Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2754
Siden cells etter planen lanseres idag så tenkte jeg å få igang en egen nFF cell for de som vil joine. I hovedsak så tror jeg vi satser på sterke spillere, men å også ta inn svakere spillere og hjelpe de opp. Er selv i skrivende stund på 9. plass på rankingen med ~1.7m poeng.

Ettersom det ikke har kommet så mye info enda om hvordan det hele blir organisert så får vi ta antall medlemmer, organisering etc etter at det blir lansert, men tenkte å lage denne tråden for å sjekke om det er mange som er interessert i å bli med.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Har selv 1,3 m poeng og joiner gjerne.

Er Bangfish ingame.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
1.4 m her, Echuz ingame ofc. kansje litt unødvendig og liste opp stats som er endret ettet noen timer? send heller PM til Elemental som jeg regner med kommer til og styre eller vere admin for nFF cellen.
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Sitat av echuz Vis innlegg
1.4 m her, Echuz ingame ofc. kansje litt unødvendig og liste opp stats som er endret ettet noen timer? send heller PM til Elemental som jeg regner med kommer til og styre eller vere admin for nFF cellen.
Vis hele sitatet...
Tror vi tar det på PM ja. Det blir uansett senere idag når det har blitt lansert. Jeg kan desverre ikke være på HtP hele tiden så flere "admins" må nok være tilstede i gruppen. Men det hele blir spekulasjoner til det har blitt lansert.
Jeg joiner i allefall lett =)

1,2ish mill poeng atm, og still running.. *venter bare på AP*
Joiner jeg, 1.4 m. poeng, lvl 27
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
hold dere oppdatert og send PM til "admin" av cellen nå den tid kommer, tråden skal brukes til og diskutere cellen, ikke rekruttere til cellen så send en pm med stats elns når tiden kommer.

edit: (bare så de som lurer op noe og vil lese tråden i senere tid ikke må lese gjennom "x antall mill lvl 27" i noen sider før det kommer nyttig info)
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 16:52.
Les nå gjerne TS sitt innlegg... slik jeg ser, så omhandler dette en bestemt celle, og ikke funksjonen i seg selv =)
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Tråden ble laget for å sjekke om det var interesse, men ser helt klart poenget til echuz. På dette tidspunkt så er det ikke så mye man kan diskutere pga det ikke enda har blitt lansert. Ser jo at det er interesse, så hvis folk fra nå av sender stats på PM så kan tråden heller brukes til nyttig info når cellene blir lansert

Noe kan vi jo diskutere: navn til gruppa! Forslag?
Blir gjerne med når Cells kommer i løpet av dagen. (Urrle, lvl25, 1,54m)

Hvor mange poeng man har atm blir foresten urelevant når Cells blir aktivert.
Sitat av Forsiden til Hack the Planet
On Sunday we will release the cell feature (more on that on Sunday), and along with it a reset of the player score. This will not affect your mission progress or xp, but will require you to redo earlier missions for the score if you want to keep your spot on the highscore.
Vis hele sitatet...
Vil tro level og skills (totalt og ikke kat.skill) er det viktigste =)
Sist endret av Blackkoz; 13. mars 2011 kl. 17:16.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
After over one week of alpha, we have collected a lot of gameplay data. Almost 100.000 missions, with 350.000 rounds has been completed. This gives a lot of data we now use to balance the score calculation.

On Sunday we will release the cell feature (more on that on Sunday), and along with it a reset of the player score. This will not affect your mission progress or xp, but will require you to redo earlier missions for the score if you want to keep your spot on the highscore.

The reason for the score reset is:
1) Starting everyone from 0 score allows us to test our new score tweaks better
2) It will give everyone a fair chance at the top spot. The penalty for redoing lowlvl missions will not be as great as it is now

If you have any concerns or questions, please let us know on the forum or irc.
Vis hele sitatet...
så poengene til alle blir resatt. så foreslår at vi rekrutterer etter xp og stats (atk, sec, hp etc)

navn på gruppa syns jeg kan vere så enkelt som "Norsk FreakForum"

Cells er på nå, skal jeg lage "Norsk FreakForum/Freakforum"??
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 17:25.
Da er cellen aktiv.

Noen som tar på seg jobben? =)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Da lager jeg "Norsk Freakforum" ok navn for dere?

edit:DA ER NORSK FREAKFORUM CELLEN AKTIV JOIN JOIN JOIN
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 19:50.
Fungerer flott =)
Erklært blond
Jeg har sendt request. Er level 25, har 277 POWER 113 SECURE 85 SPEED 61 SKILL 335 HEALTH. Har og 550k på hand.

