Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 626
får ikke til IR'en på dataen min, veit egentlig ikke hva som er problemet da. Finner nemlig ingen plasser jeg får aktivert den, og når jeg prøver å sende filer til data'en min fra palmen skjer det ingenting, noen aning om hva de kan være?
Hva skalgs Infrarødt adapter har du innstallert i PCen din da ?
Trådstarter
18 0
er bare en innebygget greier IRDA2-0, meir veit ikke jeg
IrDA 1.3 (4.0Mbps) infrarød port
det er værtfall alt jeg veit
Har du innstallert drivere og evt programvare som fulgte med hovedkortet ditt da ?
Trådstarter
18 0
jepp, er på min kosteligste laptop :P hehe. Og alt er installert. Og i følge windows device manager fungerer det helt fint da
Når jeg aktiverer en enhet (som oftest mobilen min, men også mammas pc) og peker den mot porten kommer det opp sende filer til annen enhet. Det skjer automatisk.

Hvilket OS har du? Selv har jeg XP og mamma sin har win2000.
Trådstarter
18 0
jeg har windows xp
Du trenger ikke å aktivere den, den aktiverer seg selv når en annen enhet med ifrarødt rettes mot den. Skjer ikke dette er det noe galt med drivere eller oppsett på laptop\Palm.