Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 952
"Rockens redning", hevder noen.
Hva synes dere?
Better than thou.
Jævlig kult spør du meg. Likte igrunn White Bloodcells bedre enn Elephant, syntes faktisk melodien på to av sangene på de to skivene var nesten helt like. Men uansett, heavy fett IMO. :]
nFF Marshall
morten's Avatar
I like. Har ikke hørt så mange av sangene fra det forrige albumet, så kan ikke gjøre meg opp noen mening om hvilket av albumene som er best. Men jeg sier som carlo: Jævlig kult.
White Blood Cells var konge, og jeg var redd for at White Stripes ville skuffe denne gangen. Det gjorde de absolutt ikke, og jeg syns Elephant faktisk er enda bedre enn det forrige.
Om White Stripes er rockens redning? Vet ikke, rocken lever i beste velgående mener da jeg
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Jeg digger white stripes, har kun hørt elephant tho! visste dere at ikke noe av det de lager er miksa på pc?
Det står i coveret, ja. Faktisk er det kun brukt stæsj fra 60-tallet, mener jeg å ha lest en plass (ikke rekvisita selvsagt, men miksere og slikt som man har i et platestudio...)
Jepp. Rulser alt!.. Selv synes jeg forrige album var bedre, men
Jeg liker det ikke.
Er bare en sang jeg liker, fell in love with a girl, resten syns jeg er litt for daft :/
Finns nå fler enn 2 album då De Stijl e best, men alle e bra

de sier selv de spiller blues punk, så blir de rockens redning....vet ikkje eg...
er litt enig i hva arisnaub sier, men jeg liker den nye plata jævli godt.... kanskje pga jeg er drita i dette øyeblikk, kanskje ikke.. kommer tilbake med mer imårå... tudelu
Noen som har billetter til overs til onsdagens konsert eller? Den ble jo for sojte utsolgt på 3-4 dager. White Bloodcells er mitt favoritt album, med De Stijl på en god andre plass. Alle 4 albumene er forøvrig rimelig bra.
Elephant er litt mindre popa en det forrige. ikke at detforrige var det, men den nye er enda mindre...
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvordan var konserten da, hvis noen av dere var på den. Så den fikk grei kritikk i vg og db, men det trenger jo ikke alltid være sannheten.

Syntes Elephant er rått jeg
Better than thou.
Har noen gode venner som var på den og de sa den var helt rå!
nFF Marshall
morten's Avatar
Gah, skulle vært der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg sier bare en ting: "Thee Michelle Gun Elephant", Japans svar på the white stripes!
jeg syns også at det er kjempe bra har bare elephant, noen som har den\de andre?
har bare høyrt white blood cells, og den er svært bra i alle fall.
Kult image osv. De er rå
gi meg en pm om noen kan uploade til meg... eller gi tilgang til deres ftp.