Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 787
Er det noen spesiell teknikk for å gjøre det i nero?

Er det bare å lage en data cd med mp3er på?
Ja, skulle da være det...
Trådstarter
Thanks...Da provar me da
Opprinnelig postet av blaZin^
Er det noen spesiell teknikk for å gjøre det i nero?

Er det bare å lage en data cd med mp3er på?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis det dummeste spørsmålet på lenge. Mente du å brenne en vanlig Audio CD fra MP3er, kanskje?
Trådstarter
du er ikke så jævla fin du heller da!

jeg mente å brenne MP3 CD som det så fint står i overskriften.

AudioCD-MP3CD----Not the same shit

Jeg skal ha en cd som jeg kan spille som mp3 cd i dvdspileren min som tar mp3cder. Got it?
nFF Marshall
morten's Avatar
Da velger du bare CD-Rom (ISO) i nero, og så legger du over sangene. Det skal da funke helt fint, hvis ikke dvd-spilleren din suger

Forresten: Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Og det er hrafnidr et veldig fint eksempel på der
Master debater
Dekilaz's Avatar
Brenn inn mp3ene på en cd - og vips! Vanskelig? Skjønner godt hva hrafnidr mener
Trådstarter
Opprinnelig postet av Dekilaz
Brenn inn mp3ene på en cd - og vips! Vanskelig? Skjønner godt hva hrafnidr mener
Vis hele sitatet...
Artigkaren selv jo...=)

Jeg var ikke sikker på om det bare var å slenge de inn på en vanlig ISO cd eller om det var en spesiell måte å gjøre det på.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Artigkar kan du være selv.
tror du blir nødt til å finishe plata. vist ikke har jeg opplevd at spillerne ikke skjønner hva som er på plata..
nFF Marshall
morten's Avatar
Du pleier mao å la være å finishe plata, hva er logikken i det? Hvor ofte slenger du på mer data på en cd?
spellingnazi
canonix's Avatar
morten, forskjell på finishing av sessions og finishing av CD.