Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 767
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Hei.
Hvis jeg skal spille f.eks. MW3, MW2, CS:S, Minecraft osv, snurrer jeg bare rundt uten kontroll. Det oppfører seg fint i menyene, men ikke når spillet starter.
Det skjer ikke når jeg spiller Skyrim.
Har prøvd å reboote.
Skal på LAN i morra, så trenger hjelp så fort som mulig!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Skjer det med alle muser? (jeg vet du har flere)

Prøvd å reinstallere driveren til musa?

Håper du får det fikset.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Har prøvd med forskjellige, har reinstallert drivere også.
Sist endret av KSF; 28. juni 2012 kl. 19:28.
Har du prøvd en annen USB-port? Lite sansynlig, men prøv for sikkerhetsskyld
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Har byttet USB-port ja.
Har du en game pad, joystick eller lignende tilkoblet PC'en din? Koble den ut når du skal spille FPS-spill.
Er ikke acer pc? har lest andre har hatt dette problemet.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Nei, det er ikke en Acer.
Har startet den i safe mode nå, det fikset alt.
Har ikke fått verken On-screen tastatur eller fysisk til å funke, musa funket heller ikke før nu.
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Er usikker på om dette kan funke, men om du har tegnebrett/tablet så kan det være programvaren til den som ødelegger.
Jeg har iallefall opplevd at programvare og driver som hører til tegnebrett/tablet greier å f**ke opp musa i diverse spill. :L
Sist endret av WriteXRiot; 28. juni 2012 kl. 21:48.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Eller to sett med drivere kan fucke heftig opp. Jeg bruker 2 stk mus på pcn min, og de krangler som faen!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Har ingen tegnebrett eller joystick koblet til. Jeg bruker bare den ene musa, den andre bruker samme sender som tastaturet.
Støtter ferskvann sitt forslag, det skjer ofte med meg, men kun når Flykontroll eller Joysick er tilkobla..
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Har ingen tegnebrett eller joystick koblet til. Jeg bruker bare den ene musa, den andre bruker samme sender som tastaturet.
Vis hele sitatet...
Jeg har også opplevd at disse krasjer. Har du prøvd å fjerne ALT som har med tastaturet å gjøre, så boote opp og sjekke om det er slik uten tastaturet og driverne til dette?

Begynner å bli tomt for forslag nå, men at det er noe 3.parts SW som tuller er nok ganske så sikkert.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Reinstallerer nå, så det finner jeg kanskje ikke ut. Er nok noe 3.parts SW som tulla det til ja. Takk gud for WinLoader.