Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1621
Hei. Jeg har funnet en samsung gt-s8500 og jeg har tenkt å være slem å beholde den. Vet det finnes apps og slikt for å kunne sjekke hvor mobiltelefoner befinner seg osv. Med hjelp av GPS.

Vet noen om det er mulig på denne telefonen?
Takk for svar! Men jeg kan ikke lese engelsk :S ouch!
Kort sagt sett sim kortet ditt inn i den politiet sporer den og du får dem på døra for å hente den stjålne mobiltelefon + mulig tiltale.
Den har et spesiellt innebygd nummer som er vanskelig å fjerne, ergo, du kan bli tracka selvom du bytter SIMkort.

Skyt meg hvis jeg tar feil.
Laste ned google chrome og bruk auto oversetter eller google translate...
Sitat av tornerose Vis innlegg
Takk for svar! Men jeg kan ikke lese engelsk :S ouch!
Vis hele sitatet...
Wikipedia finnes på flere språk. Ouch!
Okei, så det vil si at det bare er lurest av meg å kvitte meg med den? Kjipt!
Sitat av tornerose Vis innlegg
Okei, så det vil si at det bare er lurest av meg å kvitte meg med den? Kjipt!
Vis hele sitatet...
De fleste akutte ålreite ting i livet er kjipe. Som oftest er ting for godt til å være sant.
Eller du kan gjøre som den sjelden typen mennesker gjør. Du fant den sikkert med et sim-kort i? ring leverandøren av sim-kortet, gi de IMEI og si at du har funnet en liten telefon som gjerne vil tilbake til sin rettmessige eier.
Sist endret av mo3; 22. november 2010 kl. 20:58.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Eller du kan gjøre som den sjelden typen mennesker gjør. Du fant den sikkert med et sim-kort i? ring leverandøren av sim-kortet, gi de IMEI og si at du har funnet en liten telefon som gjerne vil tilbake til sinn rettmessige eier.
Vis hele sitatet...
Synd at TS has bestemt seg for å beholde telefonene, da..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av tornerose Vis innlegg
Okei, så det vil si at det bare er lurest av meg å kvitte meg med den? Kjipt!
Vis hele sitatet...
Det er lurest av deg å levere den til rettmessig eier eller eventuelt politiet. Det har også den fordelen at du da ikke oppfører deg som en drittsekk.
har "funnet" mange mobiler, har en nå og, gps og allt. alldrig kommet noe politi på døra mi pga. det. Tviler på di har tid å resurser til den slags. behold mobilen du.
Ja, det er liten sjanse for at politiet dukker opp på døra di for en telefon