Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  171 15606
Alt etter når jeg skal stå opp. Men har både 2 alarmer på mobbilen og 2 på ipoden. Så får jeg 2 forskjellige toner og våkne til.
Våkner som regel ikke vist jeg bare har en av delene. Jeg blir bare så fort vandt til den samme lyden -_-
Har 2 alarmer på, en klokken 07.00 og en 07.15. Når den første ringer så skvetter jeg som regel kraftig av en eller annen snodig grunn så da er jeg våken og har hjertebank enda jeg bruker en stille og rolig alarm. skulle egentlig tro jeg skulle såve tungt siden jeg ofte legger meg i 3 tiden på natta.
Så når jeg har roet meg ned etter sjokket så går jeg på do og gjør det jeg må, så spiser jeg frokost for deretter og ta på meg klærne som ligger i en dunge på gulvet, når jeg er ferdig med det pusser jeg tennene fort siden jeg da som regel har 10 min på og springe til skolebussen.
Ingen verkkerklokke her, jobber nattarbeid og kan dermed sove så lenge jeg vil..våkner som regel av meg selv i 15-16 tiden. De får gangene jeg må stå opp tidlig spretter jeg rett opp så snart klokka ringer, null problem
I det siste har jeg stått opp og lagt meg akkurat når jeg vil, lever på aap penger fra nav. Ganske kjip tilværelse egentlig, men når det er sagt blir jeg vel aldri helt fornøyd virker det som.

Fikk meg bikkje i helgen, en enøyd fransk bulldog. Han har vekt meg hver dag siden helgen mellom 05-06 om morran for han må pisse. Helt raptus, springer rundt på parketten og grynter som en liten gris Etter han har pissa legger vi oss et par timer igjen. Ganske bra for døgnrytmen min å få hund, veldig hyggelig og
Setter på alarm 6:30, 6:45 og 7:00.
Når alarmen ringer 6:45 hiver jeg iPoden til andre enden av rommet slik at jeg MÅ opp for å skru av den helvetes alarmen neste gang den ringer. Etter det snubler jeg inn i dusjen og blir der en halvtime, så sluker jeg en kopp kaffe og rusler i halvsvime til skolen.
Sitat av Shittles Vis innlegg
Setter på alarm 6:30, 6:45 og 7:00.
Når alarmen ringer 6:45 hiver jeg iPoden til andre enden av rommet slik at jeg MÅ opp for å skru av den helvetes alarmen neste gang den ringer. Etter det snubler jeg inn i dusjen og blir der en halvtime, så sluker jeg en kopp kaffe og rusler i halvsvime til skolen.
Vis hele sitatet...
Kjøper du ny iPod hver uke?
Våkner til svart metal kl. 8.00 for så å slå av alarmen på telefonen og tilbringe den neste timen et sted mellom søvn og våkenhet før jeg står opp.
Står opp en tid etter halv sju om morgenen...
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Kjøper du ny iPod hver uke?
Vis hele sitatet...
Neeei, men jeg har en sånn fin floordrobe stort sett over hele gulvet. Katta er forresten veldig glad i å ligge akkurat der iPoden lander
En standard vekkerklokke med 2 forskjellige alarmer, henholdsvis 06.40 og 06.42. "Alarm clock" programmet til PCen som er kobla opp mot stereoanlegg kl. 06.41.(Alarmen er en house sang med skikkelig bass). fem forskjellige alarm klokker på mobilen. annethvert minutt 06.40-06.50, med blant annet toner som bilalarm.

Slenger på meg klær og løper til bussen, men rekker den sjelden, hvis jeg i det hele tatt klarer å våkne!
Alarm 6,30 eller 6,40 står opp eter frokost med TVen pusser tenna og vasker meg i fjeset og voks, pakker sekken og hører på musikk før eg skal gå Dersom eg er ekstra trøtt så ligger eg i fem min før eg drar meg opp.
Aztec
Source's Avatar
Trådstarter
Noen som bruker Philips Wake-Up Light here? Med evnt ipod/iphone dock?

Bestilte meg en sånn i går og skal gi en sitrap etter jeg har fått testa den.
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som bruker Philips Wake-Up Light here? Med evnt ipod/iphone dock?

