annet enn at skjermen er uresponsiv. Er det mulig å levere den tilbake og dra en liten løgn om at den bare sluttet å funke for å få en ny en? Eller må de sende den inn til produsent, få den sjekket der og så EVENTUELT få en ny en? Ugh første gang på 10 år med smart-telefon dette har skjedd meg også skjer det med en dyr helvetes telefon
Vis hele sitatet...
Innen 7 dager kan den gå under DOA (dead on arrival).
Synkende
sinkpad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Innen 7 dager kan den gå under DOA (dead on arrival).
Vis hele sitatet...
Ok interessant. Får stikke innom butikken i morgen med lua i hånden og spørre om en ny!