Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2586
først og fremst takk til NFF Crew for at forumet nå er oppe i gjen<3<3<3

Jeg lurer egentlig bare på hva dere andre freaks gjør når nFF er nede?
Jeg personlig tenker som så: "Jaja, da blir jeg nødt til å være sossial i stede for å sitte forran pc'n å nerde". Så faller det en liten tåre og jeg legger meg tidlig

De fleste av dere har sikkert også merket hvor avhengig man blir av nFF. For meg har det blitt en del av døgnrytmen å sjekke hva som er "hot posts" på nff. Så når freakforum er nede kjeder jeg driten ut av meg og legger meg ikke serlig senere enn 24.00.

Så hva gjør dere når nff er nede?
Når nFF er nede går jeg ut og lukter på blomstene.
Jeg tenker ikke, jeg går etter instinktene mine og kommer meg på IRC.
Slutter å tisse på flaskene, går på do istedet. Slutter også å drite i poser siden jeg har tid til å gå på do.

Nei, jeg tenker ikke mye over det siden jeg har andre hobbyer
Jeg bruker nFF mye på jobben. Når livsgrunnlaget derimot er nede, begynte jeg å lese på itavisen, itpro og hw.no.
Jeg gjør noe annet...? Jesus folk, det er et forum.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kravler sammen til en fosterstilling i hjørnet av det nakne rommet mitt og hyler og griner mens jeg febrilsk trykker F5.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Har ingen "ritualer" akkurat.. men denne gangen ble det å gå inn på blogspoten og lese kommentarene om igjen og om igjen. La ikke så mye i det tbh.
drikker store mengder alkohol for å glemme sorgen vell ;O
jeg begyner og hacke :P
Konsumerer store mengder alkohol og spiller alt for mye TF2.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg rydda garasjen, stua, boden og kjøkkenet. Fikk vaska hele leiligheten og varebilen er nå stappfull i gammal skit som jeg burde ha kasta det siste året..
Drar på NFF-treff?
Jeg runker mer enn vanlig.
Fullstendig krise hver gang Dagene blir ikke det samme uten nFF

Sitat av AtXbYeA
Jeg runker mer enn vanlig.
Vis hele sitatet...
Kvalitetspoen fra meg
Sitat av Dodecha
Kravler sammen til en fosterstilling i hjørnet av det nakne rommet mitt og hyler og griner mens jeg febrilsk trykker F5.
Vis hele sitatet...
Det gjør vi alle...

Jeg har gjort kjedelige ting som å lese bøker, være sosial, og sånne type kjedelige ting. Men nå skal det heldigvis bli slutt på, nå som nFF er tilbake!
Sist endret av Diablo; 9. februar 2008 kl. 20:34.
Skriver masteroppgaven min som allerede er et halvt år på overtid. Kan ikke noen sørge for å få nFF nede igjen, i hvert fall frem til 1. juni?
Sitat av pecado
Skriver masteroppgaven min som allerede er et halvt år på overtid. Kan ikke noen sørge for å få nFF nede igjen, i hvert fall frem til 1. juni?
Vis hele sitatet...
spør heller om og bli banna, nFF nede igjen gløym det, dagen er ikke det samme uten nFF
Det er da mennene i hvite frakker kommer og tar meg med til et rolig stille sted.....
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Har nFF vært nede?
Begynte å gå på skolen igjen ettersom at det ikke var noe grunn til å sitte hjemme å spamme f5 til jeg blødde på fingra.
desperat sjekka Nff hvert minutt, og kjeda dritten ut av meg.. det går forresten mye mer tobakk når Nff er nede.. da blir det kjederøyking da.. så, hold sia aktiv og oppe, hvis ikke blir det veldig dyrt for meg xD
Fant ut at det faktisk var kommet snø... :/
Ble nødt å måkke snø hele uke... ._.
Jeg fikk abstinenser, startet å riste, klø, gnage på fingra mine, gnage på tastaturet, spise blomkål-suppe med kaviar, kaste hestesko på nuddelbokser. Det var fælt. Men nå. Endelig. Nå er jeg tilbake til den vanlige modusen der jeg kun eter avispapir og henger på nFF
Jeg kaldsvetter og hyperventilerer og føler meg så ille at jeg ikke kan puste så jeg besvimer og får spasmer
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Posta på diskusjon.no.
Sitat av vidarlo
Posta på diskusjon.no.
Vis hele sitatet...
Sviker!
Surfet på andre forum mens jeg ventet på nye spennende triprapporter og vifspøker, og la siste hånd på kattebloggforumet.
Sist endret av Kanoner; 9. februar 2008 kl. 22:27.
Jeg har begynt å trimme. Men det kan være tilfeldig at det skjedde samtidig med at nff var borte, og kanskje ikke. Bra er det uansett
jeg dreit i senga mi
I motsetning til de fleste andre her er jeg lykkelig når nff er nede - det er da jeg kan få meg noe søvn.