Bestilte meg en sånn i går og skal gi en sitrap etter jeg har fått testa den.
Vis hele sitatet...
Sitat av http://freak.no/forum/showpost.php?p=1818782&postcount=32
Jeg vil anbefale et philips wakeup light produkt.
http://www.philips.no/c/energylight/...SUMER %3Dtrue
En av disse.

Jeg har denne, http://www.philips.no/c/light-therap...hf3480_01/prd/

Den funker sånn at du setter den til å ringe kl 0700. Men halv 7 begynner den å lyse svakt, for å så bli sterkere og sterkere. Kroppen tror at man blir vekt av dagslys, og man våkner mye mer utvilt en en alarm som vekker deg på et gitt tidspunkt. Våker du ikke av lyset vil den ringe kl 0700.

Jeg bruker denne hver dag, og hadde knapt orket å stå opp uten den. Savner den når jeg er bortreist. Absolutt værdt pengene.
Vis hele sitatet...
tiveldigetegn
05:15
05:30
05:45
06:00
06:15
06:30
06:45

De har jeg på. Sover for det meste gjennom alle av de uten å våkne.
Men hvis jeg er heldig og våkner på den første sovner jeg somregel under de andre, men jeg MÅ ha det sånn, må ligge og sløve i senga i minst en time før det går å stå opp.
Alarm iphone ved senga: 05:30
Analog klokkealarm som høres ut som heimevernets flyalarm:05:35
I frykt for at alarm nr.2 skal "utløses" spretter jeg opp tvert første alarmen går for å desarmere flyalarmen i søvne.Når oppdraget er utført,baker jeg meg en god porsjon snus og går i dusjen.
Etter dette gjør jeg unna mat,ordning av hår etc. på en liten halvtime og trasker lykkelig til Trondheimstrikken for en ny og lærerik dag på skolen.

Godnatt Freaks
jeg har 5 alarmer på jobbtelefonen og 4 på iphonen. disse på ligger på nattbordet. så har jeg en klokke som står i andre enden av rommet slik at jeg må gå å slå av (denne er stilt på siste frist)

begynner slumringa 0620, og slumrer til klokka 7ca. da er det å rive seg opp av senga og stikke på jobb, ofte med hodepine. forsover meg OFTE. våkner ofte kl 8 osv og da durer alle klokkene fortsatt.. å stå opp sug!
Trenger 3-4 snooze. Med mindre jeg våkner av at jeg må pisse en halvtime før stå opp tid. Da gjedler det bare å IKKE gå og legge seg igjen.
Jeg våkner når solen treffer tretoppene over åsen og skaper en regnbueeffekt inn over sengen min. Jeg legger meg når oljelampen har brent ut.
3 Alarmer på mobilen: 06:35 - 06:40 - 06:42
Klarer aldri å stå opp før den siste

Treningsklær på, toalettbesøk, matpakken (som jeg lagde dagen før) puttes i ferdigpakket sekk, ut i garasjen og finne frem sykkelen. 20 minutters sykling til jobb, hoppe i dusjen - på med uniformen. Deretter sette seg i en god stol og nyte dagens første KAFFE, BRØDSKIVE etterfulgt av SNUS kombinasjonen
Sist endret av army07; 16. september 2010 kl. 00:56.
UKH vekker meg 05:55 hver dag.
De dagene hvor jeg jobber så står jeg opp 5 minutt før jeg må dra for å rekke jobb..
Så jeg rekker egentlig bare å pusse tenna, vaske tryner og pelle meg avgårde.
Er det noe jeg hater så er det å stå opp om morran og er det noe jeg elsker så er det å ligge å dimre i sengen og drøye 5 minutter for så å drøye 5 til!

Jeg står alltid opp rett før jeg må dra på jobb, setter vekkerklokka på litt før sånn at jeg skal rekke å lage frokost, men bruker alltid den tiden på å ligge å slakke i senga.

Hender faktisk at jeg sliter så mye med å komme meg opp at jeg skulker jobb, men det skal det bli en slutt på nå etter å ha mista en del jobber.