-Tech (heter og Tech ingame!)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
pm folkens holder med lvl egentlig, du kan jo ikke ha lvl 1 stats i lvl 25 liksom

edit: lizm lizm
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 20:01.
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Så det er sagt: echuz som lagde cell for nFF så folk får ta medlemskap gjennom han hvis det ikke er mulighet for flere admins.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
dere som vil vere med, send pm med ingame navn! det er en del som står på vent her som jeg ikke kjenner igjen nicket på.

og en ting til, det er ingen invite funksjon enda, så dere må finne fram til Norsk Freakforum selv.
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 20:13.
Jeg har sendt request. Ingame-navn er det samme som her.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
Jeg har sendt request. Ingame-navn er det samme som her.
Vis hele sitatet...
les tråden er du snill.


[vi er fulle for folk atm, vi får snart flere plasser når vi går opp en rank]
Sitat av echuz Vis innlegg
les tråden er du snill.


[vi er fulle for folk atm, vi får snart flere plasser når vi går opp en rank]
Vis hele sitatet...
Det er jo bare å trykke på upgrade til faction. 200k koster det.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Det er jo bare å trykke på upgrade til faction. 200k koster det.
Vis hele sitatet...
atm=at the moment, that moment is long gone
Også søkt om medlemskap. Kiriee ingame.
Sitat av Nath Vis innlegg
Også søkt om medlemskap. Kiriee ingame.
Vis hele sitatet...
Request Approved.

Men send PM til Echuz eller meg, for så å sende en request på HTP. Vi har ignorert alle spillere som vi ikke hat motatt PM fra.

Har forresten bare 10 spots igjen, førstemann til mølla.. God 'søknad' + gode stats er bare et pluss
ummm... når jeg prøvde å bruke skillpointsa mine, fikk jeg bare brukt 3 av de, men det står fortsatt at jeg har 0 sp igjen.... synes spillet er litt tregt, men har absolutt potensiale
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av CuziikFTW Vis innlegg
ummm... når jeg prøvde å bruke skillpointsa mine, fikk jeg bare brukt 3 av de, men det står fortsatt at jeg har 0 sp igjen.... synes spillet er litt tregt, men har absolutt potensiale
Vis hele sitatet...
feil tråd mister, http://freak.no/forum/showthread.php?t=180825

prøvd refresh (F5)? og husk at de som ikke her hp bruker 2 sp da.

edit: ehem Awarize! i tutli ninjaed u!
Sist endret av Echuz; 14. mars 2011 kl. 00:26.
Sitat av CuziikFTW Vis innlegg
ummm... når jeg prøvde å bruke skillpointsa mine, fikk jeg bare brukt 3 av de, men det står fortsatt at jeg har 0 sp igjen.... synes spillet er litt tregt, men har absolutt potensiale
Vis hele sitatet...
Det får du heller ta opp i denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php...ighlight=alpha

Det har ingenting med den tråden her å gjøre.
Jeg tror jeg må være mentalt handikappa, for jeg klarer ikke finner hvor jeg registrerer meg, hjelp!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Jeg tror jeg må være mentalt handikappa, for jeg klarer ikke finner hvor jeg registrerer meg, hjelp!
Vis hele sitatet...
Cells -> Norsk Freakforum -> Request Membership -> send PM til meg med ingame nick -> vnt på notification
Poenget er at jeg ikke klarer å registrere meg på selve spillet.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vi er nå fulle for folk! Og så lenge Tierra ikke lager enda en ny rank/lvl something så får ikke flere joina. Jeg setter dere i kø så hvis noen leaver (stirrer hardt på Elemental) så får førstemann i køen plassen
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Poenget er at jeg ikke klarer å registrere meg på selve spillet.
Vis hele sitatet...
Les i den tråden her, det vil hjelpe deg.
http://freak.no/forum/showthread.php...ht=hack+planet
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Sitat av echuz Vis innlegg
Vi er nå fulle for folk! Og så lenge Tierra ikke lager enda en ny rank/lvl something så får ikke flere joina. Jeg setter dere i kø så hvis noen leaver (stirrer hardt på Elemental) så får førstemann i køen plassen
Vis hele sitatet...
Hahahaha, sorry, men trengte hjelp med oppdrag litt høyere opp enn hva noen i nFF-faction kunne svare på
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hahahaha, sorry, men trengte hjelp med oppdrag litt høyere opp enn hva noen i nFF-faction kunne svare på
Vis hele sitatet...
Du kunne jo sakt hade hvertfal da
Du var dypt savnet. Nesten så vi etterlyste deg!