Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63042
Katy Perry <3
Hvor får jeg bekreftet at jeg har laget en account?

Jeg limer inn koden, trykker på registrer, skriver inn alias, epost og passord, men så skjer det ingenting. Da jeg trykker, kommer jeg opp på samme side med alle feltene tomme, uten noen melding om at jeg har fått en epost, eller om at accounten er blitt registrert.
Sitat av saxoni Vis innlegg
Hvor får jeg bekreftet at jeg har laget en account?

Jeg limer inn koden, trykker på registrer, skriver inn alias, epost og passord, men så skjer det ingenting. Da jeg trykker, kommer jeg opp på samme side med alle feltene tomme, uten noen melding om at jeg har fått en epost, eller om at accounten er blitt registrert.
Vis hele sitatet...
Da er kontoen laget og du kan logge inn.
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Hvor får jeg bekreftet at jeg har laget en account?

Jeg limer inn koden, trykker på registrer, skriver inn alias, epost og passord, men så skjer det ingenting. Da jeg trykker, kommer jeg opp på samme side med alle feltene tomme, uten noen melding om at jeg har fått en epost, eller om at accounten er blitt registrert.
Vis hele sitatet...
Det vil du ikke få heller.
Har du forsøkt å logge inn?
datarolF her, requesting to join the faction
Katy Perry <3
Har prøvd å logge inn ja. Samme skjer der. Siden oppdateres, feltene blir tomme.
Mars vil gjerne også bli med i the faction ^^
Sist endret av Chikara; 13. mars 2011 kl. 21:02.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Chikara Vis innlegg
MrMars vil gjerne også bli med i the faction ^^
Vis hele sitatet...
PM FOLKENS!!!!!

og ikke søple til denne tråden her med nff cell prat!

nFF HTP tråden --> http://freak.no/forum/showthread.php?t=181851
Sist endret av Echuz; 13. mars 2011 kl. 21:03.
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Har prøvd å logge inn ja. Samme skjer der. Siden oppdateres, feltene blir tomme.
Vis hele sitatet...
Hvilken nettleser bruker du? Forsøkt å logge inn på vanlig måte eller via Facebook Connect?
Katy Perry <3
Bruker Chrome. Prøvd begge måtene. No luck.
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Bruker Chrome. Prøvd begge måtene. No luck.
Vis hele sitatet...
Fuglene vet hvorfor det ikke fungerer for deg da, bruker nyeste Chrome selv og det fungerer helt fint. Det gjelder en haug andre Chrome-brukere ogs. Forsøkt FF eller Opera?
Katy Perry <3
Prøvde nettopp explorer, det fungerer ikke. Kan du se brukere som er laget? Se om du finner "saxoni".
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Prøvde nettopp explorer, det fungerer ikke. Kan du se brukere som er laget? Se om du finner "saxoni".
Vis hele sitatet...
Spillet er ikke helt velfungerende i IE enda.
Nei, ser ingen saxoni registrert
Katy Perry <3
Kan du ikke fortelle meg step-by-step hvordan jeg gjør det? Kanskje jeg har driti meg ut.
Ser jo veldig rett fram ut. Men man vet jo aldri.
Anbefaler du forresten å bruke facebook?
Sist endret av saxoni; 13. mars 2011 kl. 21:15.
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Kan du ikke fortelle meg step-by-step hvordan jeg gjør det? Kanskje jeg har driti meg ut.
Ser jo veldig rett fram ut. Men man vet jo aldri.
Anbefaler du forresten å bruke facebook?
Vis hele sitatet...
1. Gå inn på www.hacktheplanet.no
2. Skriv inn invitasjonskoden: htpfreakno i feltet "Redeem code here"
3. Trykk Verify Code
4. Trykk på "Click here to register"
5. Fyll inn detaljene du ønsker
6. Trykk Register
7. Logg inn ved å skrive inn e-postaddressen du registrerte som brukernavn, og ditt valgte passord.
8. Eller, forsøk å logge inn via Facebook, dersom du benytter Facebook.
Katy Perry <3
Det er vel nøyaktig det jeg gjør. Prøvde nettopp FF også. Funket ikke.

Vil man få en feilmelding dersom man skriver inn feil passord eller skriver inn en epost som ikke er registrert?
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Det er vel nøyaktig det jeg gjør. Prøvde nettopp FF også. Funket ikke.

Vil man få en feilmelding dersom man skriver inn feil passord eller skriver inn en epost som ikke er registrert?
Vis hele sitatet...
Gikk igjennom hele prosedyren selv nå og lagde en bruker. Uten å logge inn via Facebook.

Brukte Firefox og fikk registrert en bruker og logget helt fint inn. Så her er det vanskelig å si hva som er galt hos deg ..
Sist endret av Tierra; 13. mars 2011 kl. 21:33.
Katy Perry <3
What a bummer.
Bruker chrome her, fikk registrert meg og logget inn helt fint

Flott spill forresten, tror det kommer til å bli brukt mange timer på dette her ja
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
ønsker meg en "cell bank" hvor folk kan donere cr til cellen som kan brukes til oppdateringer etc.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har selv begynt å spille litt
Men er irriterende at man ikke kan klikke på enter for å logge inn. Kan dette kanskje fikses?

Noen ganger så kommer flere bilder halveis over hverandre, så jeg må laste inn siden på nytt. Dette er også irriterende. det skjer på Google Chrome.

Bilde i artikkelen er i level 50, men nesten ikke noe xp...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Bilde i artikkelen er i level 50, men nesten ikke noe xp...
Vis hele sitatet...
Nemesis=htp admim=htp=sanbox for admin
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Har selv begynt å spille litt
Men er irriterende at man ikke kan klikke på enter for å logge inn. Kan dette kanskje fikses?

Noen ganger så kommer flere bilder halveis over hverandre, så jeg må laste inn siden på nytt. Dette er også irriterende. det skjer på Google Chrome.

Bilde i artikkelen er i level 50, men nesten ikke noe xp...
Vis hele sitatet...
Det er fordi brukeren som er avbildet i artikkelen er en Admin, som sikkert har gitt seg selv noen privilegier i vår favør. Noen må jo teste ut spillet og
Trådstarter
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Har selv begynt å spille litt
Men er irriterende at man ikke kan klikke på enter for å logge inn. Kan dette kanskje fikses?

Noen ganger så kommer flere bilder halveis over hverandre, så jeg må laste inn siden på nytt. Dette er også irriterende. det skjer på Google Chrome.

Bilde i artikkelen er i level 50, men nesten ikke noe xp...
Vis hele sitatet...
Enter-bugen skal bli fikset

Hm bilder over hverandre? På hvilken side i spillet skjer dette? Chrome 10 du bruker da eller?
Bruker chrome 10 selv. Jeg kan ta bilde av det neste gang, slik at du kan se hva jeg mener.
Trådstarter
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Bruker chrome 10 selv. Jeg kan ta bilde av det neste gang, slik at du kan se hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Supert!
Regner med dette også er en bøgg, men alle oppdragene mine har jeg bare fått "1" på? Må ta på nytt får å få mer?
se her så skjønner du?
http://img64.imageshack.us/i/hackyj.jpg/
Sist endret av Gt&Hoo; 13. mars 2011 kl. 22:49.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Regner med dette også er en bøgg, men alle oppdragene mine har jeg bare fått "1" på? Må ta på nytt får å få mer?
se her så skjønner du?
http://img64.imageshack.us/i/hackyj.jpg/
Vis hele sitatet...
les changeloggen på forsiden..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg tenkte på dette før, men forkastet idéen. Mulig det er aktuelt likevel tho: Hva med en offentlig issuetracker? Dette vil samle alt av brukerfeedback om både bøggs og språkfeil på ett sted, og sannsynligvis gjøre det lettere for dere å svare på dem -> Brukere som føler dere bryr dere om dem -> Win.
Har opplevd flere ganger nå når jeg skal by på en duppedings; så får jeg opp en pop-up boks med meldingen "Bid to low.." flerfoldige ganger. Budet blir alikevell registrert.
Sist endret av Mcmak; 13. mars 2011 kl. 23:14.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
kan du ta vekk den 'leave cell' knappen på cell banneret? blir redd av og bare se på den :s
OMG er en tulling som kjøper Generic 56 kbps PSTN modem for 9 bit^^
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
OMG er en tulling som kjøper Generic 56 kbps PSTN modem for 9 bit^^
Vis hele sitatet...
Sikkert folk som multiaccer.
Uansett er det meg han kjøper den fra og jeg har bare 1 bruker. ser han er lvl 1 så...
Kanskje vi burde hatt en funksjon som gjør at vi kan sende meldinger og advare sånne tullinger in-game. merker også nye brukere som kjøper ting de ikke kan bruke på mange lvler.
Trådstarter
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Uansett er det meg han kjøper den fra og jeg har bare 1 bruker. ser han er lvl 1 så...
Kanskje vi burde hatt en funksjon som gjør at vi kan sende meldinger og advare sånne tullinger in-game. merker også nye brukere som kjøper ting de ikke kan bruke på mange lvler.
Vis hele sitatet...
Bra innspill, vi har tenkt på det samme. Har tatt det med oss videre
Hvorfor er det oppdrag som krever level 2 items når man selv er i level 28 og kjemper mot en i level 30? Måtte jo ut på auksjon for å kjøpe et equipment jeg hadde solgt billig for leeeenge siden.
Hvorfor får jeg ikke til å logge inn når jeg sitter på skolenettet ?
P2P er blokkert på skolenettverk.

Sett opp en server hjemme og snik deg gjennom en åpen port for proper net.

Hvorfor er jeg for dum til å klare å finne registreringa?
ok, takk

du må skrive inn registreringskoden først

1. Gå inn på www.hacktheplanet.no
2. Skriv inn invitasjonskoden: htpfreakno i feltet "Redeem code here" (men tror ikke denne koden funker lengre)
3. Trykk Verify Code
4. Trykk på "Click here to register"
5. Fyll inn detaljene du ønsker
6. Trykk Register
7. Logg inn ved å skrive inn e-postaddressen du registrerte som brukernavn, og ditt valgte passord.
8. Eller, forsøk å logge inn via Facebook, dersom du benytter Facebook.
hest er best
epledisco's Avatar
Når jeg bidder får jeg "bid too low", uansett hvor mye eller lite jeg byr. Regner med at dette er en bug?
#Offisielt Trønder
Hvordan gjør man første oppdraget ? x) skjønte det ikke helt :s

Tenkt på en FAQ?
I starten synes jeg det var svært vanskelig å se forskjell på Malware, Scannere, Exploits o.l. kun ut i fra navn og ikon. Etterhvert har jeg lært meg navnene og hva som passer hvor, men må av og til inn i Spendmore og sjekke hva det faktisk er før jeg byr på en auksjon.

Kunne det vært en idé å ha et lite ikon nede i et av hjørnene på ikonet som signaliserte hva slags type Software det er snakk om? Eventuelt en annen farge på rammen eller noe.

En annen ting, som andre nevner, er oppdrag som krever en gitt type prosessor eller internettforbindelse. Kan dere ikke i stedet sjekke at det man har i den gitte sloten er minst level X, eller ha en annen metode for å sjekke at personen faktisk er høy nok level til å ta fatt på oppdraget. Det er litt irriterende å måtte spare på dårlig hardware i tilfelle et slikt oppdrag dukker opp eller må gjøres på nytt igjen.
Enig med dyret, burde være enklere og vite hva slags kategori items er, er tungvint og måtte velge 1 og 1 kategori på auksjonen for og sjekke. (eller spendmore)
Trådstarter
Sitat av Dyret Vis innlegg
I starten synes jeg det var svært vanskelig å se forskjell på Malware, Scannere, Exploits o.l. kun ut i fra navn og ikon. Etterhvert har jeg lært meg navnene og hva som passer hvor, men må av og til inn i Spendmore og sjekke hva det faktisk er før jeg byr på en auksjon.

Kunne det vært en idé å ha et lite ikon nede i et av hjørnene på ikonet som signaliserte hva slags type Software det er snakk om? Eventuelt en annen farge på rammen eller noe.

En annen ting, som andre nevner, er oppdrag som krever en gitt type prosessor eller internettforbindelse. Kan dere ikke i stedet sjekke at det man har i den gitte sloten er minst level X, eller ha en annen metode for å sjekke at personen faktisk er høy nok level til å ta fatt på oppdraget. Det er litt irriterende å måtte spare på dårlig hardware i tilfelle et slikt oppdrag dukker opp eller må gjøres på nytt igjen.
Vis hele sitatet...
Gode innspill Dyret! Skal ta med oss dette!
Så unødvendig å måtte kjøpe inn level2 stuff når man gjør et oppdrag på chapter 3.
Hva er tanken bak liksom?
Får ikke logget inn ser det ut som. Trykker på login, men skjer ingenting. Nede for maintenance ellerno?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Funker helt fint her
Bra konsept TS
Sitat av Nath Vis innlegg
Får ikke logget inn ser det ut som. Trykker på login, men skjer ingenting. Nede for maintenance ellerno?
Vis hele sitatet...
Sjekk etter at det bare står hacktheplanet.no/ i adressebar, ikke hacktheplanet.no/?logout feks.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Sjekk etter at det bare står hacktheplanet.no/ i adressebar, ikke hacktheplanet.no/?logout feks.
Vis hele sitatet...
Sliter med det samme ATM faktisk.
har et lite problem når jeg skal logge inn skriver PW og Username men det skjer ikkeno når jeg trykke logg